Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På arbejde.

Go down 
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På arbejde. Empty
IndlægEmne: På arbejde.   På arbejde. Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 03:54

Dato :26 sep.
Årstid : Efterår.
Dag : Lørdag.
Vejr : overskyet men tørt.
Sted :Skadestuen.
Tid : Irl.
Omgivelser : Et par mennesker og patinter.

Valencia stod ude på gangen ved et lille bord, hun havde sygeplejekse kittel på og gummihandsker, hendes røde håret sat om i en høj hestehale , hun stod med en kanyle og var ved at fylde den op med noget gennemsigtigt væske, der var næsten tomt på den lange hospitals gang og det passede hende nu fint, da man skulle passe meget på når man står med kanyler og ligne, hun pustede en lille tot hår væk fra ansigt og så koncentreret på kanylen for at se om der præcist var nok i, hun lagde den så derefter ved siden af to andre fyldte kanyler og tog den sidste kanyle op for at fylde den op med bedøvende væske.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde.   På arbejde. Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 07:50

en menneskelig sygeplejerske kom ind med en hospitalsseng. på sengen lå reyjalon, han var bedøvet "han har 39,9 i feber" sagde hun til valencia "hvad skal vi gøre med ham" i det samme vångede reyjalon og så på dæmonen. *hvad laver en dæmon på et hospital* tænkte han men så så den hvide kittel og gættede på hun arbejdede her, "hvorfor er jeg her?" spurgte han valencia.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde.   På arbejde. Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 23:38

Valencia så hen på ham og i det samme kunne hun mærke han var varulv, Hun tog sig kort til hovedet *HVorfor har jeg ikke lagt mærke til det noget før .. * Hun gik hen til ham og så ned på ham "Vi ved ikke hvorfor du har så umenneskelig høj feber .. Du burde være død med den feber .." Hun så på ham og bad den anden sygeplejeske gå ud "KAn du huske noget inden du blev bedøvet?" Spurgte hun så, Hun havde ikke været med igennem hele procesen og vidste derfor ikke hvordan han var endt her.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde.   På arbejde. Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 19:44

"jeg sad i min stue og så TV" løj reyjalon "og så blinkede jeg og lå pludselig her" "men hvorfor arbejder en som dig her?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: På arbejde.   På arbejde. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På arbejde.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Arbejde...
» På arbejde. (morgan)
» Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//
» efter arbejde (Thunter)
» søgte arbejde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: