Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sheria's lille Bar. (Narcissa)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 09:51

Sted: Sheria i en lille bar syd for Sheria midt by
Tid: 20:23
Dato: 2011
Vejre: lidt støvregn.. ellers opstående klar himmel med vind kommende fra nord vest..
Omgivelser:
Folk sidder inde på baren formindelig ved at drikke sig selv hammer lamme eller fulde...
der er dans... musik... men for det meste noget hygge musik som ikke lige frem er for det mest smagfulde personer... men det er vel et godt sted for at få en øl samt lære nye mennesker og andre væsner...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Grigori's Påklædning: Sort læderjakke,Sølvhals kæde,Sort metal T-shirt,Sorte Jeans.. lidt løse.. samt Konversion sko og sin stok han plejer at gå lidt rundt med..

han sad inde ved baren... og nyd en øl...

*jeg håber at Mai har en god grund for at putte mig på denne bar IGEN!!
hmmm mon nogle interessante væsner eller mennesker kunne dukke op og man kunne more sig lidt... også aligevel... der er trods alt nogle fulde stodere rundt omkring...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 09:59

Hendes høje hæle klikkede lystigt under hendes gang. Vinden rev i hendes løse mørke hår og hun skuttede sig i sin sorte jakke. De sorte bukser sad stramt om hende spinkle ben, under jakken havde hun er løstsidende sort top med en voldsom v-udskæring. Hendes hud var bleg, hendes øjne mørke og markeret med sort streg.

Hun stoppede op foran den lille bar og kiggede ind ad vinduet. Det var ikke meget hun kunne se, men hun kunne fornemme at der var liv og varme. Hun elskede varme. Det var ikke fordi kulden bed på hende i voldsom grad, hun havde det bare bedre med varme. Hun drejede den spinkle sølvkæde om sit håndled og skodede sin smøg. *Nå, men om ikke andet kan jeg vel forhelvede finde lidt godt at æde, eller et knald.* Hun tog i døren og trådte ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:15

Grigori stod ved baren da han hørte nogle nogle mænd hviske i kråne

''Wow se li hende der...''
''aaah... er hun ikke lidt blej jack??''


og hvisken fortsatte... Grigori drejede hovede for at se hvem dette.. bleje væsen skulle være...

*hmmm måske noget underholdning... måske.. måske ikke...*
tankerne om en ny legekamerat fik et smil på hans læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:20

Hun smilede frækt til de to mænd der stod nær døren. Hun vidste godt at de talte om hende, men de var langt under hendes standard. Hun skrånede stoisk ind over gulvet i baren, mens hendes øjne scannede rummet. Hun mødte et par øjne, der fangede hendes interesse. *En stok alligevel?* Men hurtigt slap hun dem igen og gik til baren, hun vidste godt hvordan man legede med mændene.

"En dobbelt gin - ren!" Hun tog jakken af, ruskede op i sit lange hår, var bevidst om hendes duft der spredte sig. *Og husk nu! Ikke noget med at tage dem med hjem... og ikke noget med at efterlade spor.* Hun klukkede for sig selv, tog drinken, vendte sig rundt og lænede sig op ad baren med hoften. Hendes meget mørke øjne begyndte igen af undersøge lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:27

han hørte hendes stemme... som musik i hans øre...

*hmm hun lyder.... interessant... burde man tale med hende.. også aligevel... men det kunne jo være morsomt.. *

han drejede sig rundt og kiggede ud mod menneske mægden som nogle klyngede sig som sofa holdere samt andre som blot var ude på danse gulvet og gjorde sig selv til grin i følge Grigori...
han drejede sit blik kort over til Narcissa...

*hmm... sort hår ikke dårligt... og oven i købet en sød tilstand... Mai ville elske hende som veninde... ikke dårligt ikke dårligt... andre spændene muligheder???..*

han begyndte at kigge lidt undersøgende på Naicissa..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:32

*Hold da kæft han glor, nå, men han må da se noget interessant så.* Hun smilede ned i sit glas, tømte det og bad om én magen til. Hun fik den nye drink og gik over imod juxeboxen i hjørnet. Hun sørgede for at vugge godt med hofterne og kaste casual med håret. Det var lige før hun kunne mørke alle hullerne i hendes ryg og røv fra alle blikkene. *Suk - det er simpelthen aaaaalt for nemt det her.* Hun lo højt for sig selv og blinkede til en køn pige i hjørnet.

Hun smed en mønt i juxeboxen og fandt et melodiøst rock nummer. Med halvt lukkede øjne og med sit glas med gin i den ene hånd dansede hun med bløde rytmiske skridt tilbage til sin barstol. Hun purrede atter op i sit hår og smilede til ham. *Now what? Sucker... hehe*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:39

Grigori begyndte at grine...

*en klassic menneske som lader sin krop alt for let forføre.... typisk tegn på morskab.. eller uvidenhed... og dog stadig underholdene...* han drejede sit blik mod baren igen og kiggede på bartjeneren som åbenbart fokuserede på denne mørkhårede skabning...

han sukkede og bedt om en Øl mere... eftersom han li så godt kunne more sig med at tag et par drinks og ignorere denne.. primadonna...
han begyndte lidt at tænke over dette...
*primadonna.. ikke dårligt ord foråd...* tanken fik ham til at grine over det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:43

Da hun nåede op til baren igen tog hun sin jakke og bevægede sig over mod den unge mand. *Ham dér!* tænkte hun mens hun nikkede tilfreds. "Du lyder som én der har det sjovt?" hendes stemme var blød men stadig kontant. Hun nikkede imod stolen overfor ham, og inden han nåede at svare satte hun sig. Hendes gin stillede hun på bordet foran sig. Hun hev en pakke smøger op af jakkelommen og tændte en. *Jeg gir' ham en halv time.* Hun smilede skævt til ham og bød ham en smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:52

''blot din ankomst til baren og til du sætter dig her...'' sagde Grigori.. og smilede
hvor efter han tog imod smøgen..
''jeg takker...'' sagde han og tændte den...

han kiggede hende i øjnene og undrede sig over farven... men sikkert nok kontakt linser for at se mere skræmmende ud.. hvem ved hvad de unge nu har tænkt sig at impulsere sig selv med alt den teknologi der er opsat...

''så hvad bringer dig til denne bar? jeg formoder i underholdning fra andre rovdyrs blik..''
sagde han og smilede hvor efter han drejede sit blik mod de 2 fyre hun tidligere stod ved da hun kom ind...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 10:56

Hun lagde hovedet tilbage og klukkede. "Ha! Dem? Tja... de kan glo alt det de vil. De får dog intet ud af det." Hun studerede ham. Der var ét eller andet over hans måde at tale på. Han var ung, men virkede alligevel gammel... erfaren var nok et bedre ord. *Du forstår at vælge dem godt* sagde hun til sig selv.

Hun lænede sig frem og støttede hovedet i sine hænder. "Hmm... jeg er her fordi her er liv og varme" sagde hun, uden skyggen af løgn. Hendes mørke øjne glødede idét hun i et glimt forestillede sig hvordan det ville være at kysse ham. *Måske endelig én der er værd at lege med?* Hun smilede til ham. "Og dig? Hvorfor tilbringe natten alene, her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:00

''min kollega forslog mig i at more mig lidt her... grine over nogle ynkelige folk som vandre livløs hjem.. eller bliver liggende... og ellers. af egne personlige årsagere...'' sagde han og smilede

*hmm hun var nu meget sød.. men.. hun virkede anderledes end de andre piger... mon hendes kontakt linser slørede det...*

''foresten... (tag et sug a smøg) bruger du kontakt linser?'' sagde han og kiggede hende i øjnene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:03

Hun studsede lidt over hans spørgsmål, men havde alligevel fået det så mange gange før. Hun fyrede dovent standardsvaret af: "Kan du lide dem?" Hun skodede smøgen i askebægeret og drak i grådige slurke resten af sin gin.

Der var ét eller andet over ham... Men hun kunne simpelthen ikke gennemskue hvad. "Hvad er stokken til? Jeg kan ikke forestille mig at så ung en fyr som dig har brug for en stok!?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:08

''tja... en gammel vane'' grinede han
''den har gået i generationer helt tilbage før anden verdenskrig... faktisk for at være helt precis 1459 blev denne her lille fyr lavet'' grinede han over dens dumme historie...

''men vi har vist hellere ikke manere... men jeg kan vel starte ud med at sige at mit navn er Grigori... '' sagde han og grinede '' og dit?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:13

Hun kiggede lidt på stokken *Et styks gammelt ragelse, tjek!* Hun smilede, rakte sin hånd frem og sagde "Narcissa." Hun vidste godt at hendes hånd var varmere end hos en normal kvinde, men der var ikke så meget hun kunne gøre ved det, hun var trods alt i godt humør til aften.

"Grigori og Narcissa... HA! Vi kunne sgu gøre en god bogtitel os to, hva?" Hun drejede hovedet, fangede bartenderens opmærksomhed og råbte: "En dobbelt wiskey, uden is." Hun kiggede på Grigori, "og dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:16

'' bloody mary'' sagde han og grinede
''men.. er du fra Transylvanien?'' spurgte han nysgerrig pga. hendes navn...

*hmm tja... Naicissa... sødt... og oven ikøbet et navn han ikke havde støttet på...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:20

*Transylvanien? Hvad helvede har det med noget at gøre?* Hun satte hovedet på sned og kiggede ham dybt i øjnene. "Næh, Holland - Europa." Hun blinkede kækt til bartenderen da han satte deres drinks på bordet. Hun snusede dybt til wiskey'en. *Du burde virkelig ikke drikke så meget, ikke hvis du vil ha' ham dér på krogen. Han er sgu en større fangst.*

"Nå, Grigori... hvad laver man så her? Jeg mener, hvad tjener man penge på... får tiden til at gå med?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:25

'' hvis jeg fortalte dig det... ville jeg ikke overleve imorgen'' grinede han
''jeg arbejder som leverandør for en fyr som kalder sig selv for mester.. eller det er hvad vores kollegere kaldere ham..'' sagde han og grinede

''men man tjener kassen ved disse leverancer som mester kalder os til.. nogle mere end andre.. og lønen kan skifte mellem sølle 2000 til 1200 '' sagde han og grinede

''og jeg for tiden til at gå med her i baren.. samt min lejlighed med min kollega mai... hun sover der en gang i mellem... men vi er blot venner intet der.. heh og hvis jeg selv nærmede mig hende skulle jeg nok forbered mig på at komme til skadestuen'' smilede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:29

Narcissa stirrede på ham, og så mere og mere froundret ud for hvert et ord han sagde. da han tev lo hun højt. "Mester? For real? Det lyder sgu da som noget jeg kunne ha' skrevet i én af mine noveller." Hun klukkede lidt, tændte en smøg og pustede ud imod loftet.

*Pas nu på søde, der er et eller andet mærkeligt ved ham her. Vær på vagt!* Hun lukkede øjnene en kort stund og åbnede dem igen.

"Mester... tsk, det lyder som én eller anden dum vampyr-lord med sit hof" sagde hun og smilede venligt. Hun kiggede på ham for at se hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:32

''haha ja.. sikkert... men alle ved da at vampyre og alle disse skøre finomenere om engle og demoner er rent op spind..'' sagde han og grinede mere og mere

*hmmm gad vide om hun overhovedet kendte til abbadon.. sikkert ikke...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:36

*Han skulle bare vide...* Hun var stille et kort sekund og sagde så "Nå? jeg mødte ellers en engel igår!" Hun kiggede på ham for at se hvordan han reagerede, og talte videre mens hun smilede. "Sådan en rigtig flot én..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 11:59

''virkelig? hvordan så personen ud?'' sagde han..ikke fordi han var overasket.. men Grigori havede aldrig fundet nogle af samme race som ham selv...

*hmm lyder som om hun har kendskab til min slags.. måske burde jeg høre hende ad..*

han grinede lidt over at hun havde sagt at hun havde set en engel...
'' men jo.. alsor nogle mænd og kvinder kan være de rene engle.. men inden i er de rene djævle '' grinede han der efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 12:18

*HA! Jeg vidste at der var et eller andet. Det er virkelig som om ALLE i den her by har en sans for det overnaturlige.* Hun smilede og tog et dybt sug af sin cigaret. Hun tørrede fraværende et par sveddråber af panden - *Damn her er hot.*

"Han var lige til at spise var han... Men altså, ellers så han ret almindelig ud." Hun kiggede indgående på Grigori. Hun var nu blevet virkelig nysgerrig. Vidste han bare noget, eller var han rent faktisk noget? Hun turde ikke spørge, ikke helt endnu.

"For øvrigt, kan du forklare mig hvad en Fanger er?" Hun smilede det mest charmerende smil hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 12:26

''Fanger?? næ... har aldrig hørt om det.. men jeg kender en gammel leg som hedder fanger hvis det tæller'' sagde han og begyndte at grine

*humor har hun da det må jeg give hende......*

''foresten.. hvordan skulle du da sikre dig at det absolut DENNE person som skulle være en engel? det jeg mener er at det kunne være hvilken som helst fyr eller tøz som gik gennem gaden...'' sagde han og kiggede på hende mens han tog en slurk af sin drink...

*hmmm mon hun havde nogle tanker med denne samtale..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 12:32

Hun så tænksomt frem for sig. *Hvordan overbeviste han mig egentligt?* Hun tænkte tilbage og huskede deres samtale. Hun smilede lidt for sig selv.

"Han fortalte noget med at han var både engel og dæmon. Han grinede gevaldigt da jeg spurgte om han selv digtede ud fra en dårlig bog." Hun drak det sidste af sin wiskey og bad om mere. Hun kunne snart mærke alt det hun havde drukket i løbet af aftenen. Hurtigt regnede hun sammen... *Et par flasker... FJOLS. Bare fordi du keder diger det ikke en undskyldning for at drikke*. Hendes øjne flakkede.

"Jeg ved sgu ikke. Jeg tror egentligt mest det var som om jeg kunne mærke det. jeg ved ikke hvordan jeg kan forklare det. Og så duftede han godt... sådan, lækkert. Ikke af sved, som et menneske, men sådan... " Hun tav, kiggede op og mødte Grigoris øjne. Hendes kinder havde fået en rød glød og svedperler tittede frem på hende tindinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 12:38

han kiggede på hende og betraktede hende...

*morsom... og humor... Ha. det kunne være hun også kunne gå på 2 ben og kysse sin egen røv.. se det ville havde været underholdene...* tanken om det fik ham til at smile...

Grigori tog sin drink og tømte den... han forholdt øjen kontakten...

''så har du fundet nogle interessante engle eller mennesker at mæske dig lidt i aften'' spurgte han og kiggede på hende lidt forlegen..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sheria's lille Bar. (Narcissa) Empty
IndlægEmne: Sv: Sheria's lille Bar. (Narcissa)   Sheria's lille Bar. (Narcissa) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sheria's lille Bar. (Narcissa)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Narcissa [Død]
» That Was Crazy (Narcissa)
» Im Alive - Narcissa - privat.
» Could dreams come true (Narcissa)
» en lille går tur

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: