Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lad os lave noget ( rockey-privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 06:16

s-werclare byen
t-15.45
o-ikke det vilde med folk
p-t-shirt sko og short
v-sol og dejligt vejr


Endnu en dag var kommet godt i gang for den unge mand hazz han havde ikke rigtig været ude før sådan nu her ved denne tid da han havde slappet af der hjemme så nu ville han ud og gå sig en tur og måske se om han kom til at møde nye mennesker som han kunne komme til at kende eller noget da han ikke havde alt for mange venner i byen som han boede i eller noget men det var jo nok mest på grund af at han var det han nu engang var. Han kiggede sig lidt rundt mens han gik sig den tur han havde en t-shirt på og et par shorts på da der ikke var koldt udenfor men som fodtøj havde han et par kondisko der var hvide og blå så passede det jo til resten havde på da det var hvid t-shirt og blå shorts. Han gik lidt tid før han syns han ville ha en pause så han fandt sig en bænk og satte sig ned der og kiggede rundt og slappede bare lidt af og måske kunne der jo nok komme en der ville snakke med ham håbede han da lidt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 06:58

hun gik stille og rolig for sig selv og tænkte over hvad hun skulle gøre eller sige hun savnede at snakke med folk hun havde ikke rigtig nogle at snakke med...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 07:07

Han kiggede stille rundt for sig selv og havde ikke det vilde og lave eller snakke med lige nu da han var alene. Han gik sådan i et godt stykke tid da han endeligt så en eller anden kvinde længere fremme og smilte roligt for sig selv og gik hen mod hende "hej"sagde han, rolig og viste jo ikke om der kom noget svar tilbage men det håbede han på at der gjorde.
Han stod der lidt og ventede på svaret eller måske kom det slet ikke fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 07:10

hun så på ham... ''hej'' sgde hun tille og så op mod himlen og havde lyst til at flyve der op hun sukkede stille og vidste ikke hvad hun skulle fgøre hun tænkte på hvad hun skulle lave....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 07:14

Han kiggede på hende med et smil "hvad laver sådan en flot kvinde som dig her i byen"spurgte han roligt og viste jo ikke hvad hun lavede men det så ud til at det var ingen ting lige nu. Han slappede af "mit navn er Laroy"sagde han roligt og ville også gerne vide hvad hendes navn var og sådan noget-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 05:22

hun så på ham og smilede og vidste ikke rigtig hvorfor hun var der hvorfor hun ikke var oppe og mærke vinden i sit hår... hun smielde.. ''jeg ville bare gå en tur hvorfor er du her'' spurte hun stille og så sig om..

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 05:31

Han kiggede på hende "jeg tror faktisk også at jeg bare er ude og gå mig en tur da jeg ikke ved hvad jeg sådan skal lave lige nu"sagde han med et smil på sine læber og og så på hende da hun på en måde ikke var til at tage øjne væk fra og sådan noget lige nu og her.
Han kiggede rundt også på hende igen med et smil "har du lyst til at lave noget sammen med mig"spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 05:38

hun så på ham... ''måske'' sagde hun og vidste det virkelig ikke hun var nervøs.. hun kendte ham ikke hun vidste ikke hvad hun skulle gøre hvad satte sig ned på en bænk og tænkte på en hel masse og så på de forskællige mennesker..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lad os lave noget ( rockey-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: lad os lave noget ( rockey-privat)   lad os lave noget ( rockey-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lad os lave noget ( rockey-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Noget at lave?? - Borris
» mangler noget at lave...(en tur) //åbent//
» Prøver at finde på noget at lave
» what gonna happen (rockey-privat)
» Hvad er der at lave? - privat Nazareth

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: