Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Do you want me? - Laroy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Maj 2012, 08:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af og havde ikke noget imod at hun lå der og kyssede ham på halsen og alt sådan noget der.
Han var ikke den der var sært eller sådan for han havde jo prøvet så meget i gennem sin tid og alt det halløj der, og det at hun lå der gav ham en chance for at ligge sine hænder på hendes røv og nussede hende stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Maj 2012, 09:15

Hun kyssede ham en sidste gang på halsen og kiggede så på ham, og strøg en finger over hans kind, hun smilede blidt da han nussede hende på røven " Tak for en dejlig aften igår " Sagde hun blidt og kyssede ham på skulderen, hun nussede ham blidt på brystede, mens hun kyssede hans skulder. Hun måtte indrømme at igår var en dejlig aften, det var faktisk den bedste nogen sinde, uden tvivl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeFre 01 Jun 2012, 02:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "bree jeg ved godt at vi kun har kendt hinanden i noget tid men jeg tror jeg kan lide dig"sagde han roligt og mente skam være et ord af hvad han sagde til hende og alt det der.
Han kiggede på hende og anede ikke hvordan hun ville tage det her men at han kunne lide hende ville han ikke ligge låg på som måske andre ville gøre og alt det men der var laroy godt nok anderledes og sådan noget der.
Han kunne virkelig godt lide hende men hvis hun ikke kunne lide ham var det okay for de havde jo ikke kendt hinanden ret længe eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 00:16

Hun kiggede smilende på ham og strøg ham endnu engang over kinden, hun lyttede til havde han sagde og blev en smule overraskede, men også glad, faktisk mest glad, hun ville heller ikke lægge låg på at hun kunne lide ham, for det kunne hun, han var ærlig og virkelig sød og det kunne hun godt lide, hun kyssede ham blidt på læberne og rødmede en smule " Ved du hvad, jeg kan også godt lide dig " Sagde hun blidt og kyssede ham igen, inde hun lagde sig helt ned til ham, med sit hoved på hans skuldre og lukkede sine øjne i og nød bare dette øje blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 01:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen og lagde armene om hende "vil du komme sammen med mig bree"spurgte han roligt og håbede da mest på et ja men det kunne jo ændre sig for det lod til hun var meget glad for andre mænd også og sådan noget men han var da ikke sikker på det.
Han kiggede på hende og nussede hende på ryggen og slappede bare roligt af før han lagde en dyne over dem og ventede bare på svar fra hende af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 01:09

Hun åbnede sine øjne, da han talte til hende, hun var meget overraskede over det han sagde, men hun ville godt også selvom hun var meget glad for mænd, men hun ville holde igen for hans skyld, hun løftede sit hoved og kiggede på ham " Ja " Sagde hun blidt og kyssede hans kind, hun var virkelig glad for ham og ville gerne have ham i sit liv, hun nussede ham blidt på brystede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 01:27

Han kiggede på hende med et smil og blev meget glad da hun sagde ja til ham og at de nu var et par som var lykkelige og alt det det håbede han da på, men man kunne da aldrig vide hvis det var.
Han så på hende og fik sig til at være øverst og smilte til hende og kyssede hende på munden og lod en hvis ting blive ført ind i hende og gav sig ellers til at bevæge sig og alt det uden sådan er gøre det for hurtigt eller noget, dette her var mere for hyggens skyld end for lysten og alt det.
Han så på hende "jeg elsker dig min skat af hele mit hjerte"sagde han roligt og nussede hende på kinden og kiggede hende i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 01:40

Hun kunne tydeligt se på ham at han blev glad, hun var også selv glad, de var et par nu og så måtte de se hvordan det ville gå med dem, nogen par kunne holde i lang tid og andre kunne ikke, men hun håbede det bedste for dem. Hun gengældte hans kys på munde og sukkede da en vis ting kom ind i hende, hun sukkede mere end hun stønnede, hun rødmede ved hans ord " Jeg elsker også dig af hele mit hjerte skat " Hun lukkede sine øjne i da han nussede hende på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 06:35

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og forsatte bare det han var i gang med og kyssede hende roligt på halsen og smilte til hende "det dejligt at vide det skat"sagde han roligt og slappede af og det hele mens det her skete.
Der var ikke noget bedre at gøre det med en man elskede end med en man ikke elskede sådan havde han det lige nu og her, det var som og være på en sky som var lyserød og alt det der halløj.
Men det var jo kun en måde at tale på så vidt han viste og sådan noget som det gik jo meget godt når det var sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 06:42

Hun blev ved med at sukke, af det han gjorde, han var hendes og kun hende og ingen anden, og sådan ville det hele tiden være " Du er den eneste jeg vil have min egen " Sagde hun og kyssede hans læber blidt, men hun nussede ham på ryggen og nød at være sammen med ham og bare at kunne tænke at han var hendes,
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitimeSøn 03 Jun 2012, 08:54

(( Adminbesked:
Vi har her en dæmon og en engel der har erklæret deres kærlighed til hinanden. Ud over at der skulle være spillet på den faktor der gør dem syge af hinandens selskab - den kan vi godt overse - så har vi den der kærlighedsfaktor.

Der er blevet slået med nogle terninger i Team-Admin. Resultatet er at hvor englen og dæmonens hud berøre hinanden begynder de at brænde. Forestil jer gerne at berøring føles som at stikke lappen ned i en gryde med kogende vand - så har i sådan ca. billedet. Et alternativ kan også være at sætte sig ind i et bål. Ca. samme effekt.

God fornøjelse ;) ))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Do you want me? - Laroy - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Do you want me? - Laroy   Do you want me? - Laroy - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Do you want me? - Laroy
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Nat Nat p=Laroy
» I need you - Laroy
» Date...Laroy
» En nat på stranden [Laroy]
» Tid til en fridag (Laroy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: