Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 08:08

Kuro følte sig dybt fornærmet, men endnu værre.. forvirret! Hvorfor stod der en kvinde her og sagde alle de underlige ting. Det burde ikke.. han kneb øjnene sammen og betragtede hende. ”Så du tror.. denne.. Shino var det? Er en gud?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 08:11

"ja, den eneste rigtige gud" siger Alice "er man lidt landsomt oppe i pæner, eller har du bare hovdet fydt med jord?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 06:56

"Aha..." Kuro så usikkert på Alice. Han brød sig ikke om denne her drejning af samtalen. "Nåh men.. jeg må nok også komme videre" mumlede han og vendte hurtigt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:09

"hvorfor skal du gå?" siger Alice "har du ind set at lyset er det rigtige?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:24

"Nej bestemt ikke" snerrede han, og sendte hende en kold skulen. Hvem var hun?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:27

"inde du stikker halen mellem benene kan du så siger mig hvor der er en kro??" siger Alice og tager er skridt hen imod Kuro
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:41

"Well.. der er ikke rigtigt kroer her.." sagde Kuro og sukkede. Tja han forstod hende godt "det hedder vidst.. uhm.. hoteller?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:45

"hoteller??" siger Alice "men kan man får en seng at sove i? Og hvor meget vil at koste?"


Sidst rettet af Alice Goldeneye Fre 06 Jan 2012, 10:21, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:00

"..." Kuro kom til at smile. Hun virkede dejligere at snakke med end de normale folk her.. så fornuftig. "Det ved jeg desværre ikke"


Sidst rettet af Kuro Fre 06 Jan 2012, 10:23, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:15

"okay" siger Alice og ser lidt bedkymmet ud


Sidst rettet af Alice Goldeneye Fre 06 Jan 2012, 10:22, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:16

Kuro trak lidt på skuldrene og stod og tænkte lidt over det. "du må prøve dig frem.." sagde han med et smil.


Sidst rettet af Kuro Fre 06 Jan 2012, 10:23, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:20

"hvad er det hen for et sted?" siger Alive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:39

"Jeg ved det heller ikke.." sukkede Kuro tungt og så op imod himmelen.. "man skulle ikke tro at det var muligt, men gud fuckede virkeligt op da hun skabte dette her..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:42

"heller også er det Kuro" siger Alice "det kunne godt linde noget han her lavet" siger hun med væmlse i stemmen "hvad hedder du enlig??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:50

”……” Kuro så opgivende på hende ”mit navn er kuro, og jeg kan love dig får jeg INTET har med dette her sted at gøre..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:52

Alice kigger på Kuro "ja helt sikker.........og jeg er Sinho" siger Alice biths
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:53

Kuro så lidt op og ned af hende.. han trådte et skridt nærmere og så hende dybt ind i øjnene. "Virkelig?" spurgte han og smilede svagt "dine øjne ligner ellers ikke hendes.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 08:57

"jeg er ikke shino dumme" siger Alice, hun kigger Kuro ind i øjnene *wow sikke nogle øjnene han har* tænker hun *han er ikke mennskelidt*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:10

"Nej.. det kan jeg godt se" sagde Kuro tankefuldt og kørte blidt en finger over hendes læber "men du er heller ikke her fra.. hvad var dit navn igen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:14

"Alice, Alice Goldeneye" siger hun "og hvad er dit rigtige?" og tog ikke bilket fra hans øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:26

”Mit rigtige navn er Kuro..” hans mundvige trak op i et lille smil. ”En simpelt man, ingen efternavn.. læg ikke for meget i det” han blinkede til hende og klappede hende kærligt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:34

Alice kigger væk og smilet lidt "okay så, 'Kuro' ved du hvor er at sådan et hotel??" siger hun og tro tydlig vis ikke på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:39

Kuro så sig lidt om.. og rystede på hovedet. ”Nej desværre, jeg har ikke set dem endnu.. men hende damen jeg spiste tidligere snakkede om at hendes kæreste ejede sådan et og at jeg ville få problemer fordi han var meget rig.. eller noget” han trak på skuldrene. Det med fast føde var besværligt. De brokkede sig for meget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:44

Alice så lidt forurolligt på Kuro, og blev så nomalt i hovdet igen "hvorfor prøver du at blie mig sådan noget pis ind?" siger hun irreteret over hun skal høre på sådan noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:52

”Åh? Bilde dig ind? Ej jeg er næsten sikker på at dette her steds kroer hedder hoteller..” sagde Kuro, med et nærmest fornærmet ansigtsudtryk. Skulle han, den fantastiske og mægtige Kuro lyve?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye
Tilbage til toppen 
Side 2 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» en ny verden. (thrándil)
» Thallium- Ser verden undenfor.
» Alt kan ske i denne verden - Altair
» en fin verden af kunst -Misaki
» skyggernes verden - victoria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: