Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur på klub [Peter]

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:20

Sted: Nat klubben, udenfor til at starte med.
Tid: 19:30
Dato: 6/3-2012
Omgivelser: Alle væsner på vej ind i klubben
Vejr: Let overskyet
Påklædning: Kort mørkegrøn ærmeløs kjole, sorte knæstrømper med hofteholder der holder dem oppe. Har nogle robuste men smukke sko på det matcher til kjolen, har min kappe over det hele.



Karina stod uden for patronia night club og ventede på at komme ind, der stod ret mange væsner om hende som alle sammen skulle ind. Det blev hendes tur til at blive tjekket for våben og hun fik lov til at gå ind. Hun afleverede sin kappe ved indgangen og gik igennem dansegulvet og op mod baren, elegant og sexet. Hun satte sig ved en barstol og så sig lidt om.


Sidst rettet af karina Ons 07 Mar 2012, 01:28, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:26

Oliver var blevet kaldt på arbejde, i patronia night club som en stand ind fordi en af de andre bartendere ikke var kommet, så Oliver havde meget travlt og løb frem og tilbage mens han lavede tricks for at imponere pigerne der sad ved baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:32

Karina satte sine albuer mod baren og så roligt på bartenderen. Hun vidste ikke hvad hun skulle i aften, hun havde været ude og jage tidligere i dag, så hun var ikke tørstig. hun var kommet hjem, havde kedet sig ved tvet og havde så valgt at klæ sig lidt pænt på og gå på klub, muligvis finde nogen at være sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:37

Oliver går hen mod pigen der lige har sat sig
"godaften, hvad skulle det være"
og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:45

Karina så på bartenderen da han kom mod hende, hun fandt et lidt sjamerende smil frem og støttede hovedet mod hendes ene hånd. "Hvad vil baren anbefale til en rolig aften?" Hun så op i hans øjne og smilte til ham. Hun lagde sit ene ben over det andet så kjolen kom til at falde en smule mere op og hun sad bedre på barstolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 08:49

"vi kan byde på en magarita"
han kiggede på hende, og ventede på et svar, og kiggede lidt rundt for at se om der var nogle andre der ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 18:47

Karina nikkede lidt fraværende, hun vidste stadig ikke helt om hvad hun skulle lave. Så rystede hun kort på hovedet og så på bartenderen igen "Jo tak" Hun smilte igen sødt til ham og havde sin albue mod bordet. Hun så sig om da han gik for at lave den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 19:05

Oliver gik hen for at lave en magarita til hende som hun havde bestilt. han kom tilbage efter et minut med hendes cocktail.
"skulle der ellers være noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 19:13

"Nej tak" Hun rystede på hovedet og betalte for den. Hun tog den og vendte sig med ryggen til baren og så ud over det hele *Hmmm skulle jeg finde noget at spise?* Hun tog en tår af cocktailen. Og så stadig lidt rundt, hvad skulle hun lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 21:01

Oliver tog pengene og gik hen til nogle af de andre kunder som stod og ventede på at han skulle komme *jeg kan godt mærke at jeg selv snart skal have noget at spise* han gik hen til en af de andre bartendere og sagde at han tog sin pause nu, og satte sig der efter hen til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 21:18

Karina så på bartenderen da han satte sig ved siden af hende. Hun tog en tår mere af drinkesen og så lidt rundt som om hun ikke så ham. Hun stilte så drinken på baren og så på ham "Hva så?"
Hun så roligt på ham, uden rigtig at smile, men så alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 23:53

han så på hende.
"ikke så meget, jeg havde bare brug for en spise pause men jeg ved ikke helt hvem"
han kiggede ud i rummet for at se om der skulle være nogle som så gode ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 01:24

Karina nikkede over mod nogle sofaer hvor der sad nogle mænd med damer rundt om sig "Hvis du vil have en mandlig sidder der en der ser go ud der ovre, men vis du er til piger er der en der danser kl 12" Karina sad bare roligt og så rundt mens hun talte, så så hun på bartenderen da hun var færdig "Hvad hedder de?" Hun så på ham med et roligt smil og tog sin drinks i hånden igen. Hun tog kort en slurk fra den.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 01:26

((Trådstarter skal lige huske at putte dato ind ;) ))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 01:27

((Sorry, jeg lavede den i morges,det var tidligt og jeg kunne ikke huske hvad der skulle stå xD))
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 01:28

((No harm done :) Det kan smutte for os alle jo :) ))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 01:29

((Er bare ikke van til det på de andre sider jeg er på, det er nemlig kun her inde man skal skrive det xD))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 02:27

"jeg tror jeg er til pige lige nu, jeg vil bare gerne have en lille god bid, mit navn er Oliver, hvad med dig, hvad hedder du"
han kiggede på pigen og derefter og på pigen som dansede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 03:04

Karina smilte af ham "Karina, skal vi dele?" Hun så på bartenderen. Karina havde allerede udset sig lidt forskelligt i klubben. Hun satte drinken på baren igen og satte sig lidt bedre på stolen "Nå, skal vi komme igang?" Hun så roligt og venligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 04:22

Oliver rejste sig op og kiggede der efter på Karina "jo vi kan da godt dele" han gik lidt hen med pigen og vente sig der efter hen mod Karina "jeg skal ikke være den der sinker dig, kommer du" han gik nærmere pigen som han havde ud set sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 05:02

Karina rejste sig med et smil og gik lige efter ham og hen mod pigen "Nej, jeg lader dig, jeg har spist i dag, så du må gerne starte" Hun lagde armene over kors på ryggen og blandede sig lidt med flokken. Hun havde stadig øje på bartenderen der var vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 05:12

Oliver gik hen imod pigen som stod og dansede *hende Karina er vel nok lidt mærkelig men sådan er der vel bare nogle der er* han kom hen til pigen han tog hendes hånd og gik bare hen mod toilettet med hende i hælene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 05:36

Karina så undrende på Oliver men gik så efter ham da han gik ind på toilettet, Hun lukkede døren efter dem og låste den. Hun så på ham med et undrende udtryk og så på pigen med et smil. "Hvor gammel er du enlig?" Hun talte til Oliver men så på pigen istedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 05:49

"det kan da være lige meget jeg er sulten og jeg vil have noget at spise" han tog pige og begyndte at spise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 06:03

Karina så på ham med en hånd tænksomt på hendes hage. Hun kunne hurtigt dufte blodet. Hun nød på en måde at se ham drikke og høre pigen han drak afs skrig og klager. Hun stilte sig op af døren og så nysgerrigt og smilende på dem. Hun vidste godt det hele uden for døren bare kørte videre, men hun var kun her inde lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur på klub [Peter] Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur på klub [Peter]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: