Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Genforening

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Genforening   Genforening Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 15:44

Dato :: IRL
Årstid :: Vinter
Dag :: Lørdag
Vejr :: Overskyet, men ellers meget dejligt
Sted :: Den lykkelige eng
Tid :: 13.30
Omgivelser :: Ingen andre

Theodor gik små dansende rundt, han havde altid været lidt barnlig og nogen gange skulle det bare ud af ham. Han lavede så et lille hop og grinte svagt af sig selv, men stod så til sidst stille og så op på himlen, det irreterede ham faktisk at det var overskyet, for han savnede solen lige i øjeblikket. Han kørte tænkende en hånd gennem håret og satte sig ned på græsset og hev lidt af det op, men smed det så op i luften så det faldt roligt ned igen og noget af det landede i hans hår, han rystede så hovedet lidt ligesom når man headbankede og grinte så svagt igen, han havde det faktisk ret sjovt selvom han var alene, men kunne sagtens klare at få selvskab lige nu, Theodor satte sig i skrædderstilling og støttede sin albue på sit knæ og satte sin hage ned i hånden og sukkede så svagt og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 15:52

Dean kom listene bag ham, Dean havde set hevm det var da han havde ståret og holdet øje med ham ret længe, Dean var noget over til ham og prikkede ham så bldt i siden, og gik så nogle skridt tilbage, det var meget længe siden at de havde set hinanden og han glædet sig til og se hvordan han regarede (Staves) Den stod nu nogle meter fra ham efter hans havde prikket ham i siden, Dean var kke barnlig, han var mere den underholdene og den der havde masser af piger og sex
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 15:57

Theodor fik et chok da han blev prikket i siden og rejste sig hurtigt op og vendte sig om. Det var lige før han havde råbt, hvad personen endelig lige havde gang i da han opdagede at det var Dean, de havde ikke set hinanden i mange år nu. Theodor lyste op i et smil, " Dean!" udbrød han glad og løb imod ham og hoppede op på ham og slog både arme og ben om ham og krammede ham, han kunne dog ikke lade være med grine lidt imens, men var faktisk ret glad for at møde ham igen. De havde ikke set meget til hinanden siden deres band var gået fra hinanden, de havde ligesom mistet kontakten, men det var nu lidt ovre nu.

//Reagerede Heh xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 16:02

Dean smiled emen satte ham hurtigt ned og lagde en finger på hans pande og bakkede ham, "do not touch me" drillede han, Dean grinede lidt "Længe siden" sagde han med et smil, og kiggede lidt op og ned af ham, og tog hurtigt sin hånd til sig, "Hvade du lige savnet mig heller hvad" sagde han med et grin, da han ikke havde reget med at Theodor havde savnet ham. Men Dean havde jo også savnet ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 16:07

Theodor grinte svagt da Dean bakkede ham lidt med en finger på hans pande og løftede det ene øjenbryn, " du kan jo lide det" drillede han og grinte svagt igen. Han nikkede så igen og studerede ham lidt, " jep, du har ikke forandret dig særlig meget på det stykke tid, du ligner stadig dig selv" sagde Theodor med et skævt smil og kørte en hånd gennem håret. Han nikkede så ivrigt igen og grinte svagt, " ja jeg savner alle sammen, men jeg havde nu ikke regnet med at møde dig igen, du forsvandt jo bare lige pludselig" sagde han og hans smil blev lidt svagere men det var der stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:03

Dean grinede svagt og rystede lidt på hovedet "Nej desværre" drillede han, Dean kørte en hånd igemmen håret, og nikkede "Ja jeg forsvant , Men du husker vel Hayley, hendes jeg gik og kyssede med hele tiden, Jeg skulle finde hende og så skulle jeg ordne noget for hende" sagde han roligt og smilede, "Men jeg har savnet jer alle sammen men det var bare hendde jeg skulle finde" sagde han stillet og kiggede roligt men dog alvorligt på ahm, men smilede fjollet "Men hvad med dig, hvordan går det" spugerte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:10

Theodor smilte skævt og rakte kort tunge, " men det vil du komme til" drillede han og grinte svagt, Theodor lagde hovedet lidt på skrå og lignede de første par sekunder et apørgsmålstegn eller en som lige var faldet ned fra månden, han kløede sig i nakken, "nårh ja!" udbrød han så lige pludselig og grinte svagt, " hende kan jeg godt huske, men med så mange kvinder du har haft gang i så er det næsten svært at finde hoved og hale i det" grinte han og kløede sig lidt i nakken igen. Theodor smilte skævt, " det er da altid noget at du har savnet os, men du er den eneste som jeg har haft mødt siden, men fandt du hende så?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå, Theodor smilte så skævt igen " det går meget fint her tak, jeg er kommet lidt videre siden vores band gik i opløsning, men jeg spiller stadig musik, hvordan står det til med dig?" spurgte han nysgerrigt og smilte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:17

"Drøm vider" drilled ehan med et smil, "Ej så mange piger har jeg heller ikke haft gang i" han grinede højt og satte sig ned, "Heller jo måske, men ja jeg fandt hend, og jeg fik gjordet det jeg skulle gører" sagde han med et smil, han tænkte lidt "Jeg har også kun mødt dig lige siden den dag jeg skred, men jeg har det fint og jeg spiller også nogle gange musik" sagde han med et skævt smil, "Hvor langtid har du boret her, og en til god ting, vis du møder Hayley er hun forlovet og har et banr, med en heller anden fyr der hedder Marcus" sagde han med et skævt smil, Dean kiggede lidt op og ned af ham "Du linger overraskkene godt nok meget dig selv" sagde han en smule overrasket, han hev noget græs op og pillede lidt ved det og så så smilene op på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:29

Theodor grinte svagt og tak lidt på den ene skulder, " det er nemlig det jeg gør" drillede han og smilte skæt, han køte en hånd gennem sit hår, før han satt sig ned ved siden af Dean, men ikke særlig tæt på, han nikkede så ivrigt og grinte igen, " jo, du havde mange piger nogen gange, jeg har ikke engang tal på dem mere" drillede han og grinte svagt igen. Theodor smilte så skævt igen og nikkede, " det lyder da meget godt" sagde han og smilte stadig til ham, han gav sig så til at tænke lidt og lænede sig så lidt tilbage, " jeg har boet her i næsten en uge tror jeg, jeg kan ikke huske det" indrømmede han og kløede sig lidt i nakken, " okay det skal jeg nok huske, men jeg plejer nu ikke at møde så mange af de piger som du har haft noget med" sagde han og smilte skævt. Theodor grinte så igen og trak lidt på den ene skulder, " man skal jo holde på figuren og håret ikke, jeg nænede ikke at farve det, så jeg holdte mit udseende som det var ligesom dengang, men du har da heller ikke forandret dig særlig meget" sagde han også en lille smule overrasket og smilte skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:40

"Jeg vidste det" drillede han, han nikkede "Jeg havde og har stadig mange piger" sagde han drømmene, "Men Hayley var nu hende der var mest spændene men hun har travlt nu" han grinede lidt "Møder du dem aldrig, surt sho var" drillede han og puffede blidt til ham, "Men jeg har heller ikke tal på dem mere" sagde han med et skævt smil,"Nej det har jeg ikke men jeg gider da heller ikke rende og farve hår" sagde han med et skævt smil, "Men min tøjstl er måske blevet en lille smule mere rocket" sagde han og grinede kort, han havde savnet Theodor lidt da han var hans bedste ven..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 02:57

Theodor grinte og kørte en hånd gennem håret, "damn nu er jeg opdaget" drillede han og grinte lidt igen, da han fandt det meget sjovt at drille med det. Han løftede kort det ene øjenbryn og lagde hovedet lidt på skrå, "aha, stadig den sammen gode Dean, kan ikke holde fingrende fra pigerne, uanset hvor meget de afviser dig" grinte han og kløede sig lidt i nakken igen. Theodor smilte skævt da Dean puffede til ham og slog ham blidt på skulderen, " de er også meget rapkæftede dem som du finder" grinte han og smilte skævt igen, " det skulle ikke undrende mig at du skulle have tal på hvor mange knld du har fået, så er det ikke sådan at man ikke kan huske det mere hva" drillede Theodor og grinte svagt. "Nej, nej du har bare heller ikke farvet noget af dit hår rødt" drillede han og tog hånden op og hev ham blidt i hans røde tot hår og grinte lidt igen, han så lidt op og ned af Dean og nikkede så kort, " jep det kan jeg godt se" sagde han smilende og slap så hans tot hår igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 03:22

Dean grined eog puffede blidt til ham, "Ej jeg har ikke tal på hvor mnge jeg har knaldet, men jeg de er ret rapkæftede dem jeg hr fundet, men det er vis det der tænder mig" drillede han med et stort smil, "Men Hayley er da slet ikke rapkæftede" han holdte sig på maven og lagde sig ned og grinede "Okay hun er meget rapkæftede" han satte sig op igen, "Men man skal jo have det ret sjovt en gang imellem" han trak kort på skulderne, "Ja jeg har farvet noget af det rødt, men det er d ret sejt, synes du ikke" spugerte hn og slog ham blidt på skuldern da han hev i en af de røde totter "Hey" sgde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 03:30

Theodor grinte da han puffede til ham og trak lidt på den ene skulder, men smilte skævt imens, " selvf tænder det dig, for sådan er du jo også selv, så dig og dine damer passer perfekt" grinte han og kørte en hånd gennem håret, han trak igen lidt på den ene skulder, " jeg har kun se Hayley en gang, jeg talte ikke med hende, men det var hun sikkert, ellers ville du nok ikke have slæbt hende med hjem" drillede ha og grinte lidt igen. Theodor fulge ham med øjnene imens Dean lagde sig ned og satte sig op igen, " jeg klarer mig fint med at have det sjovt, når jeg spiller åndsvag og når jeg for lov til at danse" grinte han svagt og smilte, han nikkede og så endnu en gang på Deans røde hår, " jo det er ret sejt, det må man sige, du havde kun meget lidt rødt i da vi var sammen, men nu er der åbenbart kommet mere" sagde han og smilte skævt og grinte igen da Dean slog ham på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 03:50

"Du skl snart møde hende igen" sagde han med et skævt smil, "Er jeg rapkæftede," spugertehan og lavede et sjovt ansigts udtryk, men grinede så, "Men j det tænder mig meget, og hun tændte mig meget, jeg var jo heller ikke kun sammen med hende engang, og jeg har stadig forbindelsen til ehnde, hun har bare forandtert sig meget, hun har fåret langt hår, og ikke så meget den rocket stil mere" sagde han med et smil, "Ja det er kommet lidt mere rødt i, men elsker rød" sagde han og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 04:00

Theodor smilte svagt og trak lidt på den ene skulder og lagde sig på ryggen ned i græsset, " det er jo ikke sikkert at hun vil møde mig, og desuden er det jo heller meningen at man skal komme og forstyrre hende i hendes nye liv" sagde han roligt men dog tænkende og vendte så hovedet imod Dean og nikkede grinene, " ja det er du ihvertfald, du ville altid have ret, den gode gamle Dean" grinte han og lagde sine hænder på maven. Theodor lyttede til det Dean fortalte om Hayley og prøvede at forstille sig hende lidt, " hmm.. ja hun lyder forandret i mine øre, men det kan jo være at den rockede side stadig sidder på niget af hendes personlighed" forslog han og smilte igen. Theodor studerede Deans hår lidt og smilte så skævt, " jeg kan godt lide det, man skal jo prøve noget nyt en gang imellem, du er ihvertfald ikke bange for at prøve nogt nyt" grinte Theodor lidt og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 04:09

Dean smilede og lagde sig ned ved siden af ham, "Jamen jeg har snakket med Hayley, hun har mødt dem fra hendes bandt igen altså The runaways, og de spiller nu igen, men hun vil meget gerne møde jer gen, for hun synes vi var sjove og holde fester med, men jeg skal bare lærer og holde fingerne for mig selv, vi vi skulle holde en fest og Mrcus drengen skulle med" Sagde han tænkene, Dean havde altid en ide om at skulle tag på Hayley heller kysse på hende "Men når hun spiller musik er hun den rockede bare med parryk, Jeg er ikke helt den gode gamle Dean" sagde han stllet og satte sig op han lgde sig så på maven og lagde hænderne i græsste og pillede lidt ved det "Da jeg kom her til, endte jeg i helved nogle år efter, jeg var i helved 3 år, d jeg om op igen voldtog jg pigr, begrund af en stemme i mit hovede sagde jeg skule" han lukkede kort øjne og rystede kort på hovedet, "Men den gode gamle den er ikke glemt han kommer igen" sagde han med håb i stemmen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 04:20

Theodor vendte hovedet helt imod Dean da han lagde sig ned ved siden af ham og smilte over det han sagde, "hmm.. det lyder interssant, jeg har faktisk aldrig sådan rigtig hørt Runaways spille før, men det glæder mig da at hun gerne vil møde os igen, det kunne da være meget sjovt, og så også få festet lidt igennem, men hved du overhovedet hvordan ham Marcus er?" spurge han nysgerrigt og smilte stadig, Theodor så lidt undrende på Deanda han sagde at han ikke var sig selv og fulgte ham med blikket da han lagde sig ned på maven igen, han rullede også om på maven og så tænkende på Dean, " hmm.. det virker da ikke sådan, for mig virker du da meget som dig selv" sagde han og smilte skævt. Theodor nikkede tænkende og bed sig diskret i læben, " det var derfor du forsvandt ikke også, du forsvandt også fra vores band på grund af de 3 år i helved ikk? men du ønskede slet ikke at voldtage dem vel, for jeg beskylder dig ikke for noget" sagde Theodor og smilte svagt, men det forsvandt hurtigt igen, " jeg håber da den gamle Dean kommer igen, hvem skal jeg så have det sjovt med" sagde han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 04:42

Dean smilede "The Runawys er skide gode" sagde han med et skævt smil, "Nej Ham Marcus der kender jeg ikke og jeg er ikke helt sikker på hv jeg ville gører vis jeg mødte ham, du ved, jeg er jo stadg vild med Hayley" sagde han en smule drømmende, han rystede let på hovedet, "Jo det var derfor, men den gamle Dean er tilbage, fordi jeg vil være den gmle dena som havde sjovt med dig" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 05:41

Theodor bed sig tænkende i læben og smilte så igen, " det tror jeg på, hvis Hayley er med i det, kan det ikke andet end at være godt" sagde han og smilte skævt og prøvede at forstille sig at se Hayley og hendes band på scenen og det fik ham til at smile skævt. Theodor så kort ned i græsset og hev lidt af det op og lod det så falde igen, " måske.. ville devære bedst hvis du opgav Hayley du skal jo tænke på, hun er blevet mor og er forlovet nu" sagde han tænkende og bed sig lidt i læben igen. Theodor nikkede så og løftede sin hånd og klappede Dean blidt på skulderen, " det er godt at høre, det var gode tider" sagde han med et skævt smil og tog så sin hånd til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 06:32

"Jeg prøver jo og glemme mine føleser for hende og det går også fint, har stadig mange ander piger" sagde han roligt, men dog med et smil "Hvad med dig hvordan går det med piger" spugerte han, han kørte en hån igemmen håret og lagde sig om på rygen, og så smilene op på himmlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 06:54

Theodor smilte svagt og nikkede, " jamen det var da godt, vi kan jo ikke have at Hayley bliver for forvirret hvis nu du besluttede at fortælle hende dine følelser og hvorfor holdr du dig ikke bare til en pige, så ender du jo ikke ude i ballade" sagde han og smilte skævt. Theodor blev lidt overrasket over Deans spørgsmål og bed sig lidt i læben, "øhm.. jeg tænker ikke så meget på piger lige i øjeblikket" indrømmede han og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 07:36

Dean tænkte lidt "Jeg prøver og finde den rigtige" sagde han bare, han fik altid sug i maven når han snakkede om Hayley, han tænkte lidt igen, "Okay," han kiggede lidt underne på Theodor, "Hvad tænker du så på" Spugerte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 07:46

Theodor nikkede bare lidt fraværende fordi han tænkte på ret meget lige nu, efter at han havde mødt Dean igen, han så bare ud i luften og pillede ved græsset men gjorde det meget langsomt, "Hvad øhm..ja.. jeg tænker på mange ting" sagde han lidt fraværende, men så igen på Dean og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 07:57

Dean så lidt underne på ham, "Okay" sagde han meget underne, han smilede så, Dean lagde sig ned han pillede lidt ved græsset og sukkede så dybt, han hvidste ikke rigtig hvad han skulle sige, så derfor sagde ha ikke noget, han trak kort på skulderne og stirrede på himmlen og lukkede så øjne da det begyndte og regne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 08:03

Theodor så kort væk fra Dean, det var selvf dejligt at se ham igen, men når det var så længe siden, så viste han ikke rigtig hvad han skulle sige, han hang lidt med hovedet da det begyndte at regne og han sukkede svagt, men så derefter på Dean, eller han betragtede ham faktisk lidt imens han lå der, " Dean, var det hårdt for dig at forlade bandet?" spurgte Theodor nysgerrigt og tog lidt af håret væk fra øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Genforening Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genforening
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: