Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:05

to : 3 Januar
Årstid : vinter
Dag : onsdag
Vejr : Sne
Sted : ude på engen
Tid : middag/eftermiddag
Omgivelser : En eng dækket af lidt sne,

Dean lå på egen, han havde lukket øje og lignede en der var død, han savnede Yo, som ikke hed Yo mere, men det vidste han ikke, han lå i sine egne tænker og sneen lagde sig blidt på ham, han havde det dårligt, og i mange dag havde han tænkt på og slå sig selv ihjel,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:13

¤Tøj:: https://media.photobucket.com/image/adam%20lambert/cammyStump/Adam-Lambert4.jpg

Adam kom gående ned mod engen, han sang på en af sine sange mens han gik. han havde sine hænder nede i sine lommer på sine bukser, han mærkede vinden mod sit ansigt og nød det fulgt ud. hans fødder til elegant igennem sneen og gav næsten ingen lyde fra sig, han træk vejret roligt og sine øjne var næsten lukke. han elskede at mærke naturen omkring sig og det lød som musik i sine øre, han gik bare videre ind mod engen og så bare ned mod døren mens han gik

sang:: https://www.youtube.com/watch?v=toR6e061hWY&feature=fvst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:20

Dean lå stadig helt stille hans hovede gjorder monster ondt, han åbnede øjne da habde fåret færten af Yo(Adam), han bed sig i læben og satte sig op, og kiggede kort rundt, Dean savnede ham meget, og selvom han havde fåret Rose, var hans føleser for Yo ikke helt væk, han tog sin mobil frem og kiggede på klokken, han troede ikke på at Yo var der da han havde sagt han skulle rejse, Derfor lagde Dean sig ned igen, han satte musik i ørerne og lukkede øjne og så nu død ud igen,.


Sangen : https://www.youtube.com/watch?v=ghql15DhgaE
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:25

Adam stoppede op da han fik øje på noget der bevægede sig længere fremme, han stoppede med at synge og gik langsomt der hen. han fik lidt efter øje på Dean og så lidt på ham
*årh nej* tænkte han
og så sig omkring, han begynde at gå bagud. han så stift på Dean og fald plusenlig om
"av" udbrød han
da han fald over en sten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:31

Dean hørte avet, og tog musiken ud af ørene og gik hen til ham, underligt nok, duftede han totalt af Yo, men han lignede ikke Yo. han satte på hug ved sden af ham,"Er du okay" spugerte han roligt, han rakte en hånd ned til ham, "Kom, Jeg hjælper dig op" Sagde han roligt, han duftede så meget af yo, og kun yo, "Yo" Spugerte han underne ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:36

Adam så chokket op på ham
"jeg har det okay" sagde han
og tog ikke hans hånd rejste sig bare op og børstede sit tøj af, han så op på ham da han sagde hans gamle navn. Adam bed sig lidt i læben og prøvede på at finde en vej væk fra Dean, han strøj en hånd igennem sit hår og rystede på hovedet
"ikke Yo.. Adam" sagde han
og så bare på ham, mens han prøvede på at ikke få den følelser af at hans krop ville falde fra hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:43

Adma, " Dean rejste sg op og kig rundt om ham, "Nej, du er Yo, bare med nyt navn og udsennde" sagde han tænkene og kiggede på ham, han kunne ikke styrer sig selv han øm fangede ham i et varmt kram,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:47

Adam rystede på hovedet
"jeg er Adam" hviskede han
og gik et lille chok da han blev fanget i et kram
"Dean hvad laver du" sagde han
og tænkte ikke over at han jo ikke skulle kende hans navn, han prøvede at få sig fri men var ikke stærk nok. han lag derfor opgivende sine arme om ham og lag sit hoved mod hans skulder og lukkede sine øjne i, han bed sig hårdt i læben og ville helst bare kunne få sig fri og smutte. da han viste at han ville få det dårligt når han ikke kunne få ham tilbage, og slet ikke når en af dem skulle gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:51

"Jeg har bare savnet og jeg var bage for du var død" han stemme var rolig, han lukkede øjne
og nussede ham op og ned af hans ryg, og slappede mere af, hans tænker om selv mord, gik altid væk
når han var sammen med Yo, "Hvor har du om døbt dig til Adam" spugerte han roligt om og hans slap ham ikke,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 08:59

"Yo er også død, og ny er det Adam" hviskede han
og lag sine arme tætter omkring ham, han pressede sit hoved ind mod ham og bed sig i læben. han slap den lidt efter
"når jeg var ude og rejse, så ville jeg ikke være Yo mere" hviskede han
han lukkede sine øjne i og nød at mærke Dean's kulde mod sig, selv om han viste at snart ville Dean give slip på ham og ikke vil havde ham tæt på sig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:03

"D..." hans stemme knækked ehan trykked eham ind til sig og lukkede øjne meget hårdt i,
"Det må du ikke sige" han rystede på hovede og bed sig hårdt i læben,,. han nød og mærke ham os sig
og havde ikke tænkt sg og slippe ham lige nu, han kyssede ham blidt på håret, og sukkede så, han låd sine mund værer på hans hovede,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:09

Adam gav et suk fra sig
"det bliver jeg nød til, Yo elskede dig over alt på jorden, Adam prøver at komme over det" hviskede han
og forstod ikke helt sig selv han lag sine arme tætter omkring ham, selv om han viste at hvis Dean ville havde ham væk så kunne han få ham væk hurtigt. han nød at mærke hans læber mod sit hår, men kunne ikke få sig selv til at smile
"det er kun sådan jeg kan sige det,, selv om Adam ikke klare det særligt godt lige nu" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdt i og pressede sig mere ind mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:12

"Du klare det flot" han kyssede hans pande og sukkede så, han nussede ham svagt på ryggen og holdte ham nu helt ind til sig så det næsten var umuligt og værer tætter på hinanden,
han sukkede dybt og vidste ikke hvad han skulle sige,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:21

Adam rystede på hovedet
"jeg føler som om min krop falder fra hinanden" hviskede han
og prøvede at presse sig længere ind mod ham, selv om det ikke gik særlig godt. han kyssede ham en enkel gang på halsen, og tog en dyb indånding af ham
"jeg kan ikke klare at undvære dig" hviskede han
og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:29

Dean kunne ikke forstå det, "Men jeg har jo aldrig været god for dig" sagde han underne
han ville ikke slippe ham, "Det her er ret svært " sagde han roligt, og trst
han nød hans kys,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:37

Adam kyssede ham igen på halsen
"du har ikke været andet end godt for mig.. men jeg fejlede" hviskede han
og kunne ikke holde sine læber fra hans hals, han blev ved med at prøve at presse sig længere ind mod ham selv om han kunne ikke
"jeg ved det, havde nået heller ikke kommet tilbage.. hvis ikke Fie havde tvunget mig til at komme tilbage" hviskede han
og kyssede ham på halsen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:45

han nikkede svagt, "Fie" sagde han roligt, "Er du på vej til hende igen" spugerte han
og lagde godt mærke til at han prøvede og komme længer ind til ham men kunne ikke,
han nød alle hans kys rigtig meget,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:54

Adam rystede på hovedet
"du ved jo godt hvem jeg vil havde, og jeg vil ikke havde nogen anden.. det ved du jo godt" sagde han
og blev bare ved med at kysse ham på halsen, han tog fat i hans trøje og blev ved med at kysse ham ømt på halsen. han elskede og mærke kulden mod sig, og hans duft var den eneste duft han gerne ville dufte
"Dean" hviskede han
og viste ikke hvad han ville sige, han elskede bare at sige hans navn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 09:55

//Logger svare imorgen ! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 21:01

Dean sukkede, Ja, det ved jeg godt" han bed sig kort i læben
"Men måske var det en god ide og finde sammen med Fie, så du kunne komme over mg" sagde han roligt
han duftede kort til ham, og åbnede kort øjne me lukkede dem så i, og pressede ham ind imod sig så meget hans kunne
selvom han snart ikke kunne komme tætter på ham,
Dean hørte hans hvisken og lukkede øjne hårdt men slappede så af i dem, men
de var stadig lukket, "Ja" hviskede han tlbge,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 22:41

Adam rystede på hovedet så godt han kunne, selv om det var svært da han næsten ikke kunne røre sig
"jeg kan ikke være det bekendt over for hende, og mest når hun ved hvem jeg elsker" hviskede han
og kyssede ham et par gange til på halsen, han elskede at mærke hans kolde hud mod sine læber
"jeg elsker dig og kun dig" hviskede han
og pressede sine læber mod hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 23:10

Dean sukkede tungt,
"Hun ved sikkert at det er min skyld, jeg har jo ødelagt dig helt vild"
han gøs ved tænken, og nussede ham svagt på ryggen
"Hvordan kan du elske mig, det giver ingen mening du burde hade mig," han holdte en pause
Dean nød at mærke hans læber på sin hals,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 00:18

Adam rystede på hovedet
"hun ved godt at jeg var dig utro" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdt i, han pressede sig længere ind mod ham selv om han ikke kunne komme længere ind
"det er ikke dig, det er mig selv der har ødelagt mig" sagde han
Adam åbnede sine øjne og så på ham, han tog fat i hans trøje og kyssede ham på kinden
"jeg ville aldrig hade dig, jeg elsker dig og kun dig" hviskede han
og så skiftevist på ham og hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 00:24

Dean rystede svagt på hovedet,
"Hun ved sikkert også at det var min skyld du rejste" han holdte en pause og nussede ham vider på ryggen
"Men det er jo ikke okay, lige meget hvor megte du elsker mig, er det jo ikke okay, at jeg var skyld i du rejste"
sagde han trist, han kiggede kort på sin trøje men så så på ham, og sukkede dybt


// Logger igen xS
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 00:32

Adam så på ham og gav et lille suk fra sig
"hun ved at jeg blev nød til at rejse, fordi at jeg ikke kunne klare og være her, og det er svært nok lige nu" hviskede han
han hev lidt i hans trøje og så på ham, han ville godt kunne være tætter på ham og vide at han ikke ville falde fra hinanden
"Dean.. det var min skyld fra starten" sagde han
han rykkede sit hoved hen mod hans, så han næsten rørte hans læber

//KaY//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: