Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En lille natte vandring...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 00:17

Omgivelser: Mørke butikker med støvede vinduer, få maskerede skikkelser gående på gaden, støvede gadelamper med et nærmest spøgelses agtigt skær.
Dato: 2 oktober
Tid: 0:30
Vejr: Stjerneklar himmel med nogle tunge mørke skyer ind i mellem, halvmåne.
Sted: Werclare Byen.


Endnu en normal nat i den mørke by, de beskidte gader, de hjemløse som af og til kom traskende hen af fortovet med deres indkøbsvogne, drug dealerne som arbejede overtid, alt sammen en del af "underlivet". Silvia havde valgt nogle simply høje hæle, sin læderjakke, mørke blå jeans og en nedringe hvid bluse, omkring halsen bar hun en halskæde med et lille hjerte lavet i falsk guld, knækket over på midten. Hendes hænder var begravet i de stramme jeans, hendes kræfter var måske is, men hun fortrak at holde varmen. Hun løftede hånden og strøg nået af det blodrøde pandehår væk fra øjne, hun havde som altid håret løst og nød lidt den silke agtige fornænemelse ned af sin ryg, hendes øjne var matte, hun havde ikke fået blod i snart 2 uger, det tog lidt på hendes ellers roglige humør og gjorde hende vrissen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 00:46

Aubrey sad i en bil som stod parkerer op af kant stenen, han sad lænet ind over en yngre kvinde og havde armende om hende, for et menneske ville det ligne et sølle kys, men det var tydeligt for en hver anden race at det bestemt ikke var det han havde gang i, han slap stille grebet om den nu bevidstløse kvinde og slikkede lidt blod der var rendt ned af halsen på hende væk, han så på hende med et smil hen over læberne og slikkede lidt blod væk fra den ene mundvig, han fjernede en tot af den døde kvindes hår fra hendes ansigt og rettede sig lidt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 00:53

Silvia gik ned af den "ødelagte", gade, hvorhen hendes fødder nu førte hende, skoende gnavede lidt men hun var ldit ligeglad, hun lyttede blot til den klikkende lyd de høje hæle afgav. Hun stoppede dog op da den tunge luft af ungt menneskeblod skylede ind over hende, hendes tørst var stor, men hun sænekde blot hoved så det bldorøde hår faldt ned fra hendes skulder og han løst omkring hendes bryst og mave og forsatte, dog lidt hurtigere, hun havde respekt for andre varmpyre der drak, det vilel være uhøftlig bare og komme brasende og spørge om blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 01:02

Aubrey steg så ud af bilen og lukkede døren, han så sig kort omkring og fik øje på den anden vampyr han havde mærket i nærheden, han smilede skævt til hende og overvejede lidt at gå hen til hende, men det lå stadig til overvejelse, han slikkede lidt blod væk fra tænderne uden at fjerne sit blik fra vampyren, han studerede hende lidt på afstand, han havde tydelighvis ikke set hende før og blev kun mere nysgerrig af den grund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 01:08

Silvia løftede hoved og stoppede med at gå, hun drejede de matte næsten udsultede øjne imod en ung mand der lige havde stedet ud af bilen hvor hun tydligt kunne se og lugte den døde kvinde, hvilket blot gjorde chancen for et let måltid nyttesløs, døde mennesker`s blod dræbte jo. Hendes øjne der var skjult under det lange blodrøde hår flakkede derefter til manden`s ansigt, hun havde allerede gættet at han var varmpyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 01:44

Aubrey gik så hen mod hende med rolige skridt, han stoppede først da han var helt henne ved hende "Godaften" sagde han og smilede, han var i godt humør, det var han næsten altid så det var ikke pudsigt, han kunne tydeligt se at hun var sulten og vidste derfor også at hun mulighvis ikke var i det bedste humør, men det gjore ham ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 01:47

Silvia havde egntlig lyst til bare at gå, men udsigten til en samtale der kunne lede hendes tanker væk fra sulten lød nu lidt mere tiltrækkende ind at gå rundt alene uden nået særligt mål. "..Godaften", svarede hun tilbage i en fremtvunget roglig tone, det lykkes hende endag at tvinge et svagt smil frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:17

Aubrey smilede stille og stod ret tæt på i forhold til hvad man ville gøre normalt, han lagde hovedet svagt på skrå og betragtede hende "Hmm .. du burde få noget at spise før det går helt galt" sagde han så og smilede så hans ene hjørnetand blev blottet, han tog en tot af hendes rødehår i mellem to fingre og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:23

Silvia lage hoved på skrå så det lå imod hans hånd der havde en af hendes lange lokker(staves), i mellem fingrene. "At spise alene er jo ret ensomt..", sagde hun i en tone der tyde på at hun undertrykkede sulten`s vrede, men at det ikke gik så godt da hendes roglige stemme nærmest knækkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:30

Aubrey smilede og mærkede lidt på hendes hår, før han fjernede sin hånd og hævede et øjnbryn "Altid til tjeneste .. Jeg kan altid bruge mere blod" sagde han så og et lettere lumskt smil dukkede op på hans læber, han så kort ned af gaden før han igen lod blikket hvile på den rødhåret vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:32

"hmm..så kunne de jo ledsage mig til en middag?", sagde hun i den fremtvunge roglige tone imens hun bed sig i læben, duften af den unge kvinde`s blod sad over ham, og det omstemmede hendes tørst mere og mere jo længere der gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:36

Aubrey smilede og rakte hånden frem for at hun skulle tage den, så hun kunne følge med ham, han kendte byen godt og vidste hvor de foskellige menensker befandt sig på den her tid "Hvad slags kan du bedst lide .. Ung?Gammel?, Mænd? Kvinder?" spurgte han og lagde hovedet svagt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:38

"hmm..jeg holder af lidt ældre men...ikke for gamle, tidlige 30 fortrækker jeg..ser du, jeg kan ikke så godt lide at bide ungdommen da jeg selv er ret ung, jeg har ingengang rundet mine 300..", sagde hun og tog let hånden, hun trykkede den svagt for at udlede lidt af vreden hun havde på grund af den stærke tørst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:49

Aubrey nikkede kort og satte uden advarelse op i løb og trak hende automatisk med, han smilede kort om til hende før han så frem for sig, han stoppede ikke før de var nået til en park der så mere eller mindre forladt ud, men han pegede så ned på to mænd på omkring de 30 "Er dette noget for Dem?" spurgte han så og slap ikke hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:53

Silviah avde ikke nået problem med at følge med eftersom han holdte i hendes hånd. Da de nåde den næsten mennesketomme park, stoppede hun med han og klemte hans hånd lidt tættere"..hmmm..det ser vel godt nok nu..vil de dele en eller fortrækker de en selv?", spurgte hun helt normalt, som om at de snakkede om at dele en milkshake på en cafe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:04

Aubrey smilede og så fra hende og hen til de to mænd "De kan tage begge to .. De ser sulten ud" sagde han og så igen på hende, han slap så stille hendes hånd og var heller ikke sulten, hun så tilgængel ret så sulten ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:07

"sikke manere de har..", sagde hun i en lidt spændt stemme, udsigten til et dobbelt måltid opstemte hendes sult ydligere"men, kun vis de vil gøre mig tjenesten at vente her, så de kunne gøre mig selskab for aften?", spurgte hun i en nærmest sukkersød stemme, men hendes øjne lå nu på mænde, det var lidt ligemeget med hans svar, egntlig ville hun bare spise, men det skade jo ikke og spørge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:18

Aubrey nikkede og så på hende "Jeg venter .. og Det ville være mig en ære" sagde han så og slog blikket hen på mændende igen, han smilede svagt i mundvien, men han smilede sådan set 24/7 næsten.
Han tog hænderne bag ryggen og var spændt på hendes taktik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:21

De to mænd havde været ude og slå sig løst til en firma fest et par gader væk, de havde besluttet sig at sætte sig vned siden deres kroppe som så ud til at veje cirka 70, måske 80 kilo, var trætte og flød med alkohold. Silvia behøvede egntlig ikke at gøre sig umage, hun gik blot hen til dem, hviskede prisen ind i øret på dem begge og de fulgte hende blindt, lige ind i et gammelt cykelskur hvor deres tanker lå andre steder ind hvad der egntlig ville ske...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:28

Aubrey lo lidt *sådan kan man jo også gøre det ja* tænkte han og løb ned til skuret, han stilte sig udenfor og ventede, han var ikke personen der holdte hvad han lovede og gad ikke vente derhenne, han tænkte ikke længere over de to mænd, eller deres taktik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:31

Minutterne gik, og endelig åbende Silvia døren, dah un trådte ud kom en let dis af kold luft men hun lukkede døren før Aubrey fik et glimt. Hendes tøj var stort set fri for blod men hun havde også lukket sin jakke, hvilket nok mente at hendes trøje var blevet ramt af det, i hvertfald hang blod`s sødlige duft over hende. Hendes nu mørkeblå øjne så på ham og hun smilede ldit for sig selv"jeg kan se de vist ikke kunne vente?", hendes tone var meget mere afslappet nu da hendes tørst var stillet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:37

Aubrey gik lidt tættere på hende "jeg er ikke som du tror .. " sagde han så og lagde hovedet på skrå, hün nåede ikke en gang at svare før hans ene hånd havde et jerngreb om hendes hals og hun var presset op mod skurets væg " .. Jeg er meget værre" sagde han og blottede sine tænder, han havde mistet kontrolen og det tegnede ikke godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:43

Silvia blev taget af overakelsen og kom med et let suk af smerte da hendes ryg ramte de gamle men faste brædder(staves), lidt hårdt. Hun åbnede sin jakke og lod hånden glide over sit ene bryst ude på blusen så den blev fyldt med blod og førte den op til hans kind så han kunne lugte blodet rigtigt, hun gav blod flere gange om ugen til sin gamle onkel, så egntlig var hun ikke særlige bange, men bekymret var hun, hun vidste jo ikke helt hvor voldig han var når han bed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:51

Aubrey lo lidt og lod så sin hånd langsomt men snigende finde vej op under hendes trøje "Jeg håber du vil nyde det .. " hviskede han og holdte hende fast, men slap forsigtigt grebet om hendes hals og lod den anden hånd køre ned af hendes krop og op igen " .. for det har jeg tænkt mig" sagde han og et smil limede sig fast på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:54

"hm...de er en snedig en...", mumlede hun i den roglige stemme imens hun lod sin hånd køre ned af hans arm i en nussende maner"men jeg finder nu ikke stedet så..charmerende", sagde hun og henvidste til de ødelagte cykler som stod op af muren ved dem, de to lig inde i skuret og at det så ud til at regne om lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille natte vandring... Empty
IndlægEmne: Sv: En lille natte vandring...   En lille natte vandring... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille natte vandring...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Natte vandring -Lovell
» En ny vandring.. (Will)
» På vandring
» En vandring i byen ~Tazz~
» En natte tur?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: