Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 udforsker og tegner alt jeg ser

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 07:50

Dato : 30. oktober
Årstid : efterår
Dag : søndag
Vejr : koldt, blæsende, fuldmånen skiner
Sted : domkirken
Tid : 00.03
Omgivelser : Kirken er ret øde

Amber gik stille rundt kirken hun kunne engtlig godt lide at være her det var som et fristed for hende for ingen af hendes venner bevægede sig her de sagde de var noget mystisk ved kirken hun sukkede sagt da hun fik øje på altretalven og den krosfæstet jesus stirrede tilbage på hende med et udtrykløst blik, hun vendte sig imod døbefornten stirred lidt på hun fandt en blok frem og gav sig til tegnede den da hun var færdig satte hun kursen imod trappen som førte til orglet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 08:01

Alec gik hen til døren ind til kirken. Hun åbnede den ikke *Kirken er ikke et sted for mig* hun sukkede, hun ville der ind. Men... der var et eller andet sagde hun ikke skulle...
Alec åbnede døren. HUn lugtede med det samme et menneske til stede værelse. Hun sukkede lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 04:59

Amber lagde ikke mærke til ret meget hun forsatte sin opgang og det varede ikke længe før hun var oppe ved orglet hun glippede lidt med øjene da hun syntes det var så stort hun fandt blokken frem imens betragte det kæmpe instument hun var helt væk og lagde derfor ikke mærke til sine omgivelser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 05:10

Alec gik ind i krirken og ignorede imiddertigdigt menneskets tilstedeværelse. Hun kiggede rundt i kitken. Nogle kirker er meet smukke indvendig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 08:48

Amber rørte forsigtigt på sig da hun langt om længe var færdig hun strakte sig smule og begyndte gå ned af trappen med meget små skridt hvilket gjorde at det tog et stykke tid før hun kom ned hun troede hun var alene og gispede forskrækket da hun fik øje på pigen og kom til at tage tre skridt bagud af bare forrundring hun andede ikke om pigen havde set hende og hun gav sig derfor til beragte hendes ryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:34

Alec smilede da hun hørte mennesket gispe. Så vendte hun sig om, ikke alt for hurtigt, og smilede til pigen. "Hej" sagde hun varmt og mente det faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:54

Amber vendte blikket væk da hun begyndte på at vende hun smilede ´" ey" sagde hun og gemte blokken væk hun gernert over sine tegninger og ville egtlig ikke have hun skulle se dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:56

Alec kiggede interseret på hende "Tegner du? jeg elsker at tegne!" hun tog en bolk ud af sin skuldertaske og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 03:10

hun slappede en smule mere af smilede så " Jah det gør jeg" sagde hun letttere ovrasket " men jeg er ikke så god" sagde hun trak lidt på skulderene " forrestn så er jeg Amber" sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 03:30

Alec gik et skridt nærmere "Jeg er Alec" og rakte hånden frem og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 05:40

Amber tog den og gav den et venigt klem hun bertragede hende smilede hun lagde hovdet på skrå * hun er helt klart vampyr* da hun havde fået kigget nærmere og mærket kulden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 07:32

Alec smilede *Det vel være synd, at slå dette menneske ihjel. Måske kan jeg få mig en god tegne-vennide* hun trak hånden til sig "Må jeg se nogle af dine tegninger?" hun smilede stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 03:33

Hun rakte hende de tegninger hun tegnet her inde hun var smule nervøs ved at vise hendes tegnniger men det var ikkeså slemt som hvis det ikke var en der tegnede hun sukkede svagt og smilede en smule anstrengt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 03:38

Alec tog smilende imod tegningerne og kiggede dem igennem "De er meget flotte" hun så imponeret på Amber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 03:45

" tak" sagde hun smilede svagt hun betragtede hende før hun rakte sn hænder ud imod Alec for at få sine papirere på igen hun fugtede kort sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 08:55

Alec gav hende smilende tegningerne "Tak for kigget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 09:12

" det var så lidt" sagde hun smilede hun vendte blikket ned imod tegningerne da hun tog imod hun bed sig svagt i læben "hvor længe har du tegnet?" spurgte hun og lagde hovdet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 08:29

Alec tænkte lidt over spørgsmålet, hun var begyndt ca. på samme tid hun var blivet vampyr. Ca 20 år, men man kan ikke havde tegnet i 20 år, når man kun ser ud som en 15 årig. Hun smilede skævt "Ca. 5 år" kom hun frem til i hovedt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:00

" så er du rigtig god tror jeg" sagde hun og smilede svagt hun kiggede op lofttet bare for se på et sted hun sukkede svagt og bed svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:40

Alec smilede svagt "Næh.. eller det ved jeg faktisk ikke; jeg har aldrig hørt andres meninger" trak på skuldrene, hun havde aldrig haft nogen at vise dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:31

" jeg vil gerne se på dem en gang" sagde hun smilede bredt hun lagde hovdet på skrå smilede bredt før hun bed sig svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 00:50

Alec smilede "Ja, det kunne være sjovt".
Lidt efter kiggede hun sig rundt bare for at gøre noget. Ud af øjenkrogen holdte hun øje med Amber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 08:41

Amber smilede svagt hun havde en drøm om starte et galleri som var med hendes engne kunstværker nede i byen men hendes mor skulle altid bestemme og valgt får hende hun hadede sin mor men elskede hende på samme tid hun skar en grimasse da hun kom til at tænke på sin mor hun kunne bedst lide hendes far men han havde været borte i et godt stykke tid nu hun betragtede kort Alec og smilede hun tog blokken igen og beyndte langsomt tegne omridset af Alec
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:55

Alec smilede svagt; hun kom til at tænke på en personlig joke. Smilet var varmt og koldt på samme tid. Det passede godt til hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:31

Amber lagde ikke mærke til smilet hhun sukkede svagt hun vendte blikket imod Alec hun betragtede alec imens hun lagde hovdet på skrå det var først nu hun lagde mæke til smile på hendes læber " hvad smiler du af?" spurgte hun og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





udforsker og tegner alt jeg ser Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
udforsker og tegner alt jeg ser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: