Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Arbejde...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 05:12

Dato: 23. oktober
Dag: Fredag
Vejr: Støvregner
Sted: I en stor tøjbutik.
Tid: Omkring kl. 16:00
Omgivelser: Folk der kigger på tøj .

Silvia var inde i en stor tøjbutik, med et stort udvalg af mande, kvinde og børnetøj, men det var ikke for fornøjelsens skyld. Hun stod oppe ved disken og kom med sit imødekommende smil, til kunderne der købte stort ind af tøj. Sådan havde hun stået i alt for lang tid, mente hun selv, og kunne ikke lade være med hele tiden at kigge på uret, i håb om at hun snart havde fri, men viseren syntes at gå utrolig langsomt.. Bare uret ikke var gået i stykker? Nej, nu måtte hun tage sig sammen, lytte til musikken og tvinge tiden til at gå lidt stærkere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 04:51

Evelyn var inde i centeret for at glo ting og sager, og for at få tiden til at gå.
Hun håbede også på at få et arbejde, men det var ikke lykkedes endnu.
Hun var gået ind i en tøj-butik, hvor hun fandt den sødeste trøje, som hun bare skulle have!
Hun gik hen til kassen, og opdagede hvem der stod der; Silvia. Hun så lidt træt ud.. som om hun bare ville hjem i en fart.
"Hey roomie", sagde hun begejstret til Silvia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:07

"EVELYN!" udbrød hun og lyste op i et kæmpe smil. "Neeej, hvor er det godt at se dig igen!" hun kastede et blik på trøjen, og det gik op for Silvia, at Evelyn nok ville betale for den.
"Jeg håber ikke du tror, at du får rabat på trøjen, for det må vi ikke give.. Men det er en flot trøje du har fundet dig, nu skal jeg." hun tog trøjede, bibbede den ind og sagde beløbet xD "Har du fundet dig et job?" spurgte hun nysgerrigt Evelyn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:30

Hun lo, "Nej, det regnede jeg heller ikke med at få", hun betragtede Silvia, bippe hendes nye trøje, hun gav hende pengene.
"Neij, ikke endnu..", sagde hun ærgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 00:24

"Hmm.. Trist. Men du finder nok et snart, der er jo mange butikker i det her center," sagde hun med et positivt smil, og tog imod pengene som hun lagde ned i kassen. Derefter puttede hun trøjen ned i en pose, hvor hun også lagde kvitteringen. "Værsgo," sagde hun smilende og rakte posen til Evelyn. Heldigvis var der ikke andre i køen end Evelyn, hvilket betød de kunne snakke lidt længere. "Jeg skal nok holde udkig efter butikker der søger ansatte."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 02:01

Evelyn lo kort, og tog imod posen, "Eij, tusind tak.. det ville være dejligt, sådan jeg er fri for at komme herind, forgæves, hver dag..", hun smilte, og studerede Silvia's ansigt, som havde en pæn, markeret kæbe.
"Nøij, du har godt nok et pænt ansigt..", hun kom pludselig til at grine over, hvor skørt det måtte havde lydt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 03:31

Silvia rødmede let, og rystede så på hovedet.
"Tak for det, men jeg er nu ikke sikker på, at jeg er enig," sagde hun med et lille grin og kiggede endnu engang på klokken. "Jeg har fri!" jublede hun, skyndte sig hen til Evelyn og gav hende en knuser ^^ En anden var allerede kommet for at erstatte hendes plads.
"Skal vi ikke gå ud at kigge på butikker, inden centeret lukker?" forslog hun storsmilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 04:59

Evelyn grinede.. Silvia kunne altid få en i godt humør.
"Hellere end gerne", sagde hun stor-smilende.
"Har du egentlig fået snakket med dine forældre om at bo hos mig?", hun kiggede på Silvia, imens de var på vej ud af butikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 06:45

Hun gik ud af butikken og kiggede rundt på de mange butikker, der var rundt omkring.
"Hmm.. Lad os gå ind i en skobutik, jeg trænger til et par vinterstøvle," sagde hun smilende og havde sat kursen mod en skobutik, ikke lang derfra.
"Ja, jeg har snakket med mine forældre, og de var utrolig positive og glade på mine vegne. Er også så småt begyndt at pakke, der er jo en masse ragelse, som jeg skal ha' taget fra, så det kan godt komme til at tage noget tid," sagde hun og så på Evelyn. "Du har forhåbentlig ikke fortrudt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 06:48

"Jo det kan vi godt", hun smilte og fulgte efter Silvia.
"Neij da, selvfølgelig har jeg ikke fortrudt, og du må tage aaaaaalt den ragelse med, som du vil!", hun grinte og kiggede på Silvia, der rendte rundt efter et par sko.


//Logger nu x}//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 07:01

//okarj ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 07:09

Silvia prøvede et par støvler, men smed dem hurtig igen, da de klemte utrolig meget.
"Det er meget dejligt at få noget at sit rod væk.. Jeg vil ha' et pænt og fint værelse!" hun fandt et par andre støvler, og gik lidt rundt i dem. De var meget rare at gå i, og var dejige lange og varme. "Hmm.. Måske skule jeg købe dem?"hun kiggede overvejende på støvlerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTirs 03 Nov 2009, 07:43

Evelyn kom i tanke om, at hun ikke var helt færdig med at rydde et værelse til pigen.
Hun lo, "Det bestemmer du helt selv," hun kiggede skiftevis på skoene, og på Silivia.
"De klær' dig, og de ser dejlig varme ud", hun smilte til Silvia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 08:45

"Jeg tar dem bare," sagde hun med et smil, tog støvlen og gik hen til damen i disken, der smilede imødekommende. Der gik ikke lang tid før hun havde fundet en æske, med et par heeelt nye sko ^^
"Hvad kunne du tænke dig at se på?" spurgte hun, da hun stod med posen i hånden, og var klar til at gå. "Vi kunne også gå rundt og spørger, om de ikke mangler en ansat."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeOns 04 Nov 2009, 09:02

Hun smilte, "Kun hvis du gider..", sagde hun smilende og begyndte at gå ud af butikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:17

"okay, så skal jeg bare vide hvilke slags butikker, du kunne tænke dig at arbejde i," sagde hun med et smil på Evelyn, og derefter et søgende blik rundt i centeret, efter en spændende hygsom butik, eller noget i den retning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:19

"En med penge.."; sagde hun og lo. Hun spejdede efter en butik hun ikke havde været inde i..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:28

"Puuuha!" sagde hun, da hun syntes det var et utrolig svært spørgsmål xD "En slik-butik! De tjener sikkert mange penge," sagde hun muntert, efterfuldt af et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:31

Evelyn lo.. Hun havde det altid så sjovt, når hun var sammen med Silvia.
"Hvis du er stamkunde, så gør de nok", hun smilte. Hun hentyede ikke til at Silvia var fed, men at hun var meget hyper.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:34

"Jaaer, de kender mig alle sammen," sagde hun med et grin. "Kom!" Hun hev ivrigt Evelyn efter sig, på vej hen til slikbutikken, der lå længere nede. Tanken om slik, fik hende næsten til at savle, men hun behærskede dog sit mundvand, og nøjedes med at kigge sultent frem for sig xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:36

Evelyn grinte, og fulgte med.
Hun kunne ikke stoppe med at grine igen, for Silvia så så sjov ud, som om hun havde lyst til at æde alt på sin vej, bare for at komme ned til slik-butikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:51

"Her!" hun stoppede bradt op, og kiggede fascineret på det farvrige slik i vinduerne. "lækkert," mumlede hun lavt, og med Evelyn i hånden, gik hun ind i butikken xD
"Hej Silvia," hilste en dame, med et imødekommende smil til hende. Jo, Silvia var skam en fast kunde. Hun spiste ikke over meget slik, men købte alligevel lidt, hver gang hun var inde for at arbejde. "Hvad vil du have denne her gang?" hun smilede til Silvia og så på hende med et spørgende blik.
"Jo, Cornelia.. Jeg vil gerne have et job.. Eller ikke mig, men min veninde," sagde hun og kiggde smilende hen på Evelyn.
"Aha," Cornelia kiggede lidt overvejende på Evelyn. "Jeg har egentlig ikke brug for flere ansatte, men.. Fortæl da lidt om dig selv," hun smilede til Evelyn. Silvia og hende, var altid kommet godt ud af det med hinanden, ikke mindst fordi de begge to var snaksalige personer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 08:53

Evelyn åbnede munden for at sige noget, men vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, "Eh.. jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige..", sagde hun og rødmede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:06

Cornelia smilede. "Bare fortæl mig om du kan matematik.. Udover det skal du også fortælle mig om du er narkoman, eller har andre problemer," hun smilede venligt til Evelyn, med et tålmodigt blik hvilende på hende.
Silvia var dybt optaget, af et par nye slikkepinde der var kommet i butikken, der så yderst lækre ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitimeTors 05 Nov 2009, 09:09

Evelyn lo kort af Silvia, "Jeg kan i hvert fald godt finde ud af matematik.. Jeg er ikke narkoman, og jeg drikker ikke alkohol", hun smilte, "Og jeg tror heller ikke jeg har andre problemer" *..bortset fra vampyrer og dæmoner*, tænkte hun, men smilte stadig,..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arbejde... Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arbejde...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» På arbejde.
» På arbejde. (morgan)
» Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//
» På arbejde Aeron
» søgte arbejde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: