Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 05:05

Årstid: Vinter

Dage: Alle dage – helligdage inkluderet

Sted: The Bloody Moon

Åben fra: 19:00 – 07:00

Omgivelser: En lille natklub i den fattige del af byen. Graffiti på væggene, skrald flyder i vejkanten som en evig påmindelse om den forurenede menneskesamling der lever her. Du kommer ikke her hvis du her rent mel i posen. Det er her bandemedlemmerne, de prostituerede og pusherne holder til.


Velkommen til The Bloody Moon Gæst.

Det første man bemærker når man træder ind på The Bloody Moon, er den fæle stank af opkast, alkohol og tobaksrøg. Det er et af de steder hvor rygereglerne ikke er slået ind, og man næsten skiller sig ud uden en smøg i hånden.
Det er langt fra alle der inde der er gamle nok til hverken sex eller sprut, men det virker ikke til at det generer nogen. Så længe man har penge, så længe kan du købe. Det virker til at være en af de eneste regler her.
I hjørnet står en gruppe kvinder, meget letpåklædte, men ikke helt sunde. En enkel kvinde har et skilt om halsen med ordnerne ’Bite me’. De er alle lidt fulde, eller har gang i en joint.
Oppe i baren står en stor kraftig mand. Han har buskede øjenbryn, og når du høre hans ”Hvad skulle det være?” kan du ikke undgå at lægge mærke til hvor hæs hans stemme er. Opbrugt. Han pudser et krus med en beskidt klud, og spytter indimellem ned i et hjørne bag disken.

En stor fyr står vagt foran en kælderdør. Indimellem kommer folk hen og prøver at komme ind. Nogle lykkes det for, andre bliver sendt væk. Der er både kvinder og mænd, unge og ældre. Ja selv nogle folk der virker for fine til dette her sted, prøver at komme forbi den store vagt. Et par pengesedler bliver lagt i hånden på dørvagten, og sådan slipper de fleste alligevel ind til sidst.

Der virker til at være alle typer her. Alle de forkerte typer her.

En stor fyr, med mørke solbriller kiggede ned på dig. Han hævede et øjenbryn, tydeligvis irriteret over den måde du bare stod og gloede i døråbningen. ”Skal du ind eller hvad?” spurgte han vredt.

Så hvad bliver det til Gæst? Skal du ind? Eller hjem imens du stadig kan…

rækkefølge: Alec, Jackie, Elias
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 05:07

Alec gik uden at tøve ind på klubben. Han så sig kort over skulderen for at se om hun fulgte efter, "bare rolig, her er ikke farligt, især ikke når du er sammen med mig" sagde han, og forsøgte at lyde beroligende. Der vart mange kunder der blev en smule skræmt af stedets udseende første gang de var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 22:17

Hun gav et svagt grin fra sig, og rystede på hovedet. Hun virkede på ingen måde skræmt, hun virkede der imod spændt på at skulle der ind. Hun stod næsten og hoppede lidt for sig selv. Men det var sådan hun var. Fare fik hende op at køre, og sådan var det altid. Og det her sted virkede helt klart ikke til at være sikkert, hvilke kun var et plus. De færreste kendte dog til denne side af hende.
Hun fulgte efter ham uden at tøve et eneste sekund, med et lille smil på læben. Hun glædet sig stadig til at finde ud af, hvad der ville komme til at ske. Hun havde jo ikke fået at vide, hvorfor se skulle her hen. Men uanset hvad, skulle det nok være det værd.
Hun så sig lidt omkring, og fandt omgivelserne noget snusket. Men hun havde heller ikke ligefrem forventet meget andet, efter hvad hun havde set udendørs. Ikke kun på facaden, men også folkene der ville der ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:27

Elias sad nede i sin lille krypt og kiggede tomt på flammen fra sin zippolighter. Han var udmattet, havde mørke rander under øjnene og en smøg i den ene mundvige. Han inhalerede og pustede tænksomt røgen ud. Med let rynkede bryn forsøgte han at huske.. ”var det de røde.. eller de orange der smagte bedst” mumlede han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:32

Alec gik i en lige linie mod kælderdøren i den anden ende af klubben. undervejs skubbede han nogle folk til side for nemmere at kunne komme frem. da han var noget over til døren og dørvagten så han sig kort over skulderen for at sikre sig, at hun stadig var med. "jeg skal forbi, hun" han gjorde et kast med hovedet mod Jackie "vil gerne snakke med Elias" sagde han til dørvagten. dørvagten trådte til side, så de kunne komme forbi. han åbnede døren og gik ned, "kom".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:26

Hun fulgte efter Alec, dog langt mere elegant, og gik mere uden om folk, ind ind i dem. Hun sørgede dog for at vide hvor han var hele tiden. Hun stoppede lidt bag ham, og så på dør vagten. Hvis ikke hun havde vidst det var en dårlig ide, havde hun smilet over hans ord. Efter som at det nok mere var Alec der ville se denne Elias end hende selv. Som det var nu fulgte hun bare efter. Det var der dog ingen grund til at sige, så hun fortsatte bare med at følge efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:37

Elias sad og stirrede tomt på den uigenkendelige vingummibamse der var smeltet i hans fingre.. han kom den prøvende i munden og tænkte igen. ”Jeg tror.. orange er..” han stoppede sin sætning da døren gik op. Han løftede hovedet og smilede svagt da han fik øje på Alec.. og endnu bredere da han ikke var alene. ”Hey..” han tændte en smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:59

Alec løftede hånden til hilsen "hey, hende her er kommet fordi hun synten det lød spændende og godt ville have et adrenalin rush" sagde han ligegyldigt, "har jeg ret?" spurgte han derefter jackie bare for at være sikker. han så derefter på Elias' vingummibamser, "smager de godt?" spurgte han uden den store interesse. han burde måske have købt nogen med, *nå det går jo nok*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:14

Jackie betragtede den sære skikkelse af en person, der virkede dybt hypnotiseret af en vingummebamse. Hendes blik gled dog tilbage på Alec, da han talte til hende, og hun nikkede blot til hans ord. Der var ikke rigtig nogen grund til at sige noget. Der var i hvert fald intet rigtig at svare på. Det kunne godt være det fik hende til at virke noget frygtfuld, men det var langt fra sandheden uanset hvad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:18

Elias sad og betragtede dem begge i stilhed. Han så meget tankefuld ud.. kiggede op og ned af hende. Sund og rask, ikke en typisk stofmisbruger, endnu, og hun havde ligesom for meget tøj på, og for normalt tøj på til at være prostitueret. Han rettede sig lidt op i stolen og smilede svagt. Hans øjne virkede lidt tomme i det.. med en sløv bevægelse tog han posen med vingummi og rakte den imod hende ”bamse?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:22

Alec smilede igen svagt, forhåbentligt havde det været den rigtige beslutning at tage hende med her til. hun virkede tavs, forhåbentligt havde hun ikke fået kolde fødder. "jeg tænkte vi godt kunne hjælpe hende med det adrenalin rush?" sagde han og blinkede til Elias, forhåbentligt ville det virke. han afventede hendes reaktion mens han fandt en smøg frem og tændte den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:29

Hun så på posen med vingummebamser, og gav et lille smil fra sig.
"Ellers tak..." svarede hun roligt, og løftede sin hat, for at stryge håret tilbage igen.
Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, ud over at stå og se pæn ud. Men hun ville vel finde ud af det før eller senere.
"Det her virker ikke ligefrem som stedet for et adreanalin rus.." sagde hun i en rolig tone, og fandt en mere afslappet holdning. Ikke at det gik hende på at det ikke var. Hun havde dog en ret god ide om, hvad for et slags sted det her var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:38

Elias så overrasket på Jackie. Han bed sig i læben og stirrede ned på sin pose.. havde han gjort noget galt? Var de dårlige?? Synes hun ikke vingummi var det bedste på jorden..? Han rynkede brynene og så meget, meget tænksom ud. Der var noget her der ikke stemte.. der var kun en synlig forklaring ”du er ikke menneske”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:43

Alec sukkede svagt, hvor det lignede Elias at gå sådan op i en vingummi, nu måtte de bare håbe han havde ret. "tja ... det kan jo være stedet alligevel har nogle muligheder ... det er derfor jeg tog dig med herhen" ved det sidste kiggede han bestemt på Elias og håbede han ville forsøge at sælge varen ... så igen, han trak på skuldrene, det skulle nok gå, Elias var ikke hans chef for ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:55

Hun kunne ikke lader vær med at give et bredt smil fra sig, og rystede på hovedet. Hun gik tættere på Elias, og tog en vingummebamse. "Kun for at bevise at jeg er menneskelig..." svarede hun, og kastede sig ud at gumle på vingummibamsen.
Hun så tilbage på Alex, og gav et lille smil.
"Jeg har ikke sagt at det var umuligt..." Hun gav et mere kækt smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 10:05

Elias smilede lidt. Hun var måske ikke så slem igen.. hun var i hvert fald ikke bange af sig. ”Så et adrenalin rush hm? Er du nu sikker?” han så lidt skeptisk på hende ”jeg er ikke den store fan af at give sådan noget til folk der ikke kan håndtere det” han løftede et øjenbryn for at vise han mente det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 10:38

Alec lænede sig mod væggen og tog et sug af sin smøg, "det er ikke noget for små, skræmte piger" sagde han og smilede svagt udfordrende til Jackie, han havde valgt hende fordi han havde håbet hun var stærk nok til at klare den slags; men man kunne jo aldrig vide ... i det mindste var hun ikke blevet skræmt væk endnu, det var da bedre end ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 19:01

Hun smilede kækt ved deres ord, og rystede lidt på hovedet.
"Jeg tror at jeg kan håndtere den slags langt bedre end nogen af jer... Så lad vær med at sku' hunden på hårene..." svarede hun, og tog sin hat af, og lagde den ned i tasken.
Mænd forblev uforanderlig... Altid troende at kvinder var svage, og at de var dem langt overlegen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 01:47

”… virkelig?” Elias rejste sig langsomt og gik hen til hende. Han betragtede hende lidt og smilede så ”ok da, mit navn er Elias” sagde han og rakte hånden frem ”og jeg har ting her der kan give dig et større adrenalin rush end du nogensinde før har prøvet..” han lød ret sikker på sine ord. Hans tomme øjne betragtede hendes ansigt ”hmm.. men jeg er ikke sikker på jeg har lyst til at give det til en sød ung pige.. jeg har vel samvitighed”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 02:00

Alec smilede svagt, det var dejligt at arbejde sammen med Elias, han tog sig af alle de svære ting og beslutninger. han tog endnu et dybt sug af sin smøg og glædede sig bare til det her var overstået, så han kunne få noget mere ... virkningsfuldt. hans hænder var igen begyndt at ryste ganske svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 02:26

Hun tog imod hans hånd, og gav den et fast klem. "Jackie..." Svarede hun i et smil, og vurderede ham lidt fra top til tå.
"Jeg er ikke sikker på at jeg vil have det, når du snakker om det på den måde... Princip sag..." Hun forsatte med at smile, og trak roligt hånden til sig, og så over på Alec.
"Jeg tror der imod at din ven der, har brug for det..." fortsatte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 02:48

”Hm, Alec?” Elias løftede blikket og så lidt undersøgende på ham. ”Nah.. sådan ser han da altid ud?” sagde han uforstående. Sjov pige. Men hun kendte jo heller ikke Alec. Elias smilede til hende ”godt, du passer ikke ind her” sagde han og så anerkendende på hende. Hun kunne gøre så meget bedre i sit liv.. blive servitrice fx!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 03:00

Alec sukkede svagt, måske gik det ikke alligevel ... han trak på skuldrene ad deres samtale om ham, han var ikke helt sikker på, hvem af dem der havde ret ... "jeg behøver ikke specielt noget nu, og Elias har da en pointe ... selvom en gang aldrig har skadet nogen?" sagde han og så en smule spørgende på Elias. "principsag?" spurgte han svagt undrende og så på Jackie, "hvad er det du tror det her drejer sig om?", det var jo ikke ligefrem stoffer ... sådan da.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 08:33

Hun nikkede forstående, og sagde ikke mere til det med Alec.
HUn så lidt på Alec, og gav et roligt smil fra sig.
"Ja Adreanalin har det i hvert fald ikke noget at gøre med, ikke i den naturlige form... Og ja.... Princip sag... Jeg fortrækker at vide hvad jeg laver, fordi det er efter egen vilje..." svarede hun, og så tilbage på manden foran hende.
"Det havde jeg heller ikke regnet med, men jeg tror at der nok skal være et eller andet for mig at lave her" Hun gav et roligt smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 22:46

”Aaaah, du er sådan en der springer ud fra klipper?” spurgte Elias med et skuldertrak ”nej, det vil blood ikke gøre for dig.. forbedre dine sanser måske, men ikke klippe udspring” han rystede trist på hovedet.. ”jeg sprang også ud fra klipper engang, men sådan noget bliver kedeligt med tiden..” han fik et drømmene blik i øjnene og det virkede som om han havde glemt der var andre i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Empty
IndlægEmne: Sv: På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias   På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På the bloody moon med en ny gæst - Jackie Marcel og Elias
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» The Bloody Moon - Åbent for alle
» Gæst - Esther
» en ubuden gæst [[Laroy]]
» En ny gæst blandt lysende.
» Then I finally met an Angel! - Elias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: