Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 09:34

"Ja, begrund af mig" sagde han roligt men dog meget trist, "Begrund af mig" han nikkede
han kiggede på hans læer da han kom tætter på og bed sig tænkene i læben, men slap den så
og kiggede ham i øjne, "Det var måske hvors begge to's skyld" sagde han,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 09:38

Adam nikkede og gav et lille suk fra sig
"jeg ville ønske at jeg aldrig havde gjort det, skulle aldrig havde sagt ja til at han måtte bo hos mig, så havde jeg nok aldrig gået iseng med ham, selv om han stadig havde blevet sur på mig, også ville han nok stadig ville havde haft hævn, også havde jeg nok stadig flippet ud også ville du nok alligevel slået op med mig" sagde han
og så på ham med et trist blik, han satte sine læber på hans hage i et kys og kyssede ham langsomt op til hans mund. han lukkede øjnene i og nød bare at være tæt på Dean igen, selv om det gjorte vildt ondt inde i ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 09:44

Dean stoppede kysset i da han kyssede ham
"Men, hvorfor boede han hjemme hos dig, det forstå jeg ikke," han sukkede
"Man ved aldrig hvad der sker og det fandt vi et svar på her" sagde han roligt
og trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 09:49

Adam så på ham og gav et suk fra sig
"det var fordi han ikke havde nået sted, så ville jeg ikke bare smide ham ud" sagde han
og mærkede en tåre trille ned af hans kind, selv om han prøvede at holde det tilbage
"Dean" hviskede han
og bed sig i læben, han lag sit hoved ind mod ham igen for ikke at vise sine tåre frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 09:55

Dean nikkede og bed sig i læbn "Okay" sagde han roligt
Han så godt tårern og sukkede, og da Adam gemte sig hovede
lagde han en hånd på hans hår og nussede ham blidt på håret
"Shhh" sagde han roligt "Hvad" hviskede han tilbag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 10:00

"det gør så ondt at være så tæt, men også så langt fra.. jeg vil kun havde dig, og det ved du jo godt, jeg vil aldrig komme over dig" mumlede han ind i hans trøje
og prøvede ikke at lyde ked af det, han pressede sit hoved længere ind mod ham. han lod sin ene hånd glide ind under hans trøje mens han holde fast i hans trøje med den anden, han kunne godt lide at mærke kulden mod sine fingere
"jeg har lyst til at længe mig til at dø" hviskede han
og pressede sit hoved længere ind mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 10:15

"Det må du ikke sige" han nød at mærke hans hænder og stod helt stille med armene om ham
"Men jeg er ked af det" sagde hna stillet og nussede hans ryg vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 10:22

Adam gav et suk fra sig
"Dean jeg kan ikke klare det mere, jeg vil dø" hviskede han
og kunne mærke at nogle flere tåre trillede ned og begynde at gøre Dean's trøje våd, han viste hvordan han kunne dø og det var at opsøge en dusørjæger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 03:51

Dean rystede på hovedet og så grædene på ham,
"Nej, det må du ikke sige," han trak sig væk fra ham og faldt ned på sine knæ
og lagde hænderne foran øjne, "Det er min skyld" sagde han grædene han hev sig i håret
og slog sig i hovedet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 03:56

Adam så overrasket på ham, da han satte sig ned foran ham og tog fat i hans arme. selv om det ikke ville hjælpe meget
"Dean hold op,, du må ikke skade dig selv" sagde han
og kyssede ham hurtigt en gang på munden, inden han tog sit hoved til sig igen og kunne stadig mere kulden mod sine læber
"jeg vil ikke lyve for dig, så kan jo lige så godt fortælle sandheden.. jeg har virkelig ikke lyst til at leve mere, det gør alt for ondt inde i.. ikke sige det er din skyld" hviskede han
og lukkede sine øjne i og tog et par dybe indåndinger af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 04:13

Logger svare i morgen! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 04:17

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:52

Dean kiggede trist på ham,,
"Men jeg må ikke skade mig selv, men jeg har skadet dig" han kiggede nu grædene på ham
Dean lod ham kysse ham, og ville ikke sige noget til det, for det her var hårdt for dem begge
"Hvordan kan du sige at det ikke er min skyld, vis jeg ikke hvade forladt dig, vil du ikke begå selv mord" sagde han trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 01:58

Adam så på ham
"så bliv min igen" hviskede han
og lag en hånd på hans kind, han elskede at mærke kulden mod sine fingere
"vi elsker jo hinanden ikke ?" hviskede han
og begynde blidt at kysse ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:07

Dean slap kysset, óg kiggede grædene og undskyldene på ham
han rystede svagt på hovedet, "Det kan ikke" sagde han undskyldene
han bed sig i læben og kiggede på ham, "Ja, jeg elsker dig, men ikke som en kæreste" han lagde sin pande på ahns skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:12

Adam rystede på hovedet og rejste sig op
"så har jeg ikke mere at sige" hviskede han
og begynde at gå sig vej, tårene trillede ned af hans kinde og han kunne ikke klare at være der mere. han så sig ikke tilbage gik bare videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:25

Han rystede på hovedet og kiggede efter ham
"Pleas, ikke gå, kan du ikke bare blive" spugerte han bedene om
og kiggede grædene efter...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:28

Adam gav et suk fra sig og vende sig om
"Dean jeg kan ikke blive.. du vil ikke havde mig, jeg kan ikke være her mere så.. jeg føler at jeg falder fra hinanden.. det kan jeg kun få stoppet på en måde, det er at falde fra hinanden... jeg vil gå og finde en dusørjæger" sagde han
og begynde at gå bagud og bed sig i læben imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:35

Dean rystede på hovedet, og trak svagt på skulderne,
"Du gør det hårdt, men du bestemmer selv" han sukkede og kiggede grædene efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:36

Adam nikkede
"farvel Dean" hviskede han
og vende sig om og begynde at gå igen uden at overveje at vende sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 02:42

Dean rejste sig og rystede på hovedet, han gik med hurtigt skridt forbi ham
"Farvel Adam" han vendte sig ikke om, og gad heller ikke

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!   sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
sneen falder tænkerne danser, men inted godt,!!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Danser som stripper- Laroy
» Danser med mig selv, drikker en drink, og... Nej se, egern!
» når mørket falder på
» Så falder der brænde ned!
» Alt falder sammen - Mike

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: