Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En farlig dans (Grigori)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 07:26

'' jeg glæder mig til at se dig igen..''
hun rejste sig op og kiggede undrene på hende..
''skal du ha hjælp til at finde ud af skoven.. eller fortsætte du alene? blot så du ikke bliver syg'' sagde hun og kiggede lidt bekymret på hende..

det var noget over kelly... et eller andet fik hende til at ha menneskelige følser for hende.. næsten store søster følse... men hun nægtede at bugge under for denne følse.. selv om den nogle gange tog over hendes sætninger... og mund..

*Hvad der galt med mig... hvorfor gør jeg dette her... hvorfor er min krop lige pludselig.. menneskelig...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 07:28

Grigori kiggede ud mod hytten.. og rejste sig efter han åd snacken...

*hvad tag dog hendes tid... de har jo næsten været der inde i længere tid end jeg gør et hurtigt knald..*

han kiggede i håb om at deres samtale var færdig.. hvor efter han samlede mai's taske op og hans stok hvor han langtsomt puttede sin sølvkniv i stokken så den nu var hel...

*hvor er de dog langsomme.. Tsk. Kvinder!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 07:54

Kelly smilede hun overvejede kræftigt takke ja, men noget fik hende til ryste på hovedet. Hun skulle nok finde ud af skoven. Hendes smil var varmt, men forsvandt hurtigt. Hun samlede de halv muggene tæpper op. satte sig over på stolen. Hendes hoved dunkede stadigt. Hun vendte sit Mai. Hun regnede med at hun ville forsvinde inden længe. Hun strakte sig en smule og bed sig svagt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 08:09

hun gik ud mod udgangen og stod der..

''foresten.. må jeg spørge dig frit og kvit'' sagde hun og følte sig lidt dum da hun spurgte mens hun stod med ryggen til hende..
hun bed sig lidt i læben

*hmm gad vide om hun ville blive sur... *
mai begyndte at få følsen af bekymring.. det iriterret hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 08:12

Hun betragtede Mai idet hun begyndte at gå imod døren, men så stoppede hun hun kiggede spørgende på den anden og vidste ikke hvad det var hun ville spørge om, men nu kunne Mai lige så godt få det ud luften " Ja" sagde kelly da hun godt ville have at vide hvad det var hun ville spørge om, men på den anden side troede hun godt vidste hvad det var hun ville spørge om. Hun fik lidt ulæsligt utryk i det afventede sit´spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 08:32

''hvis jeg må høre hvorfor du ønsker at dræbe os væsner... men dette er din egen beslutning om du ønsker at svare...'' sagde hun og tav sig kort bag efter..

*hvorfor skulle mine følser overfor hende begynde nu.. hvad var det som gjorde at jeg følte.... dette overfor hende..*
mai undrede sig hvorfor hun skulle bekymre sig over dette menneske... det gik hende lidt på...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:59

Hendes greb stramtes om tæpperne da hun spurgte og hun måtte holde sig skindet for ikke at fare op og gå give hende lussing tænk at kunne spørge var det ikke for indlysende hun trak vejret tungt " det er for privat" gispede hun overrasket, men det lykkedes hende at blive siddende. Hun lod svagt finger glide henover masken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:12

''jeg forstår. undskyld hvis jeg bragte dårlige minder op. '' sagde hun og gik ud af hytten hvor efter hun lukkede den efter sig...

*HVAD HAR JEG GANG I!!*

hendes smil efter havde lukket døren ændret sig til et hadfuld blik... hun kunne ikke forstå hvorfor hun nu havde menneskelige følser for dette stykke barn... hendes tanker som nu cirkulerede over hvorfor hun bekymred sig om dette stykke kød iriterret hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 08:42

grigori vendte hovedt og kiggede op på mai derefter rejste han sig trippende efter at komme videre.

"når skal vi komme af sted" sagde han imens han klaskede hænderne sammen

*mystisk mai plejer aldrig at se såden ud... hmm mon hvad der har fårgået derinden.. når sikkert ikk noget sjovt*

han tog sin stav op og kiggede på mai igen for at få et svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 18:36

''sandt, lad os komme tilbage til vores hjem.'' sagde mai og kiggede på Grigori. .
hun gik langtsomt over mod ham og kiggede blot lidt iriterrende over hendes ''menneskelige'' følser for dette menneske. .

*hvorfor er dette barn så vigtig for mig!?. hvad kan dette betyde!? *
spøgsmålene cirkulerede rundt om mai mens hun kiggede koldt på grigori.

''vi mødes der hjemme. '' sagde mai og lod sig selv ''forsvinde'' i skyggerne. .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeTors 19 Jan 2012, 01:01

han begyndte at gå med en stor nysgerrighed i sig for at finde ud af hvad de havde talt om.

*tsk... nu får jeg sikkert ikke noget sjov*

han sprædte sine vinger ud og der efter fløj han op i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeTors 19 Jan 2012, 02:49

Kelly åndede lettet op, hun kiggede op efter Mai idet hun lukkede døren efter sig unslap lettet suk, efterfulgt af gab. Hun mærkede hvor tunge hendes øjnlåg var og tilsidst lukkede hendes sig i. Hun vångede ret hurtigt tænk hvis ikke de var gået endnu og dette hervar en fælde. Hendes blik fór rundt for sikker sig at de virkelig var væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeTors 19 Jan 2012, 07:13

mai som ikke helt havde ''forsvundet.'' var bag træerne og lod blikket i hendes ''shadow'' form øje med fremmede som skulle nærme sig hytten. .

*Hvorfor skulle jeg dog beskytte dette svage menneske. . hvad er der med hende...*
det plagede Mai at hun havde nogle ''menneskelige'' følser for dette menneske. . men aligevel.. det skader vel ikke at savne sit tidligere liv som det ''menneske'' hun havde for mange år tilbage. .

hun nærmede sig hytten og lå roligt og lydløs på hyttens tag. ved hjælp at træerne og månens lys at skygge over hyttens tag. .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitimeMan 23 Jan 2012, 23:39

grigori fløj og ledte efter mai i det en tanke ramte ham

*hvad nu hvis hun er fløjet tilbage*

han kiggede rundt han vidste hun var hurtig men han vidste hun ikk var så hurtig

han vendte hovedt mod hytten ogprøvede at kigger der over men kunne ikk se noget... han var for langt væk.

han gav et bask fra sig og begyndte at flyve tilbage for at se om mai var der

*er mai mon begyndt at blive... narh umuligt... men hvad nu hvis hun er blivet svag* tankerne om dette svævede rundt om ham som fluer
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En farlig dans (Grigori) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En farlig dans (Grigori)   En farlig dans (Grigori) - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En farlig dans (Grigori)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Farlig aften...
» Farlig eller forsjov? (Az)
» Svenskere og Øl - Grigori
» Bonjour - Grigori
» Bofæller for et par dage - Grigori & Mai

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: