Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 23:04

Alice tog imod dyne. " tak" sagde hun og tog den rundt om sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 23:17

Kuro smilede til hende og smed sig så i sofaen. ”Har det ellers været til at sove her?” spurgte han og betragtede hende lidt.. han havde ikke i sin vildeste fantasi forstillet sig at hun var en varulv. Nu hvor han tænkte over det.. så havde hun reageret så overrasket på hele ’spise mennesker delen’ at han havde troet hun ikke kendte til den overnaturlige verden.. men hun kunne både skabe ild og blive til et dyr. Hun havde jo næsten snydt ham!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 23:20

"det har været fint, tak!" sagde Alice og gik hen til sin taske og fant noget nyt tøj frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:05

Kuro kiggede på hende ”hmm er du sur?” spurgte han og satte sig i sofaen, så tæt på hende som muligt ”hvad har jeg nu gjort? Det var dig der stod afklædt i stuen ikke mig… er du nu fornærmet over det?” spurgte han og kneb øjnene lidt sammen. Typisk kvinder! Typisk.. han rystede på hovedet og så afventende på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:09

"det er dig der står og glor" sagde Alice og går ud på badeværelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:17

Kuro sukkede tungt. Han lagde sig ned i sofaen og lukkede øjnene.. han prøvede at komme i tanke om hvad det var for en drøm han havde haft.. men forgæves. Underligt, når man drømte var det som om det hele skete i virkeligheden.. men når man vågnede kunne minderne om det være væk lige så snart man tænkte på noget andet. Måske var det derfor mennesker sagde ’hvad drømmer du om at blive?’ eller ’ hvad er din største drøm?’ fordi de alligevel glemte hvad de allerhelst ville, så snart de blev en smule distraheret..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:23

Alice tog sit tøj på, hun kommer ind i stuen, hun gik hen til sofaen og satte sig på Kuro "du vil vide om jeg er sur?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:28

Kuro lå dybt i sine egne tanker, og blev derfor meget overrasket da Alice pludselig sad ovenpå ham ”hvad i al..?” han så forundret op på hende ”uhm… ja jeg ville gerne vide om du var sur?” sagde han tøvende. Hvad havde kvindemennesket nu gang i.. eller kvindevarulven… nah det lød bare ikke helt lige så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:34

"jeg var sur, og er stadigvæk ret irriteret" sagde Alice og så ret indtaster på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:37

Kuro nikkede lidt ”mhm, kvinder er tit sure.. det er ikke din skyld skattemus, det er dine gener.. kvinder kan ikke gøre for de er umulige at være sammen med” han nussede hende på kinden. ”Har du ikke også meget bedre nu hvor du har fået lidt tøj på, hmmm?” spurgte han og sendte hende et stort, stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:40

"ja, kvinder er tit sure. Og er sådan nogle der elsker at få hævn" siger Alice og arer ham i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:43

”Oh yeah?” Kuro kunne ikke holde et grin tilbage ”undskyld mig frøken Alice, men hvordan har du tænkt dig at hævne dig på mig?” han rystede på hovedet ”tænk på forskellene imellem os.. du ville ikke have en chance, hverken i kamp eller i noget som helst andet.. giv du hellere op på forhånd, inden du kommer til at skade dig selv.. ik?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:45

"nej jeg vil ej," sagde Alice og så ham ind i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:48

Kuro så også Alice ind i øjnene.. han lå lidt og bedømte hendes beslutsomme blik. ”Hm, javel så..” han smilede udfordrende og kiggede bare på hende ”så gør dit bedste, du vil nok snart finde ud af at det ikke nytter noget alligevel.. men lad endelig ikke mig tage modet fra dig, det kan du meget passende gøre selv..” han grinede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:51

"ok, er du glad for dit hår?" sagde Alice og lad en hånd på hovedet af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:55

”Er du glad for dit?” spurgte Kuro og betragtede hende bare. Han lukkede øjnene ”denne her krop er ikke vigtig for mig..” sagde han bare og gabte svagt ”hvis jeg kunne ændre.. min krop som den var nu.. så ville min hud være en del lysere, og minde tænder spidsere..” han så dovent op på hende ”jeg føler mig så ved siden af mig selv.. desuden ville jeg se godt ud skaldet, det er er ret brugt look her”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 03:58

"okay" sagde Alice og satte ild til hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 04:15

Kuro greb hurtigt fat om hendes hånd og skubbede hende af!.. Han lagde hånden på sit hår og stoppede den ild der så langsomt var ved at få fat. Han rejste sig op og så koldt ned på hende ”jeg har ikke fået morgenmad endnu… så medmindre du gerne vil spises, så foreslår jeg at du vælger dit næste træk med meget omhu… er det forstået?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 04:21

"jeg troede du ikke bekømte dig om dit hår" sagde Alice med et grin og lå på gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 06:54

"Pft, jeg hader dig.." sukkede Kuro og satte sit hård. Han kiggede irriteret på hende "jeg synes du skal skride ud af min lejlighed, før jeg river hovedet af dig og kaster dig ud af vinduet! Kan du flyve? nej.. det tror jeg ikke du kan" sagde han, dybt frustreret. Skrækkelige kvinde, hvad havde han dog tænkt på da han prøvede at hjælpe denne .. dims.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 06:58

"jeg tro du sagde at du ville se godt ud som skalde" sagde Alice og resjet sig op og gik stille hen til kam
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 07:39

"Det er rigtigt, jeg ville se meget godt ud skaldet.." sagde Kuro og kørte en hånd igennem sit hår "men jeg ser bedre ud med langt hår.. smukt, sort.. som silke.." han så kærligt på sit hår og derefter ondt ned på Alice. "Du aner ikke hvad jeg taler om, dit hår er jo ikke ligefrem meget værd.. hvorfor leger du ikke med ild på dig selv i stedet, hmm?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 07:50

"for mit hår er pæner en dit" sagde Alice "okay dit er bløder........glader........finder" hun så undskylen på Kuro "det er jeg ked af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 07:57

"..." Kuro hævede det ene øjenbryn. Havde hun lige rost ham? Han smilede svagt "det går nok, du ville jo bare have hævn ikke? Den tankegang kan jeg nu godt følge.. hvad med at jeg går ud og skaffer dig lidt rigtig føde, og så er vi kvit hm?" spurgte han og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 08:08

Alice smilt til Kuro "jo, det ville være dejligt" sagde hun og gik hen til ham og gav ham et kys på kinden, imens hun var helt tæt på ham røget hun ved hans hår igen og market det bløde dejlige klat hår. "jeg er ked af det at jeg ville ødelæke sådan noget smukt hår" visket hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye   Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye - Page 13 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye
Tilbage til toppen 
Side 13 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: