Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you like me?- Sordrick

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Mar 2012, 09:35

sor betragtede hende og blev posetivt overrasket over at det var hende der havde malet dem. "hold kæft du er da god" sagde sor og smilte varmt til hende og betragtede hende da hun gik hen til skabet. og følte sig som et lille barn på jule aften da hun kom med guitar udstyret. "seriøst" saqgde sor med et smil og sprang op og gav hende et stort varmt kram "det behøver du altså ikke" sagde han i hendes øre mens han holdt hende tæt ind til sig. hun var så generrøs. hvordan kunne hun bare være så venlig overfor ham. sor slap hende. han kunne se det var blevet aften da der var helt mørkt udenfor. som tiden dog fløj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Mar 2012, 19:38

Rosa betraktede hans reaktion, og lagde hovedet let på skrå med et smil om sine læber. Hun grinte lidt af det han sagde, "Takker, men det er ikke noget. Men stort set alt det der hænger på væggene er noget jeg har lavet, med en lille smule hjælp med nogen af dem." Sagde hun smilende, og kiggde på ham med et kærligt blik. Rosa fik et lettere chok da han sprang op, og sprang op og krammede hende. "Ja seriøst, og jo det behøver jeg at gøre for alle her i huset skal ikke mangle noget. Detsuden har jeg en masse udsryr til guitare, så det er oki." Sagde hun grinene, og krammede ham let igen. Hun kiggede ham i øjene med et kærligt blik, da han slap hende igen. Hun fulgte hans blik og så at det var ved at blive mørkt udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:30

sor satte sig let på sengen og gabte med en hånd for munden. han kiggede op på hende med et kærligt smil og et varmt blik. han rakte hånden frem og tog hendes lille søde hånd i sin. han smilede op til hende og sagde "tak" han var så taknemmelig for alt hvad hun havde gjordt for ham. hun var den sødeste i verden og han kunne mærke noget underligt en følelse. han troede han var ved at falde for hende. hun var jo også rigtig smuk. ikke at udseendet tæller. men det er vel en bonus set fra hvisse perspektiver. han hav hende blidt ned til sig så hun sad på skødet af ham og han kyssede hende blidt og med en kærlig varme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:41

Rosa betraktede ham let og opmærksomt, og fulgte hans bevægelse med sine blide nøddebrune øjene. Hun smilte sødt til ham, men blev stående hvor hun var. Hun kiggede rundt i rummet, og hørte så det han sagde. "Det var så lidt." Sagde hun smilende, og kiggede hen på ham igen. Han var så sød og omsorgsfuld omkring hende, og det kunne hun rigtig godt lide. Hun gik hen til ham da han hev hende til sig, og lagde armene omkring ham. Hun kyssede ham blidt igen, og lukkede sine øjene i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:54

han lagde sig stille ned mens han blidt kyssede hende så de nu lå over for hinanden. han lagde den hånd der nu lå øverst over på hendes talje og aede hende blidt. han lod stille sin tunge glide over sine egne og over hendes. han lod sin tunge lege lidt med hendes blidt og med en kærlig passion. han kunne rigtig godt lide hende og rent spontant uden at tænke hviskede han "jeg elsker dig" hvorefter han kyssede og tænkte *FUCK det sagde jeg bare ikke* da det nær var endt i mord sidst sor havde sagt det blev han lidt bekymret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 09:05

Rosa kyssede ham blidt igen og lagde sig ned sammen med ham, og nød hans lette berøringer modsin krop. Hun mærkede hans tunge mod sine læber, og lod let sin tunge røre hans blidt. Rosa hørte det han hviskede, og åbenede brat sine øjene igen og kiggede ham i øjene igen. Hun lagde hovedet let på skrå, og kiggede alvorligt på ham. "Virkelig?" Spurgte hun, og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Hu vidste hvad hun følte for ham, og bed sig lidt i læben. "Jeg... Jeg elsker også dig." Sagde hun stille, og kiggede så ned efter hun havde sagt det. Hun var bleven nervøs og lettere urolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 09:28

sor kunne mærke at han var på grådens rand. det kunne også tydeligt høres i hans stemme da han holdt hende blidt ind til sig og lagde sin pande mod hendes og sagde -2nej jeg... undskyld.. dte var... jeg..." han kunne ikke få mere end to sammenhængende ord over sine læber. og tænkte på hvor dum han lige havde været. han holdt jo rigtig meget af hende. han skulle have givet det mere tid. givet hende mere tid. men nu. nu var det hele ødelagt. han sukkede og kyssede hende blidt og undskyldende på kinden. hans ting var heldigvis ikke sat påplads endu han kunne stadig nu at gå. men han blev liggende og afventede hendes reaktion
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 09:37

Rosa kunne tydeligt mærke på ham at han var ved at begynde at græde, og knugede ham ind til sig. Hun lyttede til det han prøvede at sige, men holdte så en hånd ver hans mund. Hun tog en dybindånding, og kiggede ham så i øjene. "Oki, for få det hele på plads igen. Mente du det ja eller nej?" Spurgte hun roligt, og blev ved med at kigge ham i øjene md et blidt blik. Hun rystede på hovedet over hans højlytte tanker om at gå, og stramede let sit greb om ham. "Lyt til det jeg siger Sor, jeg kan virkelig godt lide og vil IKKE have du skal gå." Sagde hun højt og tydeligt, så hun var sikker på han lyttede til hende. Nu håbede hun bare på at han ville blive.

// skal logge nu, men kommer på igen i morgen^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 03:17

sor kiggede hende i øjnene med et blankt blik og sagde "jeg mente ja. men jeg vil ikke være til belastning eller såre dig. så tror bar jeg går" hele hans verden føltes som om den var ramlet helt sammen. han prøvede at vride sin hånd blit frit af hendes jern greb. men til ingen nytte. hun havde for godt fat i hans arm. han kiggede hende i øjnene og lod en enkelt tåre falde. den gled langsomt ned over hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 03:24

Rosa kiggede ham i øjene med et bekymret, trist og uroligt blik, og lyttede stille til det han sagde. Hun rystede på hovedet og strammede sit greb endnu mere, "Nej nej nej! Du må ikke gå, vær sød at blive ved mig!" Sagde hun bedene, og begyndte at græde. Hun nussede sit hovede ind i hans brystkasse, og blev ved med at holde rigtig got fat i ham. Hun ville ikke have han skulle gå, hun havde brug for ham og det vidste hun allerede godt selv. Tåerne løb ned af hendes kinder, og hun hulkede lidt mens hun stadig rystede let på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 03:40

sor lagde let armene om hende. han kunne ikke lide at hun græd. han nussede blidt hendes skulder. han holdt hende lidt ud for sig men stadigså de havde krops kontakt han tørede let en tåre væk fra hendes kind og sagde kort "undskyld" han kyssede hende blidt og lukkede øjnene. han elskede hende rigtig højt. hun var noget helt specielt og det havde sor kunne mærke fra starten. han klemte hende blidt ind til sig og kyssede hende blidt på halsen. han lagde siden af sit hoved med hendes og hviskede i hendes øre. "jeg tror jeg er kommet til at forelske mig i dig" han blev ved med at holde hende tæt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 03:49

Rosa mærkede hans arme omkring sig, og vidste ikke helt hvad hun nu skulle gøre. Hun begyndte at føle sig tryg da han nussede hende på skulderen, og lukkede sine øjene i og prøvede på at stoppede med at græde. Hun åbende sine øjene igen, da hun mærkede at han tørede en tår væk fra hendes kind. Hun kiggede forsigtigt op på ham, med et lettere uroligt blik. Hun hørte det han sagde, og rystede på hovedet igen. "Du må ikke gå." Sagde hun stille, og kiggede ham i øjene. Hun mente det hun sagde, for hun holdte rigtig meget af ham. Hun kyssede ham blidt tilbage, da hun mærkede hanslæber mod sine.
Hun hørte det han hviskede, "og jeg elsker dig." Sagde hun tydeligt, så hun var sikker på han hørte det hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 04:02

sor lyttede til hvad hun sagde. det gjorde ham eigtig glad. men han var stadig sur på sig selv over at have såret hende på den måde. han kyssede hende blidt og lagde sig ned. så de igen kom til at ligge overfor hinanden. han lagde en hånd på siden af hendes hoved og aede hendes kind med sin tommelfinger. han stoppede kysset og lå bare og kiggede hende i øjnene mens han aede hendes kind. blidt. roligt. og med langsomme bevægelser. "du er smuk" hviskede han uden at tage øjnene fra hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 04:08

Rosa kyssede ham blidt igen og håbede på at han ville lytte til det hun havde sagt, hun havde stadig sine arme rundt omkring ham for at sikre sig at han ikke lige pludselig forsvandt. Hun nød hans nussen, og kiggede ham i øjene med et kærligt blik. Hun smilte forsigtig til ham, og begyndte at nusse ham blidt på ryggen med sine finger spidser. Hun grinte lidt over det han sagde, og rystede lidt på hovedet. "Du er smuk." Svarede hun blidt, og kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 08:32

han smilte skævt og tørrede en tåre væk fra hendes kinde og lagde sig helt ind til hende. han havde benene omkring hendes og og armene omkring hende mens han havde hagen på toppen af hendes hoved. så egentlig omfavnede han hende så meget man nu kunne. han elskede hende. betød dette det var sammen. var det bare en flirt? sor var så forvirret. men han valgte ikke at sige noget for ikke at ødelægge øjeblikket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: undskyld.   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 19:15

Rosa smilte sødt til ham og lukkede øjene da han fjernede den sidste tåre fra hendes kind, og åbenede dem igen bagefter og kiggede ham i øjene. Hun nussede sig tæt ind til ham, og kunne mærke på ham at der var et eller andet der gik ham på. Hun rykkede sig lidt så hun igen kunne se ham i øjene, "hvad tænker du på?" spurgte hun stille, og lagde hovedet let på skrå. Hun begyndte at nusse ham blidt på kinden, mens hun ventede på sit svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 04:46

sor kiggede hende i øjnene og tænkte *okay så er det knald eeller fald du gamle*. han tog en dyb indånding og sagde "rosa... du er det smukkeste væsen jeg nogensinde har mødt. jeg elsker dig højere en noget andet". han lagde armene om hende så de lå helt tæt op af hinanden. han hviskede hende i øret. "jeg ville ønske du var min kæreste" han kiggede hende i øjnene og gav hende et blidt kys på kinden hvorefter han kiggede hende i de specielle brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 05:12

Rosa kiggede ham i øjene med et blidt blik, og vidste det ville være nemmere for hende at bare læse hans tanker. Men det ville være forkert af hende, eller det synes hun selv det ville... Meget forkert. Hun lyttede opmærksomt til det han sagde, og kiggede på ham uden at sige noget mens han talte. Hun krammede ham blidt ind til sig, da han lagde sig helt tæt ind til hende. Hun hørte det han hviskede til hende, og kiggede ham i øjene med et smil om sine læber. "Jeg vil gerne opfylde dit ønske, og være din kæreste." Svarede hun sødt, og mærkede hans kys på sin kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 08:04

sor kunne ikke lade være med at smile og kyssede hende blidt et øjeblik og kiggede hende så i hendes smukke brune øjne ag sagde "tak" han lagde sig helt ind til sig og lukkede øjnene. han nød at mærke kropskontakten mellem den. han kunne mærke da han lukkede øjnene at han var ved at blive træt så han åbnede dem igen og kiggede hende i øjnene med et varmt kærligt smil og et elskeligt blik. han kyssede hende blidt på kinden og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 08:10

Rosa kiggede ham i øjene med et blidt og kærligt blik, og kyssede ham blidt tilbage da hun mærkede hans bløde læber mod sine læber. Hun lukkede sine øjene i, og nød hans varme og nærvær. Hun hørte hans tak og grinte lidt over det, og åbenede sine øjene igen. Hun betraktede ham da han lukkede øjene, og kunne se på ham at han var træt. Hun nussede ham blidt på den ene kind, og kyssede ham blidt på halsen. "Vil du sove?" Spurgte hun stille, og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 19:13

sor grinte lidt og svarede til det hun sagde "ja. men så kan jeg ikke være her med dig" han kiggede hende dybt i øjnene og kyssede blidt hendes bløde læber og lukkede øjnene han kyssede hende blidt og romantisk ned af halsen. han lagde hånden på hendes talje. hahn var lykkelig over at hun havde sagt ja. hun var fantastisk på alle måder. han elskede hende højere end noget andet. så var det måske derfor hendes øjne var så speciel. der var en gnist lige fra første blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Re: undskyld.   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 22:26

Rosa grinte lidt af det han sagde, og rystede let på hovedet af ham. "hvor er du sød, men alle har jo brug at sove. Jeg kan godt gå hvis du vil sove søde." sagde hun sødt, og kiggede ham i øjene. Hun kyssede ham blidt tilbage, og nød at de lå tæt sammen. Hun nød hans små kys ned af sin hals, og lukkede sine øjene i. Hun nussede ham blidt på ryggen, med sine fingre spidser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 03:49

sor smilte til hende og kyssede hende på kinden og sagde "okay". han smilte kærligt til hende. han rejste sig og tog sin t-shirt af og hang den over stolen. han smed bukserne så han kun var i bokse shorts og lagde sig ned i sengen. "du er den bedste" sagde sor. han havde jo ikke haft et ordentligt hjem i mere ende 7 år. han holdt virkelig af hende. hun var det smukkeste han nogensinde havde set. han ville tage en kugle for hende hvert øjeblik det skulle være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 04:25

Rosa smilte sødt til ham, og kiggede ham i øjene med et sødt og kærligt blik. Hun mærkede hans kys på sin kind, og vendte sit hovede og kyssede ham blidt på hans bløde læber. Hun fulgte ham med sine nødebrune øjene, da han rejste sig fra sengen. Hun blev siddende på sengen og lage bene op undet sig, og lagde hovedet let på skrå da han smed sin t-shirt. Hun smilte lidt for sig selv og kunne ikke lade vær med at drille ham, "Jeg er her stadig, men jeg klager bestemt ikke." Grinte hun, og smilte sødt til ham. Hun hørte det han sagde og rystede på hovedet, "Tak, i lige måde." Sagde hun sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 05:02

sor lagde sin hånd oven på hendes og nussede den blkidt. han kiggede hende dybt i øjnene og spurgte "hvad med dig" han satte sig op ved siden af hende og lagde armen om hende "er du slet ikke træt" spurgte han og kyssede hende på kinden hvorefter han kiggede hende dybt i hendes smukke nøde brune øjne. han kunne blive fortabt i de øjne til al evighed. han holdt utroligt meget af hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you like me?- Sordrick - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you like me?- Sordrick
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: