Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Who are you? - Cleon/Procella/Julius

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Who are you? - Cleon/Procella/Julius - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who are you? - Cleon/Procella/Julius   Who are you? - Cleon/Procella/Julius - Page 5 Icon_minitimeSøn 15 Jan 2012, 06:52

"Jeg vil passe på ham så godt jeg kan.. men jeg er heller ikke skabt til at tage mig af folk.. jeg er en jæger ligesom dig inderst inde.."
Et køligt smil passerede over hendes ansigt, men al venlighed overfor jægeren var forsvundet. Hvor vovede hun at nævne hendes navn overfor en betjent! Det ville gøre hende for nem at spore tilbage til Irland. Hendes julehilsen fik hende til at stivne og den arm jægeren havde grebet fat om blev hård som stål da musklerne spændtes med en pludselig voldsomhed. Det var ligegyldigt om hun havde hvisket.. Jægeren havde lige givet hele hendes navn væk.. til en engel! Havde hun slet ikke lyttet til hvad hun havde fortalt om hvad der var sket? hun var jo for helvede ikke interesseret i at blive identificeret af flere engle.
"No you need to start thinking. I hope i heard wrong.. you diden't just say my surname, did you? If i get in trouble with them, you will be blamed.."

Med ret ryk trak hun sig væk fra jægeren, så med kolde øjne til da hun begyndte at svine betjenten til. Det var ikke hendes problem, og med vreden sydende i hendes bryst kunne jægerens tårer ikke rykke hende. Måske var de venner, men jægeren burde vide hvor vigtige navne var og derfor have tænkt sig om før hun gav hele vampyrens navn væk. Perfekt.. Hvis han havde fået fat i det ville det kun være endnu lettere for Gwyn.. Hun var en talentfuld spion, og havde adskillige ører og øjne ude over hele byen.. Dette her ville ikke gå ubemærket hen.

"Du er velkommen. Få dig noget søvn. Når butikkerne åbner bliver du nød til at komme ud for at finde dig noget tøj og noget mad. Jeg beder en.. ven om at ledsage dig, for jeg kan ikke selv gå ud i sollyset." Hun så en enkel gang på Cleon inden hun vendte sig væk fra gangen, lod ham stå i døren og gik selv med omhyggeligt kontrollede skridt ind på sit ene værelse. Døren blev smækket i med et brag og flere lyde hørtes ikke derinde fra.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Who are you? - Cleon/Procella/Julius - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Who are you? - Cleon/Procella/Julius   Who are you? - Cleon/Procella/Julius - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Jan 2012, 11:57

Procella græd stille med panden hvilende på knæende

"I dont wanner talk to you...go away..."

Snøftede hun usammenhægende. Hun fornemmede hvordan han knælede foran hende, men det fik hende til at krybe mere sammen, i stedet for at slappe af.

"If you dont want to see blood, then go away. I cant keep you from that. In case you didnt noticed i play by different rules. I dont obey the laws. The creeps outthere dont follow them, and if you force me to do so, you force me to loose"

Hun så grådkvalt op på ham

"No merry Christmas. This is a shitty Christmas. Im slow, and fat, and im crying...this is all so fucked up. I wanner go home!"

Der var noget over hendes ord der lagde en betydning af at "home" ikke var et sted på øerne, men nok tilbage i USA.
Tilbage til toppen Go down
 
Who are you? - Cleon/Procella/Julius
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» jinglebells - Procella og Cleon
» Where, What and When? (Julius)
» (julius) mødet..
» Did i do something wrong - Julius
» En skummel tur i byen //Cleon//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: