Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 udforsker og tegner alt jeg ser

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 05:39

Alec's smil blev svagere "Der er en lang historie...." hun smilede kort og kiggede igen omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 21:42

" jeg har masser af tid" pressede hun en smule hun bed sig svagt i læben imens et smil bredte sig over hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 03:42

Alec tøvede "Jeg tænkte på... en tegning, jeg tegnede for lang tid siden. Det var en tegning af min mor... og far som jeg forstillede mig ham. For nylig har jeg fundet ud af det var sådan, han så ud eller var... " hun sukkede dybt "din tegning mindede mig på en måde om min tegning... derfor smilede jeg...." Alec rystede på hovedet, da det i hendes ører totalt dumt. Hun kiggede væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 05:49

" virkelig?" Spugte hun overaskedet hun vidste ikke om hun skulle tro på det tegningen var af et billed hun havde fundet der hjemme af nogle slætninge af hendes hun smilede svagt og kunne ikke få det tl passe det billed hun havde fundet var rigtig gammelt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 23:35

Alec nikkede én kort nik og forholdt sig tavs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 04:46

" det er af mine tipoldeforældre ellere sådan noget" sagde hun stille imens hun vendte sit blik op imod Alec smilede svagt og lagde hovdet en anelse på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:02

Alec kiggede på Amber og smilede svagt som svar. *Tipoldeforældre...!* hun smilede igen, da Amber smilede svagt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 04:01

hun betragtede kort billedet igen før hun grinede kort og nikkede hilsende l billedet hun bedsig svagt i læben " jeg tegnede den for stykke tid siden" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 00:46

Alec nikkede anerkende "Den er flot" hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Mar 2010, 22:33

Hun smilede forsigtigt men sagde ikke noget hun betragtede kort de smilede forfædere som var på tegningen hun pakkede den hurtigt væk igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 00:50

Alec ventede....
.... på er eller andet skulle ske....!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Mar 2010, 03:30

"skal vi ikke gå?" spurgte hun og var lidt træt af være her hun smilede forsigtigt før hun rejste gik hen imo døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:12

Alec smilede "Hvorfor ikke?".
Hun begyndte at gå langsomt (ikke overdrevent langsomt) ned til kirkedøren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 08:28

Amber var allerede forsvudet ud til kirkegården hvor hun nu betragtede et af de ældre gravsted"må du hvile fred" sagde hun prøvede t lyde hellig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:19

Alec rynkede panden. *Bruger hunat fortælle mig noget?! "Må du hvile i fred" nej sandsynligvis ikke* et smil spillede på hendes læber.
Nu forstod hun at pigen hele tiden, havde vist hvad hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:03

Amber vendte sig om imod Alec mon hun havde opdaget at hun vidste hvad Alec var hun " hvor skal vi gå?" spurgte hun prøvede lade som ingenting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 00:26

Alec trak smilende på skuldrene "Hvor du nu vil gå hen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 02:45

" kom vi kan gå den vej" sagde hun smilede hun ville vide Alec hendes galleri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 01:10

Alec gengældte smilet og tænkte på hvor de skulle hen...
HUn mærkede en frygt for hun var faldet i baghold.... Nej, nu var hun, hun grinede af sig selv i hendes sind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Apr 2010, 22:15

Amber forsatte ned af gade med mange lejligheds komplekser hun Ville vise Alec sit galleri Amber Me hun forsatte til stort lejlighed kompleks men det var det drog ikke mere i nedre Etagsen var kæmpe vindue hvor noget sort papir var hunget for hun fumlede efter nøglerne imens hun forsatte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 00:52

Alec flugte smilende efter i tavshed.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: udforsker og tegner alt jeg ser   udforsker og tegner alt jeg ser - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
udforsker og tegner alt jeg ser
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» tegner vippen
» Udforsker
» Udforsker området uden den store opdagelse

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: