Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Griller-hygge på sjælland

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2

Hvilken weekend passer dig bedst?
13-15 Juli
Griller-hygge på sjælland - Page 2 Vote_lcap54%Griller-hygge på sjælland - Page 2 Vote_rcap
 54% [ 7 ]
20-22 Juli
Griller-hygge på sjælland - Page 2 Vote_lcap46%Griller-hygge på sjælland - Page 2 Vote_rcap
 46% [ 6 ]
Totale stemmer : 13
 
Poll closed

ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Griller-hygge på sjælland - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Griller-hygge på sjælland   Griller-hygge på sjælland - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Jun 2012, 05:02

Det er det beløb vi har fundet ud af at vi skal smide i kassen - det er også mange penge for os andre, men det er det eneste der giver et realistisk resultat ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Griller-hygge på sjælland - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Griller-hygge på sjælland   Griller-hygge på sjælland - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jun 2012, 03:17

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg har den slags penge klar til den pågældende weekend.. Hvis jeg er heldig, har jeg... Men det er svært at sige før vi nærmer os, så hvis det er påkrævet at give svar inden da, må jeg melde pas.

Men jeg vil, ligesom Kaya, da egentligt gerne vide hvad præcist pengene går til? :) - Måske mest af alt fordi jeg er vegetar, og derfor ikke har verdens største behov for at være med i grill-køds puljen ;)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Griller-hygge på sjælland - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Griller-hygge på sjælland   Griller-hygge på sjælland - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jun 2012, 09:37

Der er flere ting det skal bruges til :P

Jeg laver lige en ny tråd hvor der ikke er afstemning XD

Den her er jo lidt lukket nu :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Griller-hygge på sjælland - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Griller-hygge på sjælland   Griller-hygge på sjælland - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jun 2012, 09:56

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Griller-hygge på sjælland - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Griller-hygge på sjælland   Griller-hygge på sjælland - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Griller-hygge på sjælland
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Biftur på Sjælland
» Biftur? (Til dem fra sjælland)
» Hygge dygge
» hygge med Familene
» FEST og hygge

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: