Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Endnu en brutal aften -ÅBEN

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en brutal aften -ÅBEN   Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 05:20

Seth skimte kort over på Sakura som var i fuld gang med at tørre sit langt nøddebrune hår med de flotte slangekrøller. Han sukkede. Nu havde man lige håbet der var faldet noget af til den dumme. Jeg skulle have fundet en anden at tage med hjem istedet for hende her. Hun er både jomfru og det hele. Han vaskede shampooen ud af håret, kørte hænderne igennem hovedbunden og lukkede øjnnee i for ikke at få vandet til at sive ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en brutal aften -ÅBEN   Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Icon_minitimeFre 27 Apr 2012, 20:18

// jeg kan ikke huske hvordan det er man gør når man tænker eller siger >< kan du ikke lige hjælpe mig med det XD er vist lidt glemsom //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en brutal aften -ÅBEN   Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Icon_minitimeMan 30 Apr 2012, 04:13

// oppe i toppen hvor du skriver er der ikoner.. Der er et B I U. .. B'et gør det tyk skrift, mens I'et gør det kursiv.. Du kan selv bestemme hvordan du vil lave tankerstreger. Jeg bruger bare den her.. Men du kan jo også vælge " >eksempel< " eller "- eksempel-" . :) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en brutal aften -ÅBEN   Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Icon_minitimeTirs 01 Maj 2012, 08:39

hun vendte sig om og smilede til ham " undskyld men jeg er bare så forvirret over alt det her " hun smilede svagt og ønskede virkelig at han ikke var sur på hende, hun var begyndt at føle sig virkelig træt så sent var det ikke engang men hold kæft hvor var hun dog træt. jeg ved ikke helt med ham, hva tør jeg falde i søvn hos ham ?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en brutal aften -ÅBEN   Endnu en brutal aften -ÅBEN - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en brutal aften -ÅBEN
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Rastløs aften ( åben )
» Langsom aften [Åben]
» Another night without someone. *ÅBEN*
» Nykommen "ÅBEN"
» Travldag - åben

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: