Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Biseksuel eller nysgerrig??

Go down 
+3
Valencia
Procella
Wicked
7 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 06:09

Heisa folkens :3

Jeg har lagt mærke til at mange af jer har en avatar der er biseksel, så vil lige høre om jeg er den eneste ægte bi her inde?? o.O

Jeg er i virkeligeheden bi selv, og er meget åben omkring det og hjælper gerne andre! :3
Så hvis der er nogen der ude der har brug for et råd, eller hjælp kan i skrive til mig her eller på pm. :)

Og dem der er nysgerrige og her et par spørgsmål må i da meget gerne stille dem, for jeg svare gerne på spørgsmål omkring det og mig selv. :)

Så skriv løs! XD

- Barius :3
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 06:47

Jeg er også bi.

Min psykolog siger godt nok at det ikke tæller, når min affektion kun gælder for egern. I hvert fald ikke sådan rigtig. Men jeg kan altså ikke stå for de små, fluffede væsner! Jeg ved godt at det rent erotiske er en meget begrænset fremtid, men de siger jo man kan træne dyr til alt!

Jeg har i hvert fald mine håb.

Hvis der er nogle der er nysgerrige eller har spørgsmål, så har min psykolog sagt at det er rigtigt sundt at snakke om tingene - så jeg og min online støtte-gruppe vil også mægtigt gerne svare på spørgsmål!




Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:04

Det ved jeg sgutte...

Jeg sætter ikke mig selv i box på den måde. Jeg er seksuel...når jeg har lyst. Jeg tror egentlig ikke jeg tænder så meget på køn som jeg gør på hjerne.

Jeg ved ikke hvilken kasse jeg så passer ind i...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:07

Jeg har været Bi engang, men det var nok mest fordi at jeg fandt nogle piger/kvinder yderst kønne(hvis man kan sige det på den måde). Men da jeg senere fandt ud af at jeg ikke kunne tænde på dem seksuelt, har jeg valgt bare at sige jeg er Hetro, men jeg har stor respekt for dem som springer ud med at være Bi eller Homo, fordi så tør de jo bare stå fast med deres seksualitet (':
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:21

Yay, jeg er ikke den eneste bi her! XD
Tak for svarene :3
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:21

Jacob - så tror jeg ikke man kan kalde dig Bi, eller du kan sige du har været det. Det er lidt a la man ikke kan sige "Jeg var engang homoseksuel - så prøvede jeg kummefryser, nu har jeg det meget bedre. Tak skal du have kummefryser" *blinker let ud i verden og håber nogen fanger den*

Men du kan sige du har eksperimenteret, og fundet ud af at det ikke var dig.

og nu bliver jeg nødt til at spørge...

Hvorfor? Hvorfor har du respekt for folk der er af...ja hvad er det nu det bliver kaldt? Seksuelt afvigende. Er det ikke den politisk korrekte term?

Har folk der er hetero så ikke fortjent respekt, fordi de er kedelige? De står vel også fast på deres seksualitet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:27

Er spørgsmålene til mig?? o.O
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:28

Nej nej det var til Jacob - for jeg forstod den ikke helt. Med hvorfor andre seksualiteter end mand/kvinde skal have respekt fordi de står fast på deres seksualitet.

Jeg forstår ikke helt den måde at se det på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:32

Nnnnnåårrhhh, tror bare det han mener er at han synes det er flot af mig at stå ved hvad jeg er til. :3
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:37

Jamen jeg forstår godt hvad han har skrevet...erhm...eller hun....

Jeg forstår bare ikke hvorfor h*n har det synspunkt. Jeg synes det er lidt for let at give folk point for deres seksuelle preferencer - uanset hvad de måtte være. Det er trods alt ikke noget man går ud og vælger på en tag-selv-buffet-menu. Det er jo bare sådan det er.

Min pointe var såmænd blot at lufte dét synspunkt, og prøve at finde ud af hvorfor Jacob mente det andet ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 07:38

Aaarrhhh på den måde, nu forstår jeg :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 08:18

Jeg har skam prøvet at være sammen med en pige, hvis man kan sige det på den måde. Ikke sex mæssig, men jeg har prøvet at være i en hed episode med en pige, som jeg faktisk synes var rar, derfor så jeg mig selv som Bi på det tidspunkt. Men jeg tændte ikke på det, jeg synes bare at det var spændende at prøve noget andet, men så fandt jeg så også bare ud af at det ikke var mig.

Men jeg mente skam heller ikke at Hetro mennesker ikke skal have respekt, for det skal de selvf. Men jeg kender bare eller har hørt mange ting om, at Homo/Bi personer, ikke tør komme frem med hvad de ren faktisk er til, så de går og gemmer det og føler skam over det. Derfor synes jeg det er fedt at se når folk kan stå ved det, selvf skal Hetro personer også havde respekt, for at de også tør at stå frem og sige at de elsker den og den person. Men i mine øjne er det lidt noget andet med Homo/Bi personer, fordi jeg kender en Muslim, som er Homo og han gik og gemte det, fordi han viste at hans familie ikke ville forstå det, men da han endelig sagde det, fik han det bedre, selvom hans familie ikke har accepteret det. Derfor har de min respekt, fordi der er jo også mange som ikke kan lide Homo/Bi mennesker, selvom de jo er ligesom alle os andre. Selvom nogle folk bare ikke fatter det.

Så ja, Hetro personer skal også have respekt, men Homo/Bi personer, synes jeg bare skal have lidt mere respekt, fordi det er dem der bliver hånet og ikke må giftes(endnu, det må de til sommer 2012) (':
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 08:25

Citat :
Danmark var det første land i verden til at tillade registreret partnerskab, da Folketinget vedtog Lov om registreret partnerskab 26. maj 1989. Loven trådte i kraft 1. oktober samme år, hvor Eigil og Axel Axgil for øjnene af verdenspressen indgik registreret partnerskab på Københavns Rådhus som de første i verden.

Vil jeg bare gerne lige pointere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 08:28

Ja ja (':
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 08:28

Citat :
Sagesløse bøsser får tæsk og svines til af tilfældigt forbipasserende i de københavnske gader og natteliv. På halvanden måned har hovedstaden oplevet 62 tilfælde af de såkaldte "hate crimes" mod homoseksuelle.

Citat :
Vil jeg bare gerne lige pointere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Re: hey.   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 17:17

Jeg blander mig lige igen nu hvor det er mit emne : )
self skal alle have respekt for det de er osv, men de andre har ret. Der er mange bi/homo mennesker, som bliver hadet begrund af det. Fx. Der er stadig nogen fra min skole, som kalder mig ting eller spytter efter mig, fordi de ved jeg er bi. Men jeg kæmper stadig og holder ved det jeg er! : )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 17:37

Personligt er jeg helt ligegyldig overfor hvilke køn folk forelsker sig i og - eller er seksuelt tiltrukket af,
men jeg har faktisk stor respekt for dem der åbenlyst står ved ,på en naturlig facon, at de er bi eller tiltrukket af samme køn, ikke fordi det i sig selv er noget enestående, men det der udløser respekten fra mig er at de trodser de indsnævrende og nedladende fordomme mange stadig har .Alene at man bruger betegnelsen seksuelt afvigende ,er lidt nedsættende.De er måske nok i mindretal, men det bør vel i sig selv ikke være afvigende,udløse øgenavne, være oplagte mål for hatecrimes, overfald og meget andet i den boldgade.
Derfor synes jeg det er sejt at står frem, og jeg ville ønske flere 'kendte' gjore det samme, så der var nogen man ( måske) så op til der kunne sætte nogle overvejelser i gang, hos dem der føler en meget stærk modtand mod de mennesker der står med disse udfordringer i deres liv.

For helvede, der findes forældre der ikke vil kendes ved deres børn hvis de oplyser at spille på det 'forkerte' hold! Derfor kræver det mod og styrke at stå frem, og være stolt af hvem man er.

Dette er blot min personlige mening, og jeg undskylder for eventuelle kluntede formuleringer, da jeg stort set cykler imens jeg skriver :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 18:25

Jeg takker meget for støtten og din mening Camille, og jeg kan kun sige jeg er helt ening med dig. :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 20:18

Det er også bare fordi jeg er sådan en gay-basher jo. Bare spørg Wick om hvor mange gange jeg har tævet hans egern grundet tvivlsom opførsel. Især synes jeg det er strengt den ikke engang vil giftes med ham bagefter.

Sådan en tramp. Det er bare fordi jeg hater helt vildt og fornægter min trang til at ville røre hans pelsdyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 21:00

Barius skrev:
Jeg takker meget for støtten og din mening Camille, og jeg kan kun sige jeg er helt ening med dig. :)

Så lidt Barius,

Jeg læste din tråd som et seriøst indslag, og synes faktisk det er et godt initiativ at inviterer til en uforpligtende snak om emnet, hvis nogen har lyst,interesse eller kunne finde glæde ved det :)

God stil!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 21:41

Jeg er skam også komplet seriøs

Cross my heart and hope to die. Jeg er meget seksuel, når jeg gider. Og jeg tænder virkelig på intellekt, ikke på hvad der måtte hænge eller vende indefter. Jeg tænder også lidt på Wicks pels, men det er ikke noget jeg taler så højt om.

og jeg er såmænd også ganske seriøs omkring at jeg synes det er noget sludder at give folk point for deres seksuelle orientering eller deres religiøse synspunkter eller farven på deres hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 22:03

Hvem taler om at give folk points for deres seksuelle orientering ?
(ud over Procella der har nævnt det flere gange nu)

Mit indlæg må være meget kluntet formuleret, siden det bliver VED at blive fejlagtigt tolket, jeg giver hverken points for seksuel orientering,hårfarve eller hvor kvik man er- eller ikke er - til at forstå hvad der bliver ment,skrevet og forsøgt forklaret....

Jeg har respekt for folk der TØR gå imod strømme, tør stå op imod flertallet vel vidende at de kan risikerer at face mange kedelige konsekvenser af deres åbenhed.
. Jeg har respekt for folk der kæmper for deres ret til at blive set og behandlet ligeværdigt ( uanset hudfarve, seksuel orientering,politisk overbevisning for at give et oar eksempler) og vel vidende at der somme tider ....ligefrem vil blivet lavet grin med dem ? - eller det der er værre.Mange bliver socialt udstødt eller moppet , som også forfatteren til tråden her giver eksempler på at have oplevet.

Når man har hjerte og mod til at stå ved disse ting , og trodse de kedelige fordomme der ikke ligefrem øger og styrker ens selvværd, SÅ udløser det respekt ( fra mig)

Man behøver jo ikke at være enig i andre folks holdninger , for at kunne forstå dem ?

Out .
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeTors 12 Apr 2012, 22:19

Vi taler samme sprog, men forbi hinanden tror jeg.

Når jeg siger point så mener jeg respekt. I min verden bliver ordet respekt brugt forkert i denne sammenhæng, men det er jo så også blot mit personlige synspunkt.

Jeg vil nok aldrig respektere folk blot fordi de foretrækker en vis form for sex, eller en vis religion eller noget som helst andet. Jeg spørger bare hvorfor folk skal have "respekt" for at gå imod strømmen.

Manden af arabisk afstamning, der konverterede til jødedommen og har erklæret sig selv for homoseksuel, score point / respekt ved at være dét.

Men den lyshårede, blåøjede Finne der er protestant, og heteroseksuel, får ikke respekt, fordi hun står op for sin religion eller sin seksualitet fordi hun er for "normal", og det dermed bliver...kedeligt? Eller hvad?

Jeg prøver bare at ridse det meget skarpt op her, for det er muligt jeg misforstår hvad det er folk prøver at skrive. Hvis jeg har forstået det korrekt finder jeg det ulogisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 00:52

Nu ikke noget med at komme op at diskutere :(
Jeg lavede det her emne for at se om der var andre end mig der var bi, og for at se om der var nogen der havde nogen spørgsmål omkring det.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 00:54

LOL!

Jeg kan ret godt lide hvordan der er røde streger på mine indlæg. *får mig en lille fest*

Jeg debatere Barius ;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Biseksuel eller nysgerrig?? Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Biseksuel eller nysgerrig??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: