Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 22:50

"Katrina var menneske, og som sagt er det ikke det beste at blive forelsket i" han grinte lidt og kiggede så på Hayley, "Ribanalon og Jeg har kun haft vores mor da vampyr hanner normalt bare skred dengang."
Han tog sig til hagen, "Vores mor blev så fundet og dræbt af nogent tempel præster, så det var kun mig og Ribanalon, Mig og Katrina giftede os da vi var ca 13 eller samme år som vi mødtes, mest fordi der var en kærlighed og mest fordi jeg havde gjort en menneskepige gravid" han slikkede sig over læberne, "Nogen af e ældre vampyrer fandt ud af at Martina var en uægte vampyr og...og derfor måtte hun ikke finde sted på jorden" han stoppede med at snakke og så tænkende ned i jorden med hårder kolde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 22:59

Hun nikkede og kiggede på ham, "Så dit barn døde fordi det ikke var en rigtig vampyr, men hvorfor, det er mit barn jo heller ikke" hun bed sig svag ti læben og kiggede på ham, "Det er forfædeligt" hun satte sig hen ved siden af ham og lagde en arm om ham og kiggede på ham imens han kiggede ned..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:01

Rejste sig inden hendes arm rørte ham, "Historien er ikke færdig var det eneste han sagde" han kiggede med ligegyldighed i øjnene ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:03

Hun nikkede og kiggede op på ham, "Så fortæl om det" han lagde armen om sine ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:12

Han kiggede lidt væk, "Katrina hviste godt at det var forkert og elske mig og tro hendes blod" han lukkede øjnene, "Det var en nat hvor jeg havde lagt mig i sengen sammen med hende og Martina var en sin vugge agtige ting, De brød ind de ældre vampyrer, jeg sprang og prøvede at beskytte dem, men de havde allerede kvalt Martina og havde skæret halsen op på hende, og Katrina skreg" Han åbnede øjnene igen og så stift ud i luften, "Jeg blev sømmet fast til en væg imens jeg så alt hvad de gjorder imod hende, voldtog hende skar i hende, bed hende, og slog hende ihjel" han tog sig til munden, "De fik mig til at drikke hendes sidste blod var hun kunne havde overlevet" han mærkede på sine tænder og kiggede så ned på Hayley, "Forstil dig hvad Ambrey eller andre fjender eller hanner kan gøre ved Safir" han sagde sat suig på hug og bukkede sig helt tæt på Hayley, "Tænk over det" han kiggede rundt i hendes ansigt, "Min far var med til at dræbe dem jeg holdte mest af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:18

Hayley klemte sine ben ind til sig alt de han sagde gjoder ondt på hende, at se ham sådan hun fik det dårligt, hun kiggede på ham og bed sig hårdet i læben, og da han kom tæt på hende gav det et ryg i hende da han sankkede om Aubrey og Safir, "Shit" sagde hun hurtigt, "Men," hun rystede på Hovedet og kiggede på ham, "Hvorfor skulle han gører det, nej, det må ikke ske" hun rystede på hovedet ved tænken og kiggede på ham, "Men jeg kan jo ikke gører noget" hun kiggede ´nu trist på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:22

"Heldigt for det er en nu tid men mange vampyrer går stadig efter den regl" han rejste sig og gik væk uden at sige farvel.
Han havde ikke vist nogen synlig skade ved at fortælle og sin hustrue og Barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:27

Hun rejste sig da han begyndte og gå og gik efter ham, Hayley var nervøs for hvad hun skulle gører, og lige nu skulle hun ikke værer alene, sidste gang hun var her blev hun voltaget af Aubrey og hun var ikke kommer over det endnu, hun var nu ved siden af ham og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:29

Han valgte ikke at kigge på hende.
men gik bare videre.-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:34

´Hun gik med og holdte blikket i jodern, hendes tænker fløj rundt, hun kiggede nu på ham og skulle til og sige noget
men tænkte så lidt, "Øhm har du snakket om det her før" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:35

"Ribanalon ved det og tja jeg gider ikke at snakke om det normalt" han trak på skuldernde.
"Det betyder ingen ting for mig mere"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:39

Hun nikkede roligt og forståene, "Okay, det kan jeg godt forstå"Hun synes det var ret sejt at han kunne komme over det
"Du er ret sej" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:43

"Sikkert" sagde han og rystede på hoved af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 07:19

hun bed sig svagt i læben "Men det synes jeg" sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 07:21

Han sukkede og himlede med øjnene hvorefter han stoppede op og vendte sig, "Tror du virkelig nogen bare kan glemme de personer som har betydet allermest?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 07:27

Hun stoppede op og kiggede på ham og rysted epå hovedet, "Nej, men du er noge lunde kommet over det, vis det var mig ville jeg dø, jeg er ikke sikker på jeg ville kunne over leve uden Marcus" sagde hun stille og kiggede på ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 07:38

"Jeg overlevede heller ikke, Hayley"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 07:42

Hun rýstede på hovedet hun følte sig faktisk bange for hvad der ville ske med Safir, hun bed sig i læben, "Men hvad nu vis der skulle ske det samme før mig som er sket for dig" han bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 07:44

Ham rystede på hoved, "Måske sker det måske sker det ikke, Safir er jo ren magisk væsen, Min Martina, var halvt menneske"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 07:51

Hun nikkede og kiggede lidt ned i jodern og rystede svag tpå hovedet, "Men Safir er jo ikke en hel race så vis de ikke kunne lide din datte som var halvt menneske hvem siger så at de synes det er okay at værer halv dæmon og halv vampyr" hun gøs lidt, "Men jeg ved Aubrey har planer om at slå hende ihjel, "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 07:59

Han grinte, "Måske flere" sagde han roligt og begyndte at gå igen, da Hayley var på siden af ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:05

Hayley gik med ham og lagde hænderne i sine jakke lommer, "Hvorfor griner du" hun tog pakke med smøger op og tog en smøg i munden og tændte den hun rakte parken ud til ham, da der kun var en i, "Her" sagde hun roligt så kunne han tag den sidst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:25

Han tog i roligt smøgen den var ikke så stærk som det han plegede at røge men sådan var det jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:32

Hun pustede røgen ud af næsen og kiggede på ham og sugede ind og pustede det bagefter ud af munden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:37

Han stod lidt " ja gider du tænde min eller hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser   hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: