Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dark River 2 - Tessa

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 09:28

wolf luntede efter... han lod hende ikke slippe så let..

heh på et tidspunkt vil du nok blive lidt sur... men nej.. jeg forbliver ved din side.. lidt endnu.. tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 09:32

Tessa blev ved med at ignorer ham, som en hver anden mand ville han give op, det var hendes erfaring. Hun havde aldrig været forelsket i dem hun havde været sammen med. Et par one night, ingen mand kunne holde hendes humør ud særlig længe af gangen.
Hun så kort på ham, da hun tænkte på om han havde tænkt sig at følge efter hende inde i byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 09:43

wolf drejede sin snude mod haleyn han havede sat... men fortsatte med at følge hende...

hmmm burde jeg køre hende... naah dette her er meget sjovere tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 09:48

Tessa sukkede og så frem ad igen. Hun overvejede at tage bussen hjem, men hun havde nu ikke noget imod at gå et stykke endnu og hun fik ikke ondt af stiletterne da hun efter flere års brug havde vennet sig til dem.
"Har du tænkt dig at følge efter mig hele vejen hjem, eller bare til du keder dig?"spurgte hun uden at se på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 09:55

wolf kiggede på hende og nikkede...

heh jeg more mig rigeligt over dette... så.. nemt slipper du ikke for mig tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 09:58

Tessa sukkede igen højt og demonstrativt. "Far flipper ud.."mumlede hun til sig selv og fortsatte i et roligt tempo. Hun skævede kort til Wolf. "Kunne du i det mindste ikke være menneskeform, folk flipper bare ud hvis de ser jeg har en ulv til kæledyr"sagde hun efter hun igen så frem ad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 10:20

wolf nikkede og ændrede sig til menneskeskikkelse.. hvor efter han tog sin kimono på... han havede i sin taske en katana som var bundet stramt til den og en kort..

''er der da et problem ved at jeg er ulve skikkelse?'' spurgte wolf mens han kiggede på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 10:23

"Hvis du har tænkt dig at følge efter mig hjem, skal min far helst ikke opdage dig som ulv"svarede Tessa og fortsatte med at gå, hendes far var skør og han kom aldrig ud fra deres lejlighed, han talte med sig selv og nævnte man væsner kunne han flipper ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 10:30

'' hmm ja. det er nok en meget god ide så'' smilede wolf

hmm så burde jeg vist nok ikke fortælle hele mit navn... tænkte wolf..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 10:32

"En god ide er at holde din mund i nærheden af min far"sagde Tessa uden at se på ham, hun ville helst ikke have han gik med ind, hvis hendes far opdagede hun havde taget en med hjem, hvilket hun ikke havde gjort efter morens død, ville han sikkert blive nysgerrig og endnu mere underlig end han allerede var når de var alene de to.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 10:48

'' hmm er han da ikke vant til fremmede?'' spurgte wolf lidt nysgerrig

hmm hun havede vist regnet med det... overaskende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 10:52

Tessa begyndte at holde udkig efter busstop, hun gad ikke at gå mere og der var et godt stykke til Sheria fra La Sunisha.

"Han flipper ud bare han bliver mindet om at jeg er halv varulv. Han er psykisk syg og kan ikke finde ud af tingene mere"svarede hun roligt og gik videre i sin jagt efter et busstop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Dec 2011, 20:08

''tja... hvor henne bor du? '' spurgte wolf siden hun kiggede rundt...

hmmm havede hun givet op... tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 09:08

"Sheria"svarede Tessa og så kort over på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 09:15

'' hmmm det lidt stykke her fra... '' wolf vendte sig om og begynde at løbe mod sin haley
''kommer om lidt! jeg skynder mig..'' sagde wolf mens han satte i løb mod sin haley

* hmmm det burde tag få minutter... * tænkte wolf

wolf nærmede sig haley og nærmede sig sin haley
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 09:17

Tessa så kort efter ham, trak svagt på skulderne og gik stille videre. Hun rettede blikket frem ad og lyttede til lyden af hendes hæle der klikkede mod fortorvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 09:35

wolf løbede hurtigere og hurtigere af den teknik hans familie lærte ham..

han nærmede sig sin motorcykle og tændte den

der gik ikke mange sekunder før haan nærmede sig Tessa...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 09:36

Tessa registrede med det samme lyden af en motercykel og så i retning af lyden. Hun kneb øjne let sammen, men stoppede ikke op. Hun fortsatte sin stille gå gang, mens hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 09:40

wolf bremsede ind til siden og kiggede på hende
''dette her er meget nemmere.. synes du ik? '' spurgte wolf og kiggede på hende

hmmm lad os da håbe hun kan li fart... og om hun overhovedet gider...tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 09:46

Tessa så på ham og derefter gav hun hans motorcykel elevatorblikket og trak på skulderne. "Går ud fra at jeg ikke må køre?"sagde hun samtidig med hun gik frem for at sætte sig op bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Dec 2011, 20:04

hmmm måske... måske ikke... tænkte wolf..

han ventede til hun havede sat sig op og holdte fast...

'' hold godt fast.. ''

wolf begyndte at sætte farten højere op og begynde nu med 90 Km/t på vejen...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dark River 2 - Tessa - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River 2 - Tessa   Dark River 2 - Tessa - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dark River 2 - Tessa
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Dark River - Tessa
» The Dark River - Praisly
» The Dark River - kaikontari
» The Dark River - Queenie
» What the hell am i doing here?- Tessa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: