Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sne så smukt

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:44

Dato : 27 januar
Årstid : Vinter
Dag : Mandag
Vejr : Snedækket
Sted : Skoven 0o
Tid : 19.20
Omgivelser : Naturern

Nathan gik en tur, han havde hænderne i lommerne og havde en stor jakke på, længer fremme løb hans hund, og legede rundt i sneen, han havde et svagt smil på læberne, og kiggede på sin dejlige hund, han tog en ben op og kastede den og buller (Hunden) løb efter penen og kom lidt efter med den i mundne, han tog penen og smilede til hende, han lagde den så ned og hunden løb lidt rundt i sneen, han kiggede kort rundt men satte sig så ned i sneen og kiggede op på himmlen..


Sidst rettet af Nathan Tors 21 Jan 2010, 01:49, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:46

Alec sad oppe i et træ.
Hun kunne godt lide at være i skoven, her var så stille. Så stille ma nkunne høre hvad man selv tænkte. Der var mange ting at tænke. Hun sukkede *Some time life isn't easy*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:50

Adam kom gående igennem skoven, han havde et par jeans og en tyk jakke på. han gav næsten ingen lyde fra sig i sneen og smilte svagt over det
*sne* tænkte han
og kunne høre nået længere fremme, han så sig omkring inden han begynde at gå der hen. han tog en dyb indånding og fik færten af en vampyr og en dæmon, han viste ikke hvad han havde gang i men var meget nysgerrig idag. han fik et chok da han fik øje på en hund, han hoppede bagud og fald over en sten
"lort" sagde han
og så over på hunden og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:56

Alec sad oppe i træet, men gad det ikke mere. HUn havde fundet frem til man skal ikke sidde, og have ondt af sig selv, men leve livet mens man kan. Hun smilede svgat af resultatet.
Lidt efter opfangede lugten af to dæmoner. HUn smilede igen*selskab. det kunne jeg trænge til*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:24

Nathan hørte et av, Og kiggede hen efter Buller han så en dreng der var faldet, han løb der hen og satte sig ved hug ved siden af ham, for at se om han var kommet noget til, "Buler på plads" Buller satte sig fint ned, "Hey, det må fu undskylde" sagde han roligt, "Er du okay"spugerte han lidt nervøst om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:43

Adam fik et stort chok da der sad en dreng foran ham
"he... hey" sagde han
og bed sig hårdt i læben, han rystede på hovedet. han så ned af sig selv for at tjekke at der ikke var sket nået, han nikkede stille
"jeg har det fint, fik bare et lille chok når der var en hund også fald jeg" sagde han
og grinte lidt for sig selv, han så på ham og kunne ikke få øjnene fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:47

Han nikkee, og rejste sig, "Det må du undskylde, min hund er vst i godt humør" han smilede roligt
og kiggede hen på Buller som sad pænt ved siden af Adam, han kørte en hånd igemmen håret,
"Men er glad for du ikke om til skade" han rakte hånden frem imod ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:51

Adam klappede blidt hunden på hovedet, inden han tog hans hånd og rejste sig op
"det er jeg også" sagde han
og så en sidste gang ned af sig selv, for at finde ud af om der var sket ham nået.
"jeg hedder Adam" sagde han stille og så
på ham og smilte stort, han bed sig let i læben og så ned på hunden og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:58

Nathan smilede roligt til ham, og gav hans hånd et blidt klem men tog så hånden til sig
"Nathan" han smiled eog kiggede ned på Bulle rmen op på Adam igen
"Det er buller " han smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:05

Adam så fra Nathan og ned på Buller
"hey Buller" sagde han
og satte sig på hug foran hunden og klappede den lidt på hovedet, inden han vende sit blik op mod Nathan og smilte
"i har begge nogle flotte navne" sagde han
og kørte en hånd igennem sit hår, inden han rejste sig op igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:11

Han så roligt på Bulle rog Adam da Adam satte sig ned foran buller,
"Tak " han nikkede kort, "Adam er også et flot navn" han kiggede lidt på Buller
da Adam rejste sig, men kiggede så på op på Adam,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:15

"jamen tak, det syntes jeg også selv.. det var derfor jeg valgte det" sagde han
og betragte Nathan lidt, ved at se op og ned af ham med et smil på læben. han lod sine øjne blive på hans ansigt og bed sig svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:24

Han kiggede roligt på Adam, "Så du har skifted navn" han smilede roligt
"Hvad hed du før" spugerte han roligt om, og lagd godt mærke til han kigged eop og ned af ham og kiggede
ned af sig selv, men så så på Adam
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:29

Adam trak lidt på skulderne
"jeg hed Yo.. Yo Trace Musso" sagde han
og bed sig lidt i læben og smilte til ham
"nu hedder jeg Adam Yo Cyrus" fortalte han
og kørte en hånd igennem sit hår og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:35

Han nikkede roligt og smilede til ham, "Yo er da også et pænt navn" sagde han roligt
Nathan kiggede på ham , og nikkede kort, "Så du har stadig Yo med et dit navn, fedt" han smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:53

Adam nikkede
"ja jeg har altid elskedet det navn.. og ville gerne havde det med mig,, så det blev det" sagde han
og smilte til ham, han bed sig let i læben og så ned mod jorden. han samlede en pind op og så på Nathan
"kan han godt finde ud af det ?" spurgte han om
og så ned på Buller og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:59

Nathan nikede forståene, "Kan jeg godt forstå" han kiggede på Buller og nikkede
"Ja, du skl bare huske og sige tag pinden" han smilede, Buller var jo en politihund så han løb ikke
før han blev bedt om det, men han ville eller ikke løb selvom Adam sagde det, så nu da Nathan havde sagt det han skulle sige før Buller løb efter pinden, var han nu klar til og hente den i det Adam kastede den..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:13

Adam nikkede og så ned på Buller inden han kastede den
"hen" sagde han
og så efter Buller inden han så over på Nathan og hævede det ene øjenbryn
"jeg syntes du sagde at jeg skulle sige det før han hentede den" sagde han
og lag sine arme over kors, og prøvede at holde masken men kunne ikke og begynde at grine lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:20

Nathan smilede og kløede sig lidt i nakken, "Øhm ja" han grinede lidt, "Politihund" han smilede stort til Adam
"Hvad laver du i din fritid" han satte sig ned i hug og Buller kom tilbage med benen til Adam,
Han smilede til Adam, "Buller kan godt lide dig" sagde han roligt

//Logger ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:30

Adam tænkte sig lidt om
"nu kalde jeg hele tiden min tid for fritid.. men jeg synger og skriver sange og hænger ud med venner og hvad ellers man kan finde på" sagde han
og satte sig også ned på hug og tog blidt pinden fra Buller og klappede ham derefter på hovedet
"god hund" sagde han
og kastede pinden igen
"hent pinden" sagde han et par gange
og så på Buller
"Mærkelig hund.." sagde han
og så hurtigt på Nathan med store øjne
"Politi !" udbrød han
og satte sig ned på jorden og bed sig hårdt i læben
"så du.. du er politi" sagde han
og var ikke glad for dette øjeblik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 19:14

Han nikkede til det med hans fremtid
"Okay" sagde han roligt
og kiggede lidt overrasket, på ham, "Buller hent pinden"
han satte sig ned ved siden af ham og nikkede
"Ja, jeg er men er ikke på job nu, så bare rolig" sagde han roligt til ham
alle troede at politimand var farlige men det var han jo ikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 00:26

Adam så efter Buller og grinte lidt og rystede på hovedet
"skøre dreng" sagde han
og vende sit blik mod Nathan og bed sig hårdt i læben, da han ikke havde haft andet end ballade med politi folk. han slap langsomt sin læbe og var stadig ikke tryg ved det, han rykkede sig en lille smugle væk fra ham
"så du er ikke kommet ind i mit liv for at anholde mig eller sådan nået ?" spurgte han om
og bed sig let i læben, da tanken om at blive anholdt for sjov fløj ind i hans hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 01:55

"Han er en dejlig dreng" han smilede kort og hørte hvad han sagde og rystede på hovedet,
"Nej jeg er ikke på job, laver selv ulovelige ting når jeg ikke er på job" han smilede hurtigt
til ham, og trak på skulderne "Jeg har ikke tænkt mig og gører noget imod dig, og jeg anholder dig ikke,
jeg har vener der laver ulovelige ting, og det gør de sammen med mig" han trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 05:25

Adam så på ham og kørte en hånd igennem håret
"gør du det" sagde han
og var meget overrasket af det, men smilte bare og rykkede sig tilbage til ham. han trak sine ben op til sig og lag sit hoved på sine knæ og lag sine arme om dem, han betragtede ham lidt og smilte
"det har jeg aldrig set før" sagde han
og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 09:12

Nathan smilede og nikkede, "Ja det gør jeg" han smilede roligt til ham
og satte hænderne ned i sneen og lagde sit lidt tilbage, så hans arme holdte ham og hans ben var strakte
"Nej, det sker dog, men ja, sådan er det jo" han smilede kort til Adam og kiggede kort på buller men så på Adam igen
"Alle laver noget de ikke må" han smilede til Adam og kørte en hånd igemmen sit hår
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sne så smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sne så smukt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: