Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Beachtime - Laroy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:56

Hun grinede og sagde: "Det gad du nok godt vide, hva'?"
Hvorefter hun fik sit tøj på igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:58

Han kiggede på hende og slappede af "ja endeligt for syns lidlt du kom hurtigt i forhold til min mening"sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:04

Hun trak på skuldrene. "Det gjorde jeg ja. Men det er altså også ved at være længe siden sidst," sagde hun og smilede skævt. Alt for længe siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:07

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han tog sine underbukser på "så må du jo komme igen hvis du tør det"sagde han stille og roligt og viste ikke om hun ville det eller hvad hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:09

Hun vendte sig om mod ham. "Er det en udfordring?" Spurgte hun og hævede det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:11

Han kiggede på hende "kan man godt sige"sagde han og kiggede på hende og smilte til hende "er det noget du tør og kaste dig ud i med en dæmon"sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:12

Hun trak på skuldrene.

"Det ved man aldrig," sagde uhn og prøvede at holde masken, selvom det ikke gik særlig godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:14

Han kiggede på hende og gik hen til hende og lagde armene om hende "vi kunne lave en deal"sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:16

Hun lyttede og sagde: "Det kommer an på, hvad aftalen går ud på...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:20

Han kiggede på hende "okay lad mig lige tænkte lidt"sagde han og tænkte lidt over det "okay hvis jeg kan få dig til at komme igen uden jeg selv gør det er du min slave og hvis du får mig til at komme første er jeg din slave"sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:23

Hun rystede på hovedet. "Desværre - jeg er ikke interesseret i slaver, så..." Og så var hun også ret sikker på, at hun ville tabe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:24

Han kiggede på hende "er du bange eller er der noget galt"spurgte han stille og roligt og så på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:27

Hun grinede og sagde: "Nej, jeg ved bare godt, at jeg taber..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:28

Han kiggede på hende "og hvorfor tror du at du gør det"spurgte han stille og roligt og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:34

Hun trak på skuldrene.
"Det ved jeg ikke helt.. Det virker bare som om du kan holde længe..." Sagde hun som var det en selvfølge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:35

Han kiggede på hende og slappede bare af "du kan jo prøve og se er ikke slem ved dig hvis du ender med at tabe"sagde han roligt og hun viste jo hvordan han sådan nogenlunde var i sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:37

Hun rystede på hovedet og sagde: "Desværre - jeg er ingens. Så derfor er jeg heller ikke interesseret i nogen herrer."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:38

Han kiggede på hende "det må du selvom"sagde han roligt og gik hen til sit tøj og tog det stille og roligt på og alt sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:43

Hun trak på skuldrene. "Er du så fornærmet nu, eller hvad?" Spurgte hun og kiggede mærkeligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:44

Han kiggede på hende "nej hvorfor skulle jeg være det"sagde han roligt og slappede bare af mens han sådan set bare kiggede på hende lige nu og her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:51

Hun trak på skuldrene.
"Det virkede bare sådan..." Sagde hun og fik resten af sit tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:52

Han kiggede på hende og satte sig ned i en stol og kiggede på hende det var lidt underliv han havde lige knaldet hende og det hele og nu snakker de kun men sådan var det jo når man var enig om ingen følser i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:56

Hun stod lidt og betragtede ham.

"Hvad så?" Spurgte hun og satte sig på hans skød, for at drille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:59

Han kiggede på hende "Ikke så meget hvad med dig"sagde han stille og roligt og slappede endeligt bare af lige nu da der ikke sådan skete det helt vilde efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 10:06

"Ikke så meget..." sagde hun trak på skuldrene. Så kyssede hun hans kind og sagde: "Tak for i dag... Måske skulle vi gøre det engang igen.." tilføjede hun tankefuldt - mest til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Beachtime - Laroy - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Beachtime - Laroy   Beachtime - Laroy - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Beachtime - Laroy
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» I need you - Laroy
» Do you want me? - Laroy
» Nat Nat p=Laroy
» En nat på stranden [Laroy]
» Tid til en fridag (Laroy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: