Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Biseksuel eller nysgerrig??

Go down 
+3
Valencia
Procella
Wicked
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 00:58

oki så :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 01:00

Det er bare vigtigt du forstår forskellen :)

Fordi jeg mener noget andet, eller argumentere for noget andet, betyder det ikke jeg er uvenner med nogen.

Så ville verden være et meget besværligt sted at leve, hvis alle med anden holdning end en selv, per def var ens modstandere/fjender/whatever label...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 01:11

oki, jeg forstår :3
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 04:31

Jeg har kysset med piger og været forelsket i piger, men jeg har aldrig haft et forhold eller dyrket sex med en pige. Så i princippet kan jeg ikke været helt sikker.

Selvom jeg heller ikke har haft et fast forhold til en dreng.

Jeg finder piger rigtig tiltrækkende, det er dog ikke helt på samme måde, jeg ser mere efter drenge på gaden f.eks. end piger, men det er måske fordi jeg ikke finder poppede og meget meget tøsede piger tiltrækkende.

Så i bund og grund, er jeg bi indtil andet er bevist ;)

Det kan jo også bare være fordi jeg er i pubertetten og alting er lidt forvirrende og hormoner suser i mig. Men det er også derfor jeg siger til andet er bevist.

Hvilket også kunne være tilfældet med andre ;)
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 05:29

Jeg må erklære mig enig med Procella!

Ens seksualitet - udenset hvilket det er - er helt sin egen, og derfor giver det ingen mening at nogle skal respekteres mere eller mindre grundet deres seksualitet. Dette betyder ikke at man ikke skal respektere bi- og/eller homo-seksuelle, men at det dermed også er på sin plads at respektere heteroseksuelle.

For udenset om man er til mænd, kvinder eller begge, så er alle jo forskellige, og derfor vil det være mest retfærdigt at enten respektere alle eller ingen. Bare min mening:)

Og btw(til selve startindlægget, og ikke diskussionen) så har jeg halvt om halvt valgt ikke at bestemme mig endnu. Og dét ville også være lidt sært(altså at have bestemt mig hvad jeg var) siden jeg aldrig har haft en kæreste sådan rigtigt. Derfor ville det da være dumt af mig. Så jeg er åbent for alt;)

//Eve
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 07:13

Man skal helt klart have respekt for om man er straight eller bi. At man står ved sin seksualitet er vel det samme om man er det ene eller det andet.
Men for at lukke den kedelig diskussion hvor folk går forbi hinanden - så er det self svære at være bi- eller homoseksuel på grund af fordommene omkring det. Der er jo ingen der spytter på dig, eller kaster sten fordi du er straight.

Men igen - jeg mener også at de skal have lige så meget respekt som så mange andre. Folk kan ikke gøre for at de er normale xD De er dejlige mennesker alligevel - de fleste !


Nok om det !
Nice nok at få emnet op... Jeg selv er godt nok 100% straight forward og kunne ikke nogensinde drømme om at være sammen med en anden dreng... Måske er det mig der er gammeldags og konservativ der, men hey, nogen skal jo have pigerne ;)


Wicked: Egern? Spændende... Kan den seksuelt tilfredsstille dig?? Om ikke andet kan du vel tilfredsstille den :P


Procella: EY ! Jeg synes jeg skal have ekstra kredit for mit hår ! Det er ikke altid lige nemt at blive kaldt orange bong hår eller lignende! *Smiler*
Og fordi ingen andre reagerede på din "Så prøvede jeg":

https://www.youtube.com/watch?v=vvZQt_0aAvE

LOL ! Love it ! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 07:27

Tak for alle jeres svar dejlige mennesker, I like! :3
De er ret sjove at læse nogen af dem XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 07:28

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Jeg elsker dig Tristan!!! XD Score!!!!!

Jeg håbede sådan at nogle ville fange den! XD

og jo selvfølgelig er der nogen der har det svært i forhold til andre. Det påstår jeg ikke at de ikke har. Det ville være dybt ignorant.

Jeg har selv eksperimenteret med alt muligt i mine yngre dage...og jeg er ikke død endnu. Jeg tænder på forskellige ting. Hos nogle er det udseende. Hos nogle er det personlighed. Hos nogle er det hjerne. Køn gør ikke forskel.

Jeg ved ikke...jeg ser lidt gennem den ydre indpakning og går til det der for mig gør en forskel. Derfor termet "Jeg er seksuel". Jeg er også aseksuel. Sodomist, parafilist, og listen fortsætter.

And by the way....carrot-top *wink* Så skal vi jo have nogle drengerøve til at score de twillight-ramte unge piger. Så må vi overveje en make-over til dig senere. Eller bare klaske en tavlesvamp med glitter i din umiddelbare nærhed XD

Kudos til alle de pige-hungrige unge mænd....

Og Wick...og hans brødrister...

*korser mig*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 08:00

Hvordan kan man ikke fange en så oplagt joke ?! xD
Den er genial !
"Før var jeg tit træt og deprimert... Så prøvede jeg maskinpistol" xD

Jeg må så indrømme at jeg seksuelt mest tænder på udseende... Ikke at det er det jeg går efter.. Hvis en pige ikke kan tælle til 10 og tror Skottland ligger i Asien, jamen så er jeg den der er skredet .. Jeg ville bare aldrig kunne være seksuel med en der ikke tiltrak mig med sit udseende, lige meget hvor sød hun så var ...
Det lyder nok snobet, men sådan er det :S

NEEEJ ! *Holder armene op foran sig* Jeg skal IKKE have glitter på! Og twillight fansene kan holde sig på en sikkerhedsafstand af 2,7 meter - in case det smitter !
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 09:09

Åh jeg har det på samme måde Tristan! Desværre, Hvis udseendet ikke tiltrækker mig på en eller anden måde, han/hun behøver ikke være perfekt, for det jeg heller ikke, men der er stadig en grænse for hvor meget personligheden kan gøre, sorry!

Jeg er nok ret kræsen egentlig og kan godt virke lidt "snobbet" eller hvad man kalder det på det punkt. Men tilgengæld så er jeg ligeglad med udseende når det gælder venner <3
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 05:24

Godt der er flere af os Valencia !

Altså self skal personligheden være på plads, men en god del er altså også at man er tiltrukket af hinanden .. Jeg ville fx ikke kunne være i et forhold hvor jeg fik kvalme hver gang jeg skulle kysse tøsen :P

Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 06:23

Hey hvem taler om forhold? :P

Hvad blev der af sex for sexens skyld? XD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 06:39

Pro kan du ikke bare holde din sexlyst væk fra os andre bare i 20 sekunder eller sådan noget?

Vi kan godt forstå du er i mangel... Men derfor behøver du ikke snakke om det hele tiden... XD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 06:41

How can I not? :P

You want what you don't have...

Måske skulle jeg bare...gå ud og få det XD It's getting sad...

Wick deler bare ikke. Satans også....jeg vil ha det egern...det egern vil blive mit...somehow!
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 06:46

Ja kan godt være dit helt eget private egern... ;)
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 06:47

Are you my fluffy pet?

*griner smøret og forventningsfuldt*

Round 2?

*ding*
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 06:48

You can come and visit when ever you want...

*tænker kort på Colt*

Men husk lige at sikre dig at Colt passer børnene ikk? XD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 06:58

AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Du *er* altså min ynglingsvuffer XD

Thats epic humor! right there XD

Så kan colt hygge sig i vaskerummet med Wick XD Jeg har en date XD SCORE!!!
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 07:00

Well...

Hvad kan man sige...

Jeg er jo bare Epic... Ellers ville jeg nok også have været død for længst. XD

But maybe we could invite Wick as well? *Hundeøjne*
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 07:37

ERHM!!!!

Vil du have en trekant med...Wick og jeg?

This is getting kinda twisted....Er du sikker på at du kommer til at overleve det her? XD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 07:39

Hvad med en firkant? Vi kan tage Cherlyn med ind i det også? XD

*Flækker af grin*

Nej det var bare for sjov... *Giver sig selv en lussing*

Nej du har ret Pro... Jeg burde også kunne få nok ud af dig alene...

*Smiler*
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 07:53

Barius skrev:
Yay, jeg er ikke den eneste bi her! XD
Tak for svarene :3

Jeg har af en eller anden grund, dit profilbillede liggende på min computer. Et billede jeg lagde over for MANGE år siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Apr 2012, 20:10

oki så XD
Nogen der har spørgsmål eller noget???
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jul 2012, 03:23

Ja!

Jeg vil gerne spørge om hvordan folk undgår at dø af grin når de har sex med cher XD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Jul 2012, 06:18

På grund af.. At that would be wrong!! XD

Jeg påskønner da Sego's interesse, i at have mig med. Men det lader til at jægeren, kun gør sig med en hundelugtende ting af gangen! >.>

*Slæber Sego med, og rangler fornærmet*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig??   Biseksuel eller nysgerrig?? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Biseksuel eller nysgerrig??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: