Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:07

(( Der henstilles til at de opdaterede rangsystemregler efterses

http://deploratus.heavenforum.org/t4466-rangsystem#138303

Derudover skal i huske at skrive i datidsform))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:13

”Hvorfor så sur?” spurgte Kuro og smilede blidt til hende ”rooolig nu.. jeg driller dig jo bare en lille smule, ikke?” han kunne ikke lade være med at grine. Sådan nogle mennesker.. især kvinder! De tog alting så nært. Det var da også umuligt at fyre en god joke af uden at kvindfolkene øjeblikkeligt begyndte at brokke sig. En hver mands last.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:16

"du er så irreterne" sage Alice og så irreteret på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:19

Kuro grinede endnu engang, og sendte hende et perfekt smil. Måske var det alligevel ikke den dårligste ide han havde fået. At tage her hen.. derhjemme havde han jo kun haft hende til selskab, og det gad han næsten ikke engang at tænke på. Nej nu ville han nyde at være her, blandt dødelige skabninger der var heldige hvis de overhoved fyldte 100 år. Stakkels små væsner. Hvad skulle de dog gøre?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:22

Alice så bare sur ud "ved du hvad. jeg tro bare jeg tag mine ting og går" sage hun og gik rundt og tro sine ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:25

Kuro tog blidt fat i hendes arm. Hun var godt nok hurtig til at ville stikke af. ”Slap nu af..” sagde han og løftede hende op i sine arme. ”Du har jo ikke nogle steder at tage hen dit lille fjols.. du er taget til byen uden penge eller et sted at bo.. så nu kan du lige så godt blive her ikke? Så kan du låne min dyne, jeg fryser alligevel ikke om natten” han blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:27

Alice så oversket på Kuro og rømer lidt. hun undgik hans blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:31

Kuro smilede til hende ”har jeg ikke ret?” spurgte han og prøvede at fange hendes blik. Han trak hende lidt tættere på sig og studerede hendes ansigt.. ”jo.. jo du er smuk” sagde han til sidst lidt opgivende ”og utrolig nuttet når du rødmer.. hvor gammel er du egentlig?” han prøvede stadig at få hende til i det mindste at se på ham.. og han kunne ikke holde et lille smil tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:33

"nu må du godt sætte mig ned" sage Alice og prøvet at skuppe ham væk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:35

”Hm, nah” sagde Kuro og holdt hende lidt strammere ind til sig.. han satte hende så hendes fødder kunne nå gulvet, men han trykkede stadig hendes krop ind imod sin. ”Du svarede mig ikke..” hans smil voksede, og han tog fat om hendes hage.. ”se på mig” lokkede han. Nu virkede hun jo endelig som om hun var ved at bløde lidt op.. det var svært ikke at holde af sådan et underholdene menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:38

Alice prøvet at se væk fra hans andsit, men det kunne hun ikke. hun så lige ind i hans øjene, hun smilde lidt. hun stod og betræte ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:41

Kuros smil var varmt og blidt. Han strøg hende hen over kinden ”se, det var ikke så slemt vel?” spurgte han stille. Han så lidt ind i hendes øjne.. grønne, selvfølgelig.. og med lyst hår. Farverne kunne ikke have været valgt værre… men på nær det var hun en smuk kvinde. Desuden.. tja han var jo altid sammen med de sorthårede, blåøjede.. måske var det på tide at prøve lidt nyt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:44

"ja, men nu må du godt give slip på mig" sage Alice og prøvet at komme fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:46

”Hm…” Kuro gav hende et blidt kys på kinden, tæt ved munden.. så slap han hende og strakte sin krop. ”Ja ja da..” sagde han opgivende og luntede ind i soveværelset. Shino havde nok ikke lagt ekstra dyne og pude til rådighed.. han trak på skuldrene. Han skulle kun bruge puden. Han snuppede dynen og gik ind i stuen igen ”her tøs, sov godt”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:48

"jeg bedhøver ikke din dynen" sagde Alice og tog ikke imod den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:51

"Så frys..” Kuro trak ligegyldigt på skulderne, og lod dynen ligge på gulvet i stuen. Så traskede han tilbage ind på sit værelse og lukkede døren. *Stædige pige.. hun vil give en eller anden unge nogle skrækkelige gener en dag..* tænkte han og rystede på hovedet. Han havde allerede ondt af det barn, hvis denne kvinde nogensinde skulle finde på at blive mor.. han/hun ville blive en lille freak.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 10:54

Alice så på dynen. hun så sig lidt omkring efter et godt sted at ligge, hun fant et og forvandle sig til en ulv og lag sig til at sove. alt hendes tøj hun have på er gået i stykker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 21:28

Det blev næsten morgen, Alice ligger i sin ulveform, hendes tøj ligger på gulvet og er flåder i stykker. Hun ligger og sover, dyne ligger stadigvæk på gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 22:06

Kuro vågnede.. han gabte og strakte sig. Han havde drømt igen. Forvirret og udmattet satte han sig op.. tænk at føle sig udmattet af at sove? Han rejste sig og fandt noget tøj frem.. han sukkede, idet han fandt en blød, hvid t-shirt op af skuffen ”Shino..” knurrede han, men tog den på sammen med et par sorte cowboy bukser.. han kørte en hånd igennem håret og gik ind i stuen. ”Hvad i?!” udbrød han højt da han så ulven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 22:09

Alice vågnet, hun så op på Kuro. *nå ja jeg er en ulv* tænker hun og hun forvandler sig tilbage til det menneske, hun er nøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 22:13

Kuro så lidt overrasket på Alice i det hun forvandlede sig.. så lagde han armene over kors og betragtede hende, som når kloge folk betragter et maleri på et museum. ”Hmm… faktisk.. ikke så dårligt” sagde han og klappede lidt ”jeg er positivt overrasket, smukt velformet, guderne har været gavmilde da de satte dig sammen” han blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 22:38

"hvad snakker du oomm" hun så ned af sig selv og rundt på gulvet. Hun tro sine arme rundt om sig og begyndte at skride " lad vær med at kigge på mig!!" hun grup ombag sofaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 22:43

Kuro kunne ikke lade være med at grine ”hvad havde du regnet med? En smuk, ung kvinde står nøgen i min stue.. og du tror jeg ikke vil kigge?” spørg han og ryster på hovedet. ”Ved du hvad? Jeg tror det er fordi du er blondine..” sagde han tilfredst ”en mørkhåret, mørkøjet skønhed havde aldrig opført sig så utænksomt.. du er varulv? Og forvandler dig? Og så er du overrasket over du er nøgen? Sig mig forvandlede du dig i søvne eller hvad?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 22:54

" kan du ikke bare række mig dyne?" sagde Alice og holde rundt om sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 23:02

Kuro så ud som om han overvejede det meget nøje.. som om det kunne have en katastrofal konsekvens hvis han nu gjorde det. Så grinede han, tog dynen op fra gulvet og gik helt roligt om bag sofaen til hende. Han kastede et sidste blik på hendes krop, inden han rakte hende dynen ”her” sagde han og kunne ikke lade være med at smile lidt smørret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye
Tilbage til toppen 
Side 12 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste
 Lignende emner
-
» en ny verden. (thrándil)
» Thallium- Ser verden undenfor.
» Alt kan ske i denne verden - Altair
» en fin verden af kunst -Misaki
» skyggernes verden - victoria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: