Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Overrask mig [ Bree ]

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 03 Maj 2012, 07:48

Omgivelser: Mennesker, masser af farvede lys og festlige beats.
Tid: 23.45
Vejr: En god varm tempratur med en let kølig vind.
Dato: d. 2 Maj 2012

Daveon havde bevæget sig udenfor sin lejelighed i det han tørstede efter et godt glas whisky, efter
den udmattende flytning. Dog det eneste han lige kunne finde var det poppede og overfyldte diskotek
i Deepshell. Han havde bragt sig selv derhen i hans lækre firma bil, som også blev brugt som privat,
da han var direktøren for bladet, Scope.
Hurtigt fik han sig selv indenfor og satte sig ned i et hjørne i en mørkerød læder sofa, hvor han sad med
det lille glas whisky. Der gik ikke længe før alt whiskyen var forsvundet ned i hans krop, og videre ud i
blodet. Hans falke blik strejfede hele rummet, for at se om der var nogle interessante piger at kaste sig
ud i et bekendtskab med. Han sukkede dog i det de alle var for unge samt berusede. Det ene glas røg ned
efter det andet, men inden han skulle bestille den næste omgang, blev han ringet op af sin sekretær, som
desværre havde fået nogle dulmende attraktioner til ham, efter de havde haft sex en aften på kontoret.
Daveon kan man godt sige var en skørtejæger, men han var dog ikke modbydelig mod dem, men behandlede
dem med respekt. Daveon var iført et jakkesæt med et løsnet slips og hvid skjorte. Daveon havde sjældent
andet på.


Sidst rettet af Daveon Tors 03 Maj 2012, 08:48, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 03 Maj 2012, 08:34

Bree havde vært hjemme ved en veninde og drikke lidt til en fest hun holdte, men det var blevet alt for kedeligt, de så bare på deres falde røv og drak, der blev selvfølge også spillet musik, men ingen gad at danse og det var det der gjorde det hele så kedeligt, så hun valget at smutte fra feste og tage på en club istedet for.
Hun gik op til baren, da hun var kommet ind og bestilte noget at drikke, hun skimmede lokalet, mens hun tog en tår af hendes drink, hun tømte hurtigt hendes glas og bestilte en ny, hun tog imod den nye drik og gik hen og satte sig i et hjørne, hvor hun havde bedre udsigt til det hele, hun kunne se hvem der kom ind og gik ud, hun kunne se alle dem der dansede og alle dem der sad og drikkede og snakkede, hun tømte halvdele af hendes glas og stilte den på bordet, hun var iført en stram sort kjole som gik hendes til hendes lår, hun havde altid den på hver gang hun skulle ud i byen og feste, den sad så godt på hende, den gjorde hendes former tydelige og den tiltrækte også de fleste mænd.

// Du skal lige skrive en dato//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 03 Maj 2012, 08:52

Sekretærens lyse og unge stemme skar i telefonen som Daveon holdte op mod sit højre øre.
Han fik skubbet sig lidt hen mod diskotekets udgang, for at høre hvad hun sagde, i det at han
først registrerede hendes opkald som arbejde, men dog var det bare et hungrende kald efter
hans krop. Han blev ved med at afvise hende i telefonen, og efter flere gentagelser lagde han
på.
Han sukkede dybt, og lagde så sin telefon i sin bukselomme. Han lod sine hænder glide hans
ærmer op, så de sad stramt om hans solbrune arme. Han begav sig længere ind i diskoteket,
og mødte en del unge pigers blikke på vejen. Charmerende fik han kigget tilbage til dem alle
der interesseret ham, og før han vidste af det, kom den første tøs hen og hilste.
I det Daveon gik i kontakt med den fremme pige, fik han lige registreret en anden kvinde, i
den anden ende af rummet. Han løftede det ene øjenbryn og skuede i et par sekunder over
på hende. Han fik sneget et elevator blik frem, uden tøsen foran ham fandt ud af det, og
fik tjekket hvilke klæder pigen i den anden ende bar. Den sorte kjole tegnede hendes former
som var den syet på. Han smilede skævt for sig selv, men hurtigt deltog han i samtalen med
tøsen, som mere og mere kørte hendes hånd op af hans arm.



// ...Det er virkelig lang tid siden jeg har stillet et emne op fra start. Beklager //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 03 Maj 2012, 09:05

Hun drak det sidste af hendes drink og skimmede endnu engang lokalet, hun fik øje på den mand, som nærmest var omringet alle alle de kvinder der var inde på cluben, det var måske en smule plat, godt være at han så godt og interessant ud, men alligevel, alle de piger burde havde noget bedre at tage sig til, han var sikkert sådan en der hoppede fra pige til pige, han lignede sådan en, især med de piger, der sværmede omkring ham, hun kunne se han bruget elevator blikke på hende og hun kunne ikke lade være med at smile.
Hun blev ved med at kigge på ham, hun fangede hans blik igen selvom han snakkede med en eller anden pige, som ville noget med ham, men hun ville sikkert bare in seng med ham og så var hun væk igen, men det ville han sikkert heller ikke have noget imod, hun var jo en køn pige.
Hun fastholdte hans blik, med et blidt blik og gav et kort smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 03 Maj 2012, 09:14

Daveon blev ved med at kigge over tøsens skulder og have en smule
kontakt til den uskyldige blonde tøs i hjørnet. Hun fangede hans interesse
i det at hun sad der og smilte, så sød og uskyldig ud. Det uskyldige fangede
ham nok mest. Han endte samtalen, og gik forbi tøsen, som så stod skuffet
tilbage. Han gik langsomt og charmerende hen af det oplyste gulv.
Han stoppede et par skridt fra den unge pige, og lod sin ene hånd begrave sig
i hans lomme imens den anden hånd holdte hans glas.
Et løftet øjenbryn og et intens blik, var fastholdt på hans ansigt, og inden længe
lod han et par ord fremtone sig,

" Alene og smilende... Hvad er en pige som dig på jagt efter?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 03 Maj 2012, 09:23

Hun kunne godt lide at han blev ved med at kigge den pige han stod og snakkede med over skuldre, Bree blev ved med at smile og holde øjenkontakten, med manden. Hun smilede et skævt smil da han gik hen mod hende, hun lod en hånd køre gennem det blonde hår, men hun kiggede på ham med han blide skridt.
Hun kiggede på ham da han stoppede et par skridt fra hende, hun bruget også elevator blikket på ham, yderst interessant, eller meget endda, det var det at han var menneske der gjorde ham interessant, det er jo sjældent at hun støder på det menneske og når hun så gjorde nød hun det meget endda "Jeg kigger på det nu" Sagde hun og smilede skævt til ham, mens hun kiggede intens på ham "Slå dig bare ned" Sagde hun og rakten en hånd ud mod stolen foran sig.

//Nat, nat vil smutte i seng nu, svare imorgen :)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 03 Maj 2012, 09:29

Daveon blev overrasket i det hendes lyse og blide stemme kom med en
bestemt bemærkning. Han løftede begge øjenbryn, og kunne ikke lade vær
med at give et forbløffet grin fra sig.
Han lod sig sætte på stolen, efter han havde taget sin jakke af, og hænget den
på stoleryggen. Han lænede sig tilbage i stolen, og smagte på sin whisky.
Han kiggede på glasset imens han svarede pigebarnet.

" Fortæl mig.. hvad er dit navn?" Spurgte han, men dog i det han lod det sidste
ord slippe fra hans læber, rettede han blikket over på pigen han sad over for
og lod hånden med glasset langsomt sænke sig og støtte på hans lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeFre 04 Maj 2012, 07:16

Bree kiggede på ham med et skævt smil, og hævede det ene øjenbryn da han grinte, men hun dog ikke lade være med at smile over hans latter. Hun kiggede på ham da han satte sig ned og rettede sig en smule i stolen for at sidde bedre, hun tog den sidste bundslat der var tilbage af hendes drink og stilte glasset foran sig og lod en fingere køre rundt i kanten.
"Jeg hedder Bree, og dig" Spurgte hun og hævede det ene øjenbryn igen og smilede skævt til ham.
Hun lænede sige en smule ind over bordet for at kunne se ham bedre, da han ikke var helt så tydelige, når hun sad tilbage i stolen, det var sikkert lyset der gjorde sådan at han ikke helt var så tydelig. Endnu et smile gled over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeFre 04 Maj 2012, 08:06


Han sad selv og så en smule mystisk ud med et små svævende øjenbryn.
Han tog en tår af sin whisky, endnu en gang, og svarede derefter på hendes
hentydning til en præsentation. Dog kunne han ikke lade vær med at fremkalde
sin mere kække side i det at hun lod til at sidde og være en smule overlegen, på
en tvivlende charmerende måde.

"...Er vi allerede dus?" spurgte han og lod selv øjenbrynet blive hævet og et små
frækt smil blive sendt over bordet. Han holdte blikket mod hende, og tog derefter
resten af whiskyen i sig. Glasset blev sat på bordet, med en markering at han ikke
var et offer af hendes leg, men at han skulle fange hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeFre 04 Maj 2012, 08:15

Hun kiggede på ham med et blidt blik, og fulgte hans bevægelser. Hun lænede sig tilbage i stolen, ved det han sagde og kiggede på ham med et skævt smil, hun rystede kort på hovedet med en let latter og lænede sig over bordet igen, stadig med et skævt smil, hun tog imod hans lidt frække smil, og kiggede på ham.
Hun kunne tydeligt mærke hans markering og kunne ikke lade være med at smile stort, han var ikke et offer i hendes leg, hun legede ikke nogen leg med ham, så det gav ikke rigtig mening for hende, men hun lod det ligge og smilede til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeFre 04 Maj 2012, 08:24

" Mit navn er Daveon Black ".
Præsenterede han og blinkede en gang med hans ene øje.
Et lille pudsigt grin blev kastet ud af hans mund, samt med at hans overkrop
bukkede sig en smule fremover, men blev rettet ud igen, efter han fik vejret
trukket ind igen. Han lod sine arme slappe af ved at ligge i kors, og et mere
mystisk blik blev tydeligt i hans dybe og blanke øjne.

"Sig mig, Frøken Bree" startede han ud med, men holdte en lille pause inden
han så nysgerrigt og små tirrende fortsatte: " En blid pige som dig, hvad får
hende til at deltage i dette galskab?".
Klubben var fyldt med berusede mennesker, som blev mere og mere højlydte.
Et blik blev sendt ud i rummet af Daveon, som skuede over de festlige unge
væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeFre 04 Maj 2012, 08:45

Hun kiggede på ham med et skævt smil og nikkede til hans svar "Hyggeligt at møde dig Daveon" Sagde hun og smilede igen, hun kiggede ham ind i øjnene og opfangede hans mystiske blik, det fleste ville ikke kunne lide det, men der var Bree modsat, det gjorde ham bare mere interessant og det fik hende til at ville lære ham bedre at kende.
Hun ventede med at svare ham, da hun kunne se at han holdte en pause og at han ville sige noget igen, hun lod ham tale ud og smilede så skæv til ham, hun trak let på skulderen " Jeg er nok ikke så en blid pige igen, kun på visse punkter" Sagde hun og lagede sine ben over kors.
Hun lod en hånd køre gennem hendes blonde hår og smilede til ham igen "Hvad med dig, du virker ikke som en der er vild efter at drikke og feste" Sagde hun og smilede skævt til ham, hun lænte sig en smule mere ind over bordet, så hun kunne se ham endnu bedre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeOns 09 Maj 2012, 09:03

Daveon var ikke helt imponeret af hendes kommentarer, dog bar
hun sin helt egen charme. Dog, kunne han se mere tiltrækkende
kvinder på diskoteket, men der var et eller andet ved hende som
fik ham til at blive.
Tanken strejfede ham, om der var noget overnaturligt over deres
møde, men dog smed han den hurtigt ud igen, da han før havde
kunne håndtere de forskellige racer.

" ..Sidder du allerede og blotter dine svagheder, miss? " spurgte
Daveon, og lod et lille glimt fra det ene øje flyver over bordet.
Han lod sin hånd lege lidt med hans tomme whisky glas, dog med
rygget rank, men afslappet op af stole ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeSøn 13 Maj 2012, 07:39

Hun kiggede på ham og ventede et okay nogenlunde svar eller hvad det nu var.
Efter hendes mening lignede han ikke en der festede, men man kunne aldrig vide, mennesker/væsner kunne altid overraske en på den ene eller anden måde, så måske kunne han godt lide at drikke og feste eller så kunne han ikke, han var faktisk meget svær at regne ud og meget svær at læse, hun plejede at have nemt ved at læse mennesker, men han var en smule svær at læse og det irriterede hende en smule, hun havde at hun ikke kunne læse ham så godt, det gjorde bare hende svag, hvilket også var et svag punkt, men det vidste han jo ikke og det skulle han heller ikke vide, man kan jo aldrig vide hvem man kan stole på.
Hun rettede sig en smule i stole " Nej overhovedet ikke" Sagde hun venligt og gav et smile fra sig, Det vil være pænt dumt at indrømme sine svagheder over for en man ikke kender.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 17 Maj 2012, 04:57

Daveon kunne godt mærke at hun ikke var tøsen der havde mere
beskidte og stikkende ord i sine bemærkninger, og på et punkt, skuffede
det ham, da han ellers var frisk på noget underholdning den aften, noget
leg, fristelse og dril.
Men han vidste fra starten af hun ikke ville være en pige der lagde fyren
ned og tog styringen, det så hun alt for sød og genert ud til.

Han drak af sin whisky, og kiggede lidt på hende med et løftet øjenbryn,
for at se om hun havde nogle evner inden for samtale forførelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 17 Maj 2012, 05:44

Hun kiggede på ham og kunne tydeligt se på ham at han kede sig og var skuffede og hun kendte sikkert grunden, hun var alt for sød og genert, men det passede ikke, men han gav bare ikke ikke lige det bedste at starte et emne på, hun kunne da sige at hun indrømmede sine svagheder, men man skulle være en smule klog for at regn dem ud, godt være at han måske var klog, men så ikke sådan ud " Jeg ved godt du er skuffede og du mangler underholdning og fristelse og mere " Sagde hun med et løftede øjenbrun, han vidste jo ikke at hun kunne læse hans tanker, så der var der måske nogen hun kunne grave i " Men vi kan da godt komme ind på nogen så du får dine 'Lege og underholdning' " Sagde hun med et skæv smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 17 Maj 2012, 08:22

Daveon rynkede panden, og kiggede på hende med et undrende blik.
" Se nu blev det interessant? " Udstødte han hen over bordet. Han rømmede
sig en gang, og rykkede stolen tættere på bordet.
Han kunne fornemme noget ved hende, der ikke virkede helt almindelig, som
om at hun havde en aura af, noget han desværre ikke vidste, da han ikke havde
gravet sig ned i historierne om det overnaturlige.

" Du er lige ud " fortsatte han og grinede lidt over situationen, dog inden i
var han utrolig forvirret og havde ingen anelse om hvad hun var eller hvad hun ville
med de skarpe kommentarer. Provokeret blev han.

" Synes ellers du skulle fortælle mig hvad der fanger dig "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitimeTors 17 Maj 2012, 08:33

Hun kunne tydelig se på ham at han blev forvirret og det var det hun var ude efter og mere, hun grine en smule over det han sagde, ja nu var der noget han kunne gå efter eller ikke, man kunne jo aldrig vide med ham, om han var bange for at finde ud af sandheder eller var sammen med en der ikke var et menneske " Ja det kunne jeg jo godt, men du vil jo havde underholdning, så hvorfor ikke finde ud af det selv, det vil jo også gøre det hele sjovere og det hænger jo sammen med underholdning " Sagde hun og lænede sig en smule ind over bordet, med et hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overrask mig [ Bree ] Empty
IndlægEmne: Sv: Overrask mig [ Bree ]   Overrask mig [ Bree ] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overrask mig [ Bree ]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
»  Den skumle nat *Bree*
» What a heavenly day! - Bree & Lis
» På café -Bree
» turen til søen - Bree
» Night in the Club (Bree)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: