Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur på klub [Peter]

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 06:34

Oliver kiggede hen på Karina
"vil du også have noget"
han smilte hen mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 18:57

Karina smilte og skubbede sig ud fra døren og gik hen mod ham "Tja, hvorfor ikke" Hun gik hen til ham og satte sig på hug foran pigen han holdte oppe og som var nærmest livløs. Hun tog hendes ben oh bed hende i inderlåret og begyndte også at tage næring fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 19:17

Oliver gik hen mod døren, han stillede sig ved døren for at blokere den og sikre sig at der ikke kom nogle ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 19:25

Karina slap kort bidet i kvinden og lagde hende ned da Oliver bare var gået hen til døren. Hun havde sine røde dæmon øjne og så kort hen på ham med blod om munden "Den er altså låst, her er lavet til man kan gøre det her, og mere" Karina smilte skævt og fandt igen bidet i kvindens lår og drak videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 21:52

Oliver blev stående henne ved døren for at være sikker på at der ikke skulle komme nogle ind.
"hvor gammel er du, længe har du boet her i byen"
han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 22:15

Karina Tog et godt bid i kvindens inderlår og trak tilbage så hun fik en go luns kød med. Hun rejste sig op og tog kødet i hånden så hun kunne svare ham "Her i byen har jeg været omkring to år, hvorfor da?" Hun slikkede sig om munden og smilte til ham med rimelig spidse tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 22:50

han kiggede på hende
"det er fordi du ser ud til at være kendt her på egnen og har været her mange gange"
han kiggede rundt i lokalet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeOns 07 Mar 2012, 22:53

Karina trak på skuldrene "Jeg har været et par gange her på klubben, og jeg bor heller ikke så langt her fra." Karina tog kødet og tog en bid af det. Lige nu var der lidt dyr over hende, det var der altid når hun fik blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 06:41

Han kiggede på hende og og små grinte lidt
"når jeg tror at min pause er ved at være slut for nu"
han vente sig om mod døre og skulle lige til at tage fadt i håndtaget da han kom i take om at nok lige skulle fjerne hende der den lidt så døde person
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Mar 2012, 19:36

Karina spiste det sidste af kødet. og så på ham igen bag efter. Han tænkte vist på et eller andet. Hvad kunne det være? Nå det var også lige meget nu. Hun gik hen til den døde kvinde igen og tog fat i hende, og tog hende over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 01:12

Oliver stod og kiggede da Karina tog den nu meget døde pige over skulderen og tænkte
*når det ser ud til at hun har styr på det så kan jeg da godt gå hen til baren igen*
han vendte sig om mod døren igen og åbnede den og gik ud og lukkede den igen efter sig han gik hen til baren og var klar til at tage imod bestillinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 01:30

Karina så undrende efter ham og trak på skuldrene. Så gik hun mod døren og så kort ud inden hun gik ud med kvinden over skulderen. Hun gik mod bag udgangen som de fleste af dem der arbejdede der brugte. Hun gik roligt ud af døren med den unge kvinde. Hun satte hende mellem noget skrald der var der ude og dækkede hende lidt til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 02:48

Oliver stod i baren og blev ved med at lave drinks til folk, og lave tricks mens han lavede drinks
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 02:52

Karina gik ind af samme dør igen og gik mod toilettet igen. Hun gik ind og vaskede roligt alt blodet af. Der efter gik hun ud igen og satte sig ved baren samme sted igen. Hun kiggede sig lidt rundt og lænede sig op ad baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 19:17

Oliver gik hen til Karina
"skulle det være noget"
som om intet var sket, og som om han ikke viste hvem det var som sad der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 19:36

Karina så op på ham med et smil "Ja, men jeg tror ikke jeg må få det" Hun sad roligt og så på ham. Hun havde begge albuer mod baren og støttede sit hovede mod sine hænder. Igen vidste hun ikke hvad hun skulle lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 20:17

Oliver kiggede undrene på hende nærmeset tingene* hvad mon hun mener*
"hvad mener du, du kan da få alt hvad du vil næsten da"
han smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeTirs 13 Mar 2012, 20:02

Karina grinte kort og så på ham "Bare glem det, det var for sjov" Hun lagde sine arme på baren og lagde hovedet på dem. Hun så ned af baren og op på ham igen. "Tjener man godt som bartender?" Hun spurgte roligt og så roligt op på ham med et vanligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Mar 2012, 20:11

"ja det er en ok løn, man kan kan leve af det" han kiggede rundt for at se om der var nogle som skulle have noget "hvad laver du når du ikke sidder på bar" han smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Apr 2012, 02:49

"Godt at høre det giver en go løn, og hvad jeg laver når jeg ikke sidder på bar? Jeg er enten på jagt eller er der hjemme" Siger det roligt til ham, men stadig så højt at det overdøver musikken her inde. "Hvad med dig salv, hvad laver du når du ikke arbejder?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur på klub [Peter] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på klub [Peter]   En tur på klub [Peter] - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur på klub [Peter]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Weekend klub
» På klub for første gang// Al.
» Tillykke til Peter!
» In my own mind - Peter
» Desværre ikke på en klub - Justin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: