Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Genforening

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:14

Dean lå helt stille og tænkt lidt, han trak svagt på skulderne, han havde og vise sin bløde side, men lige nu blev han nød til det, "Jeg det var det" indrømmede han, hna stirrede op i himmelen, "Men jeg er ked af at det var mig der ødelage det hele" sagde han stillet og sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:17

Theodor sukkede svagt og satte sig op på knæ og så tænkende ned på Dean, " du ødelagde ikke noget, du havde jo en grund til at forlade bandet" sagde han tænkende og slog blikket ned i græsset igen, han følte sig underligt tilpas sammen med Dean, men måske var det bar på grund af at han var engel og Dean vampyr, det håbede han da på var grunden til hans utilpashed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:22

"Theodor," Dean sukkede, "Det var desværre ikke en rigtig grund til jeg skred" sagde han roligt, og kiggede op på ham, "´Jeg har først lige været i helved men jeg skred efter Hayley, men lov mig lige engang, at du ikke er sur" sagde han bedene, han lagde en hånd på hans lår og klappede ham kort på lårne men tog så hånden til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:30

Theodor så tænkende på Dean og smilte svagt, " jeg er ikke sur, der er jo nogle som gør nogle dumme ting for kærlighed" sagde han med et skuldertræk og så kort ned på sit lår da Dean klappede ham og bed sig tænkende i læben, det var endna underligt at blive rørt af ham, men han ville ikke have den følelse inde i kroppen, han ville ikke føle utilpashed sammen med sin bedste ven, han så væk fra Dean og rodede sig tænkende i håret, "lort, lort, lort" hviskede han mumlende til sig selv og rystede svagt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:19

Dean svareee ikke på det første han sagde, for han vidste sikkert hvad Dean ville sige, han tog nu lkket fra himmlen og satte sig op og kiggede underne på ham, "Du ved godt jeg har en hørlese som ingen anden, jeg hører dobbelt så højt end nomalt, hvad er det du sider og sger lort til" spugerte han en anelse hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:22

Theodor havde helt glemt at vampyre hørte utroligt godt og han vendte tænkende sit blik på Dean og trak lidt på den ene skulder, " ikke noget, kom bare lige i tanke om noget" sagde han og smilte svagt, Theodor lagde godt mærke til Deans hårde tone og rykkede sig lidt væk fra ham på grund af det, men ikke fordi han var bange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:29

Dean rystede på hovedet og trak på skulderne "Det er dumt at lyve, jeg vil gerne hve du siger det og det skal værer lige nu, gider ikke alle de løgne" sagde han irrertert og vendte blikket på ham, "Der er ingen grund til og lyve, luk dog munden op og snak det kan fandme ikke værer så svært" sagde han surt men stadig blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:36

Theodor så overrasket på Dean over den måde han talte til ham på og rejste sig op og lagde armene over kors, " fint, hvis du gerne vil vide det, så kom jeg i tanke om noget med dig der skete for mig inden du bare skred" sagde han surt over at Dean bare lige sådan havde skiftet humør og Theodor vendte blikket ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:43

"Var det svært" sagde han lge så surt, han rejste sig op i et hop, og kiggede op og ned af ham,men den sure mine forsvant igen, "Undskyld" sagde han lavt, og kiggede op på ham, "Men hvad var det" han sukkde "Og ja jeg skred, og du løg om det var okay" sagde han stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:52

Theodor rystede bare svagt på hovedet og tog hånden op og pillede lidt ved sin piercing, han vendte så blikket på Dean igen og sukkede svagt, " du behøver ikke undskylde" sagde han stille og tænkte lidt igen, " det kan være lige meget hvad det var, det var alligevel noget dumt, du ville aldrig selv have accepteret det og jeg jeg løj ikke, det var helt fint i starten, men det blev mindre fint da bandet gik fra hinanden" det sidste mumlede han og han satte sig ned igen med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:58

"Okay" sagde han stillet Dean gik hen til ham og satte sig på hug foran ham, "Jo sig det nu" sagde han stillet og kiggede bedene på ham, Dean vlle rigtig gerne vide det, han bed sig svagt læben men slap den så..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 06:03

Theodor fik lige skimmet Dean fødder da han satte sig på hug foran ham og sukkede så svagt igen. Han vendte langsomt blikket op på Dean igen og bed sig lidt i læben, og rømmede sig svagt, "øhm.. jo.. åltså.. lad os bare sige at på grund af at vi var så god venner dengang, altså var meget tæt, så blev mine følelser lidt stærkere for dig.. så ja.. jeg blev lidt forelsket i dig" indrømmede Theodor og så ned i jorden igen, fordi han blev lidt rød i hovedet over at indrømme det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 06:14

Dean grined elidt men stoppede da han så han rødmede "Seriøst" spugerte han, han bed sig lidt i læben, "Okay, men sider du og tager røven på mig" spugerte han forvirret, for han var ikke sikker på om han gjorder det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 06:18

Theodor så på Dean og hans rødmen var forsvundet, " hvorfor fanden skulle jeg tage røven på dig, jeg mener det fuldt ud" sagde han og bed sig diskret i læben, Theodor tænkte at Dean ikke ville tage det så meget til sig, fordi han sikkert allerede havde gang i en anden lige nu, men hvornår havde han ikke det? alligevel sukkede Theodor svagt og så ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 06:29

//HAHA //

Dean smilede "Okay" sagde han bare, og troede ikke helt på ham, han sang en lille sang men grinede så, "Ej vis du skal have god sex, altså vis du keder dig skal du prøve Valencia, uuuuh hun var god" han smilede lit drømmene "Og Amy er okay" sagde han roligt, og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 06:32

Theodor løftede blikket og så surt på ham, " hvorfor skal det alt sammen handle om sex og jeg har jo sagt at piger ikke er noget jeg går og tænker meget på" sagde han surt og rejste sig igen, " det er ikke spor sjovt Dean, jeg hade at du tager pis på mig" sagde han og satte hænderne i siden og bed sig tænkende i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 22:33

Dean rejste sig og kiggede på ham med et roligt blik det var måske en lille smule koldt, "Jeg tager ikke pis på dig" han trak på skulderne "Men er du bøsse heller hvad lige siden du ikke tænker på piger, det er altså noiget drenge gør" sagde han og trak på skulderne han kiggede lidt mere koldt på ham, og lagde armene over kors..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 22:59

Theodor så surt op på Dean, hvorfor skulle han også lige være højere end ham, det gav ham lidt en fordel syntes Theodor, men lod den tanke ligge. Han fnyste koldt og vendte blikket væk fra Dean, " kan du ikke være ligeglad, men nu er drenge jo heller ikke ens, vel Dean" sagde Theodor koldt og lagde derefter også sine arme over kors, han gad virkelig ikke skændes med Dean, men kunne ikke rigtig se nogen anden mulighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 00:08

Dean grinede kort af ham og trak på skulderne "Jeg er også ligeglad med hvad der sker oppe dit lille hovede" sagde han bare med et koldt smil han kiggede også koldt på ham, "Men hvad vil du gører vis du møde fler fra bandtet af" spugerte han og hans smil var nu ikke koldt mere,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 06:54

Theodor ignorerede det første Dean sagde og tænkte kort over hvad han skulle sige, "hmm... jeg ville nok blive glad, tror jeg" svarede han tænkende og smilte svagt. Theodor trak så lidt på skulderne og tog hænderne ned i lommerne, han så op på Dean og legede lidt med sin piercing i læben, men vendte så blikket lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 07:06

"Glad " han tænkte lidt og nikkede så, "Okay" sagde han roligt og lgede med sin tungepiercing og bagefter legede han med sit snackbit, "Tror du de er surer på mig" spugerte han,

//Krea væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 07:10

Theodor stoppede med at lege med sin piercing og så på Dean og sukkede svagt, " det ved jeg ikke... Kiro tog det nok ligeså tungt som jeg gjorde, men han var den eneste som begyndte at græde over det, jeg var tæt på men lod være" sagde Theodor stille og vendte blikket væk fra ham igen og sukkede svagt igen.

//Min er også lidt væk ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 07:17

Han nikkede roligt og sukkede, "Er Kiro," han bed sig hårdt læben men sagde så "Er Kiro blevet til noget, tror du, altså jeg mener vampr, engel, dæmon, varulv, heller det værste dusørjæger" han kiggede roligt på ham, og det fede var hver gang han hvade skanens med Theodor havde de blevet hurtgt venner igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 07:27

Theodor rystede svagt på hovedet og vendte blikket på Dean igen, " nej.. Så vidt jeg ved er han stadig menneske, en skam faktisk... Jeg ønsker at han kunne leve evigt ligesom os, jeg har nemlig ikke lyst til at se ham dø eller høre om det" sagde Theodor trist og kløede sig lidt i nakken, de havde jo haft gode tider med Kiro, han var en af dem som altid havde fået dem til at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 00:29

Dean nikked eog han kunne ikke lide at han havde fåret Kiro til at græde, han sukkede dybt og kiggede ned i jorder, og fik ondt i maven, "Det håber jeg også, også at vi kan finde sammen til et bandt igen" han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Genforening - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening   Genforening - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genforening
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Genforening
» Genforening - Jake
» Genforening - renesmee
» Genforening //Jameelah//
» Glædelig genforening? - Roy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: