Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjemme igen.. Hos Fie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:59

Fie grinede lidt, men smilte så bare glad.
"jeg kunne blive ved med at sige det"hviskede hun, og kyssede han blidt på halsen.
Hun nussede ham stadig blidt på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:00

"det lyder godt, så ved jeg at jeg bliver elsket af en" sagde han
og bed sig i læben da han nød at blive kysset på hals, han strakte sin hals ud så hun bedre kunne komme til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:14

Fie smilte, og kyssede ham et par gange på halsen.
Hun stoppede langsomt med at nusse ham på ryggen, og rykkede den ene hånd op til hans kind.
Hun smilte lidt, og pressede igen blidt sine læber mod hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:23

Adam bed sig i læben og nød det
"Fie" hviskede han
og lag en hånd på hendes lår og bedsig hårdt i læben og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:28

Fie smilte lidt.
"Ja?"hviskede hun og mærkede hans hånd på hendes lår.
Hun nussede ham blidt på ryggen, og vendtede på hvad han ville sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:31

"det er skønt, men måske ikke godt" hviskede han
og begynde at bevæge sit tommelfinger på hendes lår, han bed sig i læben igen og lukke ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:42

Fie smilte, og rykkede lidt på sig, så hun kunne se ham.
"hvad mener du?"spurgte hun stille, og kyssede ham blidt i mundvien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:46

Adam åbnede sine øjne lidt
"jeg har ikke tænkt mig at havde sex med nogen mere, uden at komme sammen med dem" sagde han
og kyssede hende ømt tilbage, han tog sin hånd væk fra hendes lår og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 18:08

Fie smilte til ham, "det lyder godt"sagde hun stille. Hun kyssede ham blidt på kinden.
Fie så lidt ned, men så på ham igen. "det er dejligt at høre at du vil gøre det på den måde"sagde hun stille. "så vil personen altid være sikker på dit troskab hvad angår sex"sagde hun og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 22:35

Adam nikkede og så på hende
"har allerede jo ødelagt to forhold med at havde sex med andre,, det vil jeg ikke havde til at ske igen" sagde han
og smilte lidt, han fjernede nået hår fra hendes ansigt og smilte lidt. han bed sig lidt i læben og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:02

Fie smilte til ham, og tog elastikken ud af sit hår. Hun strøg en hånd igennem det, og smilte til ham.
"Ja"mumlede hun stille, og kyssede ham blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:10

Adam kyssede hende tilbage og smilte
"Fie,, der er en ting jeg aldrig har forstået med dig.. hvordan kunne du tilgive mig så let ?" spurgte han om
og lag stille sin ene hånd på hendes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:22

Fie så på ham, "Sådan er mit væsen bare"sagde hun, og smilte lidt.
Det gjore hende lidt trist at tænke på da hun blev enig med sig selv om at tilgive ham.
"Hvis jeg ik tilgivede dig, ville vi jo ik kunne være venner... Og så ville jeg ik kunne leve"sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:31

Adam nikkede og bed sig lidt i læben
"jeg ville nok så ikke havde været så nem til at tilgive folk" sagde han
og havde forstået hende hvis hun ikke havde tilgivet ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:40

Fie smilte, og kyssede ham på kinden.
"Hvad vil du så gøre nu?"spurgte hun, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:48

Adam tænkte lidt over det
"tror jeg vil gå ned og drikke et par øl og derefter finde et sted og sove" sagde han
og rejste sig op, og begynde at gå hen mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:52

Fie rakte ud efter hans hånd.
"Jeg sover jo ik om natten, så du må gerne sove her"sagde hun stille, og så på ham.
Hun rejste sig, og gik hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:58

Adam så tilbage på hende og nikkede
"okay, tak.." sagde han
og vende sig om og kyssede hende på munden, inden han slap hendes læber og smilte lidt
"vil du med ned og havde en øl ?" spurgte han om
og gav et ryk med sit hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:09

Fie smilte til ham, og så på ham.
"Ja gerne"sagde hun, og tog blidt hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:30

"så kom" sagde han
og hev hende hen til døren, han stoppede op og vende sig mod hende. for at vente på at hun tog sko på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:33

Hun trak i sine lange sorte støvler, og smilte til ham.
"Skal vi"spurgte hun, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:37

Adam nikkede og åbnede døren og tog hende i hånden og hev hende ud
"lad os gå" sagde han
og savnede det friske luft mod sit ansigt, som han havde fået meget af det sidste par dage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:51

Fie smilte til ham, og gik med ham.
Hun så lidt rundt, og smilte lidt lalled.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 05:55

Adam gik ned at trappen og lo lidt i mens
"kender du et godt sted ?" spurgte han om
og så ned af gaderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 06:32

Fie så på ham, og grinede lidt.
"Eh, nej"grinede hun og så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie   Hjemme igen.. Hos Fie - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemme igen.. Hos Fie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Hjemme igen - scarlett
» hjemme ved mig (tazz=privat)
» Hjemme hos Rose
» Hjemme hos Marcus
» Alene Hjemme..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: