Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Something new

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 11:57

"Mine venner er vampyre og dæmoner" Svarede han og så på ham "Dem har jeg det faktisk meget godt hos. Jeg er hos dem fordi de vil beskytte mig". Han syndes det var lidt underligt at skulle forklare hvorfor han boede der, nu da det ellers var meget normalt at flytte ind hos venner. Han smilte bare. "Jeg skal ikke have mere at drikke.. og så nyder jeg bare musikken".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:03

Theodor synes det lød lidt mærkeligt at en dæmon og en engel ville beskytte en engel, når nu de var fjender, men trak bare på den ene skulder og lod ham gøre som han ville, det var jo hans eget valg, " okay, det lyder også helt fint" sagde Theodor bare og drak lidt af glasset igen. Han smilte så svagt og nikkede, " tror du ikke at du har fået nok? og hvis du nyder musikken så meget, hvorfor finder du så ikke en pige og begynder at danse med hende?" spurgte han nysgerrigt og drak lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:11

Eolith rettede sig fra baren og så ned på ham. Han havde helt misforstået ham. Han havde ellers forsøgt at gøre det klart for ham, at det var ham han ville have. "Hvorfor jeg ikke gør det?" Spurgte han undrende, som om at det var almen viden, at han var til mænd "Jeg vil da gerne danse, men jeg skal ikke gøre noget forsøg hos nogen piger".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:20

Theodor kunne være ret tungnem, for han forstod ikke altid når folk ville have ham eller når nogen var forelsket i ham, han var ikke så god til det med forhold, og han så undrende på Eolith, " er.. er du da ikke til piger?" spurgte Theodor nysgerrigt og tømte langsomt sit glas og stildte det roligt på bordet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:24

Eolith kiggede på ham. Var det da slet ikke tydeligt? Han holdt da ellers en ganske feminin figur, gik med make-up og havde langt hår. Han sukkede. "Nej. Jeg har aldrig været til piger" Svarede han og undrede sig stadig over, at det havde været så svært for ham at se "De fleste gætter det ellers med det samme?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:29

Theodor så lidt overrasket på Eolith, han havde nok ikke lagt mærke til det, fordi nogen drenge sagtens kunne gå med make-up eller se feminin ud i hverdagen, men alligevel være hetro. "Hmm... det var synd, nogle piger kan ellers give et godt knald, men piger er begyndt at miste sin værdi for mig, jeg gider dem ikke rigtig mere, jo hvis der er en grund til det" sagde han og smilte svagt og trak så lidt på den ene skulder, " jeg kan være ret langsom nogen gange" indrømmede han og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:33

Eolith rystede på hovede og tog en pakke smøger op. Han nippede én cigarret ud af parken og kom den i lommen igen. "Jeg kan ikke lide at se min partner blive bollet" Sagde han ligeud, hvilket også fortalte, hvad han selv var til. Han fandt en lighter frem og forsøgte at få ild til at tænde op med, men der kom kun små gnister.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:39

Theodor smilte svagt og så kort på den pakke smøgere som Eolith tog frem og havde ikke troet at han røg. "hmm.. hvem er din partner da?" spurgte han nysgerrigt og tænkte lidt over det, med det alkohol forbro som han havde kunne han vist komme i seng med et par stykker. Theodor så at Eoliths lighter ikke virkede og tog sin egen ud af lommen og tændte for den og holdte flammen hen mod Eolith, " værsgo" sagde Theodor og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:46

Eolith tog sin lighter i lommen, da han så at Theo havde en flamme. "Tak" Sagde han og fik glødet op for sin cigarret. Han sugede og pustede ud igen. Han røg kun til fest, og var på ingen måde afhængig af det.. endnu. Men han regnede nu heller ikke med at blive særlig gammel, før at en eller anden fik kravet på ham.
"Jeg ved det ikke" Svarede han til det med partner og så ud i rummet. Umiddelbart havde han lyst til at nævne Armand, men han vidste godt, at det ikke var noget alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:59

Theodor nikkede og smilte svagt, " det var så lidt" sagde han og tog sin lighter i lommen, han gad ikke ryge mere lige nu, han prøvede faktisk at stoppe fordi han viste at rygning kunne slå en ihjel, men det var svært for ham at stoppe, men han prøvede. "hmm... trist, jeg kan nu heller ikke komme med noget bedre, jeg har ikke haft en partner i lang tid nu" sagde Theodor og smilte svagt, men kort og så lidt rundt på de forskellige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:04

"Hvordan har du så klaret dig?" Spurgte Eolith, der ikke kunne tænke sig til et liv uden sex, netop fordi, at hans evne gjorde ham afhængig for flere år tilbage. Han havde været i seng med så mange, at han ikke kunne huske dem alle sammen, eller det præcise antal. Det var for hans eget vedkommende ikke særlig rart at tænke på, og det var ikke just noget han var stolt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:09

Theodor trak lidt på den ene skulder og vendte blikket på Eolith igen og rettede lidt på sin jakke igen, " smøgere og alkohol gør meget, men jeg har mine jobs, så de har holdt mig ved beskæftighed, men nu kan man jo springe lidt mellem de forskellige piger og drenge hvis de er despertate" sagde han og smilte svagt, og tænkte lidt på dem som stod på gaden og soldte sig selv for penge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:17

Han lyttede og nikkede og fandt frem til noget brugbart. "Så du er altså en single, biseksuel dreng, der bor for dig selv i La Sunisha? Det kunne være jeg skulle score dig?" Lo han, og mente det nu meget godt, da han godt kunne bruge, og længe han længtes efter en fast kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:20

Theodor grinte svagt af det han sagde og trak så lidt på den ene skulder og fugtede tænkende sine læber og vendte sig på stolen imos Eolith og så lidt op og ned af ham, " jeg tror nu ikke at jeg er noget for dig, men jeg er skam single og biseksuel, men jeg tror nu du vil komme til at kede dig med mig" sagde han og smilte svagt til ham igen. Theodor så derefter på bartenderen igen, og bestildte endnu en rom og cola og så på Eolith igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:26

"Jeg skulle sku nok sætte fut i dig, hvis det var" Smilte han "Jeg kan sagtens sammen med kedelige mennesker, hvis bare jeg får lov til at tvinge dem ud i nogle ting".
Han tænkte lidt, og ville nu ikke sige, at han endnu havde været sammen med nogen kedelige folk indtil videre. Men han kendte nu heller ikke særligt mange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:31

Theodor grinte lidt og kørte en hånd gennem håret, han så tænkende på ham men smilte svagt imens, " hvordan vil du sætte fut i mig, jagte mig?" grinte han svagt og kløede sig lidt i nakken, " og hvad for nogle ting ville du så tvinge mig ud i?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt igen. Theodor så mod bartenderen igen, da han fik fyldt sit glas op igen og lagde pengene på bordet, han tog så glasset i hånden og tog en tår af den og satte den så roligt ned på bordet igen og så tænkende på Eolith.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 21:13

Han lo lavt og stillede sig om bag ham, og lagde flirtende armene om ham. "Lad os nu ikke gå alt for meget i detaljer" Sagde han og kunne dufte ham helt tydeligt, nu da de stod så tæt. Han kørte hænderne flat ned ad hans skuldre og stopede ved hans bryst. "Lad os da bare sige, at jeg er villig til at gå hele alfabetet igennem med dig". Han lo stille, og greb ud efter sin tomme glas på bordet, der stod overfor dem, og tog en af isterningerne ind i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 00:55

Theodor vendte hovedet imod Eolith da han lagde armene om ham og fugtede tænkende sine læber, "hmm.. for at være ærlig så er jeg ikke så meget til engangsknald mere, jeg leder mere efter et fast forhold, beklager" sagde han roligt og smilte svagt til ham, men fik nærmest et sug gennem sig da Eolith lod sine hænder glide ned på hans bryst og bed sig diskret i læben. Theodor fulgte hans bevægelse da Eoltih tog glasset op i hånden og tog en tår af det, han fugtede sine læber igen og legede kun lidt med sit eget glas med den ene finger på dens side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 01:09

Eolith stoppede smilet og så ned ad ham. Han knuste istærningen forsigtigt i sine tænder, og stillede glasset tilbage. "Ja, okay. Det forstår jeg godt" Svarede han og følte sig godt til grin, når folk afviste ham, der hvor han forsøgte at være allermest forførende. Han klappede ham lidt på skuldrene før han gav slip. "Så må du have det godt, Theo" Sagde han med en mere alvorlig tone. han gik hen og lagde nogle penge på bordet til bartenderen og smilte roligt til Theodor ved sin side. Så ville han hellere hjem, end ham forsøge sig på en ny.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 01:53

Theodor undrede sig over hvorfor han tog det så tungt at han blev afvist, han kunne jo helle ikke tro at han kunne komme i seng med alle, han så kort på sit glas uden at svare Eolith lige med det samme, men rejste sig så op og tog blidt fati Eoliths arm og holdte ham tilbage fra at gå. Man kunne tydeligt se at Theodor var højere end Eolith når de stod op og han så tænkende ned på ham, " der var ingen der bad dig om at gå, og når du er fuld vil jeg heller ikke have at du går hjem alene" sagde han lidt alvoligt, men sørede for at hans øjne var blide at se på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:36

Eolith så undrende ned på sin arm, da Theodor tog fat. Han så tænkende på hans ansigt og derefter op på væguret. "Ah" Sagde han og smilte lidt "Så må du jo hellere følge mig hjem?". Smilet kom frem, fordi han vidste hvad klokken var ved at blive, og han så hurtigt tilbage på ham igen "Vi bor jo heller ikke så langt fra hinanden".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:44

Theodor så lidt undrende på ham, men for en sikkerheds skyld imens han rørte Eolith, så brugte han sin evne som gjorde at Eolith ikke ville kunne bruge sin evne på ham i noget tid, ingen viste hvor lang tid deres evne var væk, men ihvertfald i et godt stykke tid. Theodor slap så hans arm igen og smilte svagt, " ja det må jeg nok hellere da vi ikke ligefrem bor så langt væk fra hinanden som du siger" sagde han og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:49

Eolith mærkede ingenting, men tog hans arm. "Kom" Sagde han og trak ham forsigtigt ud af salen, udenom folk og ud af The reggie club. Han smilte ganske stille for sig selv, og holt ham stadig arm i arm, da han var ganske varm. Hans beruselse var der stadig, men han var ikke helt rundt på gulvet alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 00:59

Theodor fulgte roligt med og smilte svagt imens, alt det vodka han havde drukket kunne godt mærkes lidt, men han var langt fra fuld endnu og han fik set sig kort rundt, inden de kom helt udenfor. Theodor tog sig ikk noget af at Eolith holdte fast i hans arm, for ham var det jo bare ment som venner og ikke andet, men nu viste han jo heller ikke hvad det var Eolith havde i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 01:03

Han var ret stolt af sin fangst, men sagde ingenting. Han tænkte lidt over, hvor fanden han skulle placere ham, hvis de nåede hjem før klokken elleve. Skulle han så hive ham med ind i Hayley og Marcuses hus? *Ah.. det gør vel ikke noget, så længe det er i kælderen?* Tænkte han for sig selv, mens de gik. Han håbede nu alligevel på, at det ikke blev dér.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Something new - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Something new   Something new - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Something new
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: