Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you like me?- Sordrick

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 07:13

Hun smilte sødt til ham, og kiggede ham i øjene mens hun ventede på hans svar. Hun lyttede til hans svar, og nikkede så let til ham og forstod ham godt. "Det vil ikke være til besvær, jeg savner faktisk en at snakke med som rent faktisk kan tale." Grinte hun lidt, og kiggede ham i øjene med sine blide nøddebrune øjene. "Det er selvfølgelig dit valg sor, jeg skal ikke tvinge dig til noget du ikke vil. Men du kan altid komme og besøge mig, hvis du vil." Sagde hun smilende, og kiggede rundt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 11:50

sor grinte lidt med et skævt smil og kiggede ned. han løftede hovedet og kiggedde lidt til siden. "okay" sagde han og drejede hovedet og kiggede hende i øjnene og sagde "så flytter jeg ind hos dig" han smilte skævt og kiggede hende i hendes smukke brune øjne. han lænte sig dtille fremad og kyssede hende blidt. han lukede øjnene og kyssede lidt videre. hun havde de blødeste læber man kunne forestille sig. han stoppede kysset og åbnede øjnene og smailte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 22:55

Hun smilte sødt til ham, da han begyndte at grine over det hun havde sagt. Hun betraktede ham nysgerrigt da han kiggede til siden, og lagde hovedet let på skrå mens hun ventede på hans svar. Hun lyttede til det han sagde, uden at sige noget hun lyttede bare. "Oki, så skal vi bare have fat i dine ting." Sagde hun smilende da han var færdig, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Hun mærkede hans bløde læber mod sine, og kyssede ham blidt tilbage og lukkede sine øjene i. Hun åbenede sine øjene igen, da han stoppede kysset og smilte sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 02:44

sor kiggede hende i øjnene. da hun betragtede ham. "well jeg har ikke andet end hvad jeg har på mig lige nu sagde sor og smilte skævt. han grinte lidt og tænkte at hun nok ville tro at han var virkelig ucharmerende hvis han gik i det samme tøj hver dag. men han plejede at gå ned til den lokale svømmehal og tage et bad. det virkede jo ike underligt. og han havde to sæt tøj som han jævnligt sendte til vask. og han havde lige været nede få det der havde været til rens tilbage "så vi kan egentlig bare tage afsted med det samme hvis du vil?" sagde sor og smilte varmt til hende. hun var smuk. det syntes sor ihvertfald. og han var glad for hun var så villig til at give ham tag over hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 02:56

Rosa kiggede ham tlbage i øjene, og lyttede til det han sagde uden at sige noget før han var færdig med at snakke. "oohh oki, det er i orden så." Sagde hun smilende, og kiggede på hans guitar. Jeg har noget guitar dstyr der hjemme du kanlåne, hvis du vil." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Hun hørte det han sagde og nikkede så, "Oki, så lad os komme afsted." Grinte hun, og begyndte at gå og kom til at trække lidt i ham, fordi de stadig holdte i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 03:00

sor var ved at falde da han blev hevet i men grinte bare. og sagde "vi behøver da ikke at gå" sagde han og tog sin taske af så man kunne se de store yndefulde grå vinger han kiggede på hende med et indbydende blik og smilte venligt. han synes det kunne være hyggeligt hvis de fløj derhen. og ligesom bar var sig selv. huan kiggede hende i de klare brune øjne. han blev fanget i dem hver gang han kiggede i dem. hun var så smuk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 03:09

Hun hørte ham grine og kiggede sig tilbage på ham, og smilte sødt til ham. Hun stoppede op og lyttede til det han sagde, "Jeg kan lide den måde du tænker på." Grinte hun, og gjorde sine vinger synlige
igen. Hun bredte sine sorte blanke vinger ud, og bevægede dem lidt. Hun betraktede hans grå vinger da hun så dem, og lagde hovedet let på skrå. Hun havde aldrig set engel med grå, men de var smukke og skinnende. Hun kiggede ham i øjene med et blidt, og slap let hans hånd og lidt væk. Hun bevægede sine vinger hurtigere og lettede elegant, og kom op i luften og drejede elegant og yndefuldt rundt i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 03:15

sor lettede og fløj op ved siden af hende. han tog hendes hånd og kiggede hende i øjnene mens de steg højere og højere til vejrs. han lagde armen om taljen på hende og kyssede hende på kinden. han fløj lidt hurtigere "vil du prøve noget lidt vildt?" spurgte han drillende. han havde tænkt sig at flyve det hurtigste han kunne da sor jo måske var handikappet men han kunne flyve meget hurtigere end andre engle i et stykke tid og han smilte skævt til hende og kiggede hende i øjnene med et varmt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 03:35

Rosa mærkede hans hånd i sin, og kiggede ned på deres hænder. Hun nussede let hans hånd blidt med sine fingre, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Hun smite lidt over hans kys p sin kind, og hans hænder om sin talje. Hun hørte det han sagde,og lagde nysgerrigt hovedet let på skrå. "Hhmmm, ja hvorfor ikke." Grinte hun, og kyssede ham let på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 03:41

han fløj langsomt om bag hende og lagde begge hænder om livet på hende og tog en dyb indånding hvorefter han fløj af sted med hurtigere acceleration end en formel et bil. han spurgte i hendes øre "er du okay?" menss han dykkede og fløj op ad med msamme fart. det gik meget stærkere end hvad normale engle kunne flyve. han gav slip på hende så hun ligeom kunne svæve med den samme fart som ham. han smilte varmt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 03:49

Rosa kiggede om bag sig, da han fløj om bag hende. Hun mærkede hans hænder omkring sit liv, og fik et chock da han begyndte at flyve hurtigt. Hun havde ikke regnt med at han ville kunne flyve så hurtigt, men begyndte at grine lidt fordi det kilde i maven. Hun hørte det han hviskede og nikkede let, "Ja, jeg er oki." Sagde hun lettere grine, og rystede let på hovedet over den hurtige tur. Hun fløj længere op i luften, og kiggede ned på ham med drillende smil om sine læber. Hun fløj så hurtigt hun kunne om bag ham, og nappede ham blidt i øreflippen og fløj væk igen med et lille fnis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 03:57

han fløj tættere på hende som farten begyndte at tage af "hvor langt er der igen" spurgte han og toghendes hånd og smilede varmt til hende og kiggede hende varmt i øjnene med et blidt smil. hun havde de smukkeste øjne han havde set. han kyssede hende hurtigt og smilte varmt til hende. tænk at han skulle bo med hende. kunne det blive til mere end bare venner tænkte sor. han håbede det lidt. hun var jo rigtig flink. og han var begyndt at kunne lide hende rigtig godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 04:07

"Vi er der lige om lidt." Sagde hun smilende, og kiggede på ham med sine blide øjene. Hun mærkede hans hånd i sin, og begyndte at nusse hans hånd blidt. Hun mærkede hans hurtigt kys, og grinte lidt over det. Hun kiggede ned og så sit hus, huset var hvidt med grå vinduerammer og dør. "Der er det." Sagde hun smilende, og pegede ned mens hun fløj ned mod det. Huset var stort med en garage på venstre side af huset, og en stor have omme bag ved som var letere ind lukket så den blev privat. Rosa kiggede på sor, og smilte sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 04:13

sor fulgte hende stadig med sin hånd i hendes. de landte let og sor kiggede på det store hus. "wow er det her" sagde sor med store øjne og måbende kiggede han på husets store facede. sor tænkte ikke over det men han må have set sjov ud. *hold da helt kæft* tænkte sor uden at have taget øjnene fra huset på et tidspunk. det så pænt ud indeni. han var helt lamslået og fulgte hende indenfor hvor det så ligeså pænt ud som udenpå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 04:26

Rosa gik hen mod døren da de landede, og tog sine vinger væk igen med lethed. Hun hørte det han sagde og grinte lidt, "Ja, det er det. Så kan du måske se hvorfor jeg savner lidt selskab, huset er for stort til kun en person, plus det er lidt uhyggeligt om natten." Sagde hun stille, og kiggede på ham. Hun åbende døren og gik indenfor, og ventede smilende på ham. Inde i gangen var det tre kæmpe sort/hvid tegninger, som hang i hver deres sølv farvee ramme. Tegningerne forstillede Rosa og nogen andre, på hver af billederne var der forskelige mennesker med Rosa, men Rosa var med i alle tre af billederne. Gangen havde hvide vægge, og et stort væg spejl med sølv farvede ramme med mønster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 04:35

sor kiggede rundt og måbede "det er da vildt" sagde sor og iggede på hende og tog tasken og guitaren og spurgte stille "nå erhm skal jeg bare sove på sofaen?" spurgte sor. han ville ike kræve en seng da han ikke ville være til besvær. tænk at han skulle bo her. "nu er jeg her i det mindste til at passe på dig" sagde sor til det hun sagde og grinte lidt. han kyssede hende blidt. og lukkede i øjnene. han stoppede kysset og kiggede hende i øjnene med et blidt blik og smilte varmt til hende. hun var så dejlig. hun var en af de smukkeste væsner han nogensinde havde mødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 04:47

Rosa betaktede ham mens han kiggede rundt, og smilte lidt for sig over det. "Jep, men skønt alligevel." Sagde hun smilende, og kom i tanke om sin store pels tot. "Nårh ja, du har ikke mødt huset besyktter og charmetrold endnu." Grinte hun, og kiggede på ham. "King, På plads." Sagde hun lidt højt, og hørte så noget gå hen over køkkents træ gulv. Ud fra køkkenet kom en halvstor sort og brun lang håret schæfer, med brune øjene som skinnede af glæde. Den fik øje på sor og stoppede brat med at gå, og kiggede bare på ham og begyndte stille at knurre. Rosa kiggede irritert på hunden, "King nej, det er oki." Sagde hun i en bestemt tone, og kiggede så på sor igen. " Det må du ndskyld, men han er ikke så van til fremmede endnu. Men du kan sagtens røre ham, han bider ikke." Sagde hun smilende, og kiggede igen på hunden som gik hen mod sor. Den snuste lidt til ham og kiggede på ham, og begyndte så at lovre med halen. Rosa begyndte at grine af hunden, og gik hen for at ae den bag det ene øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 04:56

sor satte sig ned på det ene knæ og rakte en hånd frem og sagde "hey bassemand. kom her" sor mærkede hundens bløde pels mod hans håndflade. hunde gik helt tæt ind til ham og sor kløede den med begge hænder og han kunne mærke på den at den kunne lide det. den lovrede ivrigt og sor grinte lidt. "hvor gammel er han?" spurgte sor og smilte op til rosa. han kunne godt lide hunden. den virkede som en rigtig beskytter lige som han selv var. det var måske derfor de så hurtigt blev så gode venner. hunden smed sig ned på ryggen og sor kløede den på maven mens han sagde "uha hva'. skal vi lige klø maven" han grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 05:02

Rosa betraktede Sor og king med blide øjene, og med et smil om sine læber. Hun kom i tanke om at hun slet ikke have svaret på hans srøgsmål, "Nårh ja, nej du skal ikke sove på sofaen, det vil du få ondt i ryggen af med tiden. Der er et ekstre værelse lige ved siden af mit, med seng og det hele. Så du får også dit helt eget værelse hvor du kan have dine ting." Grinte hun, og kiggede på ham med blide øjene. "Han er to år gammel, så han er kun en stor hvalp endnu og meget lege syg stadig." Sagde hun smilende, og betraktede king som nu havde lagt sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeSøn 26 Feb 2012, 05:07

sor smilede let op til hende og grinte lidt af hvad hun sagde. og lyttede til hvad hun fortalte ham om hunden. "nå så er det godt jeg aldrig har haft en hund" grinte sor lidt og mærkede hunden give ham et stort vædt kys på siden af hovedet. han grint bare af det. han rejste sig op og gik hen til hende og lagde ormene om livet på hende og sagde "tak" han kyssede hende blidt og lukkede øjnene hun var så sød at hun havde taget ham ind i sit hjem hun var smuk og noget helt specielt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeMan 27 Feb 2012, 03:51

Hun smilte sødt tilbage til ham, og lyttede til det han sagde. Hun grinte lidt af det han sagde, "Det ved jeg nu ikke, man bliver aldrig trætte af dem for man ved aldrig hvad de kan finde på." Grinte hun, og begyndte at grine endnu mere da king gav sor et vådt kys lige i hovedet. Hun smilte sødt til sor da han kom hen mod hende, og mærkede hans arme omkring sig. Hun kyssede ham blidt igen, da hun mærkede hans læber mod sine og lukkede øjene. "Så lidt." Hviskede hun da han stopede kysset, og åbenede sine øjene igen. Hun kiggede hen på king med et smil om sine læber, og gik lidt væk fra sor. "King, hvem er mors hund?" Sagde hun glad, og satte sig ned på gulvet. King hoppede lidt og gøede en gang, og løb så hen til Rosa. King kom til at vælte Rosa så hun kom ned at ligge på gulvet, og Rosa begyndte at grine over det og aede bare sin hund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Feb 2012, 01:32

sor kunne ikke lade være at grine lidt dat rosa faldt på halen på gund af king"er du okay?" grinte han kort og tog sine ting og sagde "hvor var mit værelse så gå jeg lige ind med det her" han kunne godt lide king. den store dejlige bamse af en hund var så livlig og så trofast. den opdagde jo hurtigt at han ikke ville den noget. hunde kan jo mærke den slags hvidste sor. og han er jo kampengel med beskyttende funktion. så hunden kunne jo sikkert med det samme mærke at han var en beskytter men også en fighter. den knurrrede nok fordi at Rosa ligesom var hans og at det var ham der skulle beskytte hende og ikke sor. han kiggede på Rosa med et kærligt blik og et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: undskyld.   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Feb 2012, 02:13

Rosa grinte og var glad for se sin dejlige pels tot igen, hun hørte det sor sagde og nikkede. "ja, jeg er oki. Jeg er ved at være van til at blive væltet omkuld." grinte hun, og rejste sig op og rystede de fleste af hunde hårene af sig. Hun smilte til ham og gik hen og tog blidt fat i hans hånd, "denne her vej." sagde hun sødt, og fulgte ham hen til hans værelse. Værelset havde hvide vægge med nogen malerier hængende som hun havde malet, og nogen hylder og et stort vindue. "øøhhmm, du kan bare tage malerierne ned, hvis du vil." sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Feb 2012, 02:23

sor kiggede lidt rund og sagde "nej nej jeg kan skam godt lide dem. hvem har lavet dem?" spurgte sor og betragtede alle de nydelige malerier. han satte sig nd på sangen. den var behagelig. han gav rosa endu et varmt smil. han kunne næsten ikke fatte det. nu skulle han bo med hende i dette kæmpe hus. ikke at der var noget galt med det selvfølgelig. han kunne jo godt lide hende. og hendes hund troede han også han ville blive rigtig glad for. han forstod ikke hvorfor hun ikke kunne lide malerierne. de var jo rigtig rigtig pæne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitimeOns 29 Feb 2012, 06:06

Rosa betraktede ham tænkende, mens han kiggede sig rundt omkring. Det ene af malerierne var meget dystert, og kun malet med mørke farver. Mens de andre malerier var malet i lyse farver, og mindede om lykke og glæde. Hun hørte det han sagde og kløede sig lidt på armen, "Det har jeg, jeg har malet dem. At lave malerier er en de ting jeg gør for at udtrykke mine følser, men jeg gør også en masse andet." Sagde hun stille, og kiggede ham i øjene for at se hans reaktion.
Hun gik hen til skabene, som stod i værelset og åbenede for det ene. Hun tog noget guitar udstyr ud fra skabet, og gik hen til ham med det. "Her, det kan du bruge til din guitar." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene med et kærligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you like me?- Sordrick - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you like me?- Sordrick
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: