Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 What A Cold And Unfriendly Night We Have Here {ÅBENT

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What A Cold And Unfriendly Night We Have Here {ÅBENT Empty
IndlægEmne: What A Cold And Unfriendly Night We Have Here {ÅBENT   What A Cold And Unfriendly Night We Have Here {ÅBENT Icon_minitimeSøn 12 Feb 2012, 10:24

Tid ☬ 23:56
Dato ☬ 12 Feb
Vejr ☬ Koldt og sneen er langsomt begyndt at falde
Sted ☬ Werclare - Petronia night club
Omgivelser ☬ Få flokkende menneske mængder
Beklædning
* Håret sat op bagi i noget der ligner en smuk sløjfe.
* (V Skæring ved halsen) Hvid trøje med lange ærmer
(ærmer der går lidt ned over håndryggen på hænderne og går til midt på lårene).
* Hvide stiletter(Ballerina silkebånd op af bene(Bundet bagpå lægbenet i en sløjfe)
* Grå Leggings med fint mønstre(Gennemsigtig hvor de grå streger ned af bene ikke er).
* Hvid/Sort fjer øreringe, samt fin rødbrun hårfarve.

Åbent emne(alle er velkomne)




Det var ikke så sent som det plejede at være, men alligevel tog Abbigail sit casual tøj på og iførte sig sine ynglings 10½ cm høje stiletter på og iførte sig en tyk lidt hængende striktrøje på og tog så 300 ned i siden på sin elskede fine røde lingeri bh og gik så ud af døren til hendes lejlighed. Eftersom hun blev 17 på valentine´s dag, havde hun besluttet sig for at prøve en sidste gang at slippe forbi en af de høje bodyguards på en af de mere rough klubber der nu fandtes rundt omkring på disse ø´er, dog hun vidste også at vis man virkelig ville finde et skummelt sted at holde sig oppe resten af natten, skulle man tag til en by der lå over på den anden side af denne slags ø?.. nemlig Deepshell og Werclare, de to byer havde et forfærdeligt ryg og netop der ville hun tage hen iaften.. eftersom vis hun blev smidt ud ville hun aldrig blive genkendt igen eftersom hun ikke boede i nogen af disse byer men i Sheria.

Få timer senere...
Endelig var hun nået frem, efter at ha låst sin dør og gemt nøglen ovn på den udstikkende dørkarmen foroven over døren. Hun havde været med tog et godt stykke tid for at komme hele vejen til denne spøgelses by med yderst creepy looking people?. Mange gik meget... lidt påklædt rundt, skønt om sneen faldt så smukt på denne nattelige tid om aften. * Mon det snart er midnat?* hun så kort rundt, eftersom hun ikke havde haft noget som helst med der hed mobil eller ur, så hun var lidt tvunget til at gå nær en af de yderst sjuskede klubber og fik kort fat i en af de mange stående kunder og sagde "Hey? ved du egenlig hvad klokken er?" hun passede slet ikke til dette miljø vis man så godt efter. Det fyldige hår, dens smukke glans, den fine gylden brune krop der havde alligevel et lidt blegeligt skær over sig, samt de isblå øjne og de fyldige rosen røde læber.. de lange stænger af ben hun havde siden hun nu var næsten 1,70 cm høj og hendes spinkle men dog feminine krop, der let kunne skimtes i det lidt... attraktive men dog posede tøj. Manden forklarede hende hvad klokken var og et gys gled igennem den frysende krop. * Er klokken allerede så meget* Hun var 16 i menneskelig alder... men udenpå lignede hun skam en på de 18-19 år. Derfor endte hun, da det endelig var hendes tur... endte hun simpelthen med at blive?... LUKKET IND!?.

*Omg!? de lukkede mig ind, de lukkede mig faktisk ind og jeg er mindre årig og jeg... omg.. jeg kan komme i fængsel for dette.. hvad skal jeg gøre!?.. nej, stop Abbigail du kan ikke bakke ud nu, du tager dig en drink og venter til imorgen tidlig eftersom du alligevel ikke kan komme hjem nu.. der ingen tog der køre i nat og der ingen busser, der simpelthen ikke andet at gøre end at blive her eller fryse ihjel udenfor eller blive... irk!? voldtaget* Hun rystede let blot ved tanken og prøvede så at ryste billedet ud af hovedet, eftersom hun fandt sig et sted at sidde oppe ved baren og så kort rundt, lettere nervøs kunne man vel kalde det lille dådyr her, blandt alle ulvene der blot stirrede sultent på hende. " Øhm.. " hun prøvede at få den franske accent til at dæmpe sig lidt, men den dominerede altid mest når hun var nervøs og da hun så endelig fik sagt hvad hun ville have, kom der kun franske ord ud og alle så uforstående på hende. *Arrghhh... shit*.
Forsigtigt smilede hun blot uskyldigt og pegede så med de smalle klaver finger hen af mod en drink en ældre dame holdte om" Jeg tager hvad hun får" Hun smilede lidt for at dække over hendes uvidenhed angående drinks og alkohol og ventede så på at få en drink der duftede af jordbær men med et ovnlig sjush! ALKOHOL i sig. *Årh dette er så pinligt.. jeg ville ønske jeg aldrig var taget afsted*. Hun tog drikken til sig og tog en stor tår og hostede så kort efter og tænkte* Irk!?.. det smager jo forfærdelig.. * hun tog sig kort til hovedet og smilede let og prøvede endnu engang at få væsken der var i drikken til at glide ned i den smalle udstrakte hals og prøvede at holde en dæmper på sin afsky, ellers ville hun sikkert meget snart ende som en isklump udenfor.
Tilbage til toppen Go down
 
What A Cold And Unfriendly Night We Have Here {ÅBENT
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The night is ooh.. so young. ~ Åbent emne ~
» This night.. Is our Night!.. [Loren=Privat.]
» Cold lead..
» ... And it was cold [Laroy]
» The dark cold winter /Ciro

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: