Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sne så smukt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:05

Han roedet ham lidt i håret og smilede til ham, "Det er sødt når folk rødmer" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:13

Adam nød at mærke hans fingere i sit hår, han smilte lidt af det
"syntes du ?" hviskede han
og gjorte så han bare kunne se op på ham, uden at vise fra sin næse og ned af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:36

Han nikkede og smilede "Måske ikke så mandeligt men jeg synes det er sødt og jeg rødmer tit" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:39

"nu vil jeg heller ikke kalde mig selv for mandlig" mumlede han
og kunne slet ikke lide ordet, da han mente at man slet ikke kunne sige hvad der var mandligt eller ikke. han prøvede at stoppe med at rødme selv om det ikke gik så godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:41

Han trak svagt på skulderne og smilede til ham og kløede sig svagt i håret men
kiggede så ned i sneen "Det ved jeg heller ikke om man kan kalde noge det" sagde han en smule tænkene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:47

Adam rystede på hovedet
"jeg er bare mig selv" sagde han
og smilte stort, for selv om ikke kunne se hans mund. Adam tog stille hans hånd og lag den i sit hår og smilte stadig
"du må ikke stoppe" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:52

Nathan kiggede lidt underne på ham da han lagde hans hånd i hans hår, han bed sig svagt i læben men nussede ham
så i håret og kiggede på ham, "Hvor gammel er du" spugerte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:02

Adam smilte og nød det meget
"min krop er 20år og min sjæl er 138år" fortalte han
og var klar til at lytte efter hvor gammel han selv var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:05

Han nikkede og blev ved med og nusse ham i håret, "Okay, jeg er også 20 men ved ikke hvor hvor langtid jeg har levet" han trak på skulderne og blev ved med og nusse ham i håret
Da Aam sagde at han ikke måtte stoppe, så derfor blev han ved, "Men 20 år er en god ælder" han smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:08

Adam så på ham og smilte svagt
"ja det har du ret i.. ikke for gammel og heller ikke for ung" sagde han
og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:14

Han smilede og nikkede "Nemlig" han stoppede så med og nusse ham i håret og lagde sig ned
og lagde hænderne på maven, og kiggede på ham, "Men måske ville jeg gerne ha været et år ynger men på en måde også et år ælder" han trak på skulderne og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:26

Adam så ned på ham og nikkede
"sådan har jeg det så ikke" hviskede han
da han var glad for sin alder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:34

Han trak på skuldenre "Det har jeg ikke så meget mere, men der var en gang jeg ønskede det meget" han pillede lidt
ved sin jakke og og kiggede på ham men satte sig så op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:38

Adam nikkede og smilte til ham
"hvorfor havde du dog det ?" spurgte han om
og bed sig lidt i bukserne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:40

Han trak på skulderne "Har aldrig været glad or mig selv" han trak på skulderne
"Og var ikke glad for det jeg var heller min alder" hun trak på skulde´rne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:47

Adam nikkede
"okay, men du er skøn som du er" sagde han
og smilte til ham, og kunne ikke helt forstå ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 21:03

"Det er jeg vel" han trak på skulderne og smilede kort
men kiggede så roligt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 23:45

Adam nikkede og smilte til ham
"nemlig, og jeg har altid ret" sagde han
og grinte lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:55

Han smilede stort til Adam og kørte en hånd igemmen håret
"Så det er dig jeg skal komme hen til når jeg skal have hjælp" han grinede kort
og smilede til ham med et stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:00

Adam nikkede
"du er da velkommen" sagde han
og smilte til ham, inden han vende sit blik mod Buller og grinte lidt. han tog nået sne i sine hænder og lavede en sneboldt og kastede den efter ham. mens han grinte stor
"skøre hund" råbte han os
og tog nået nyt se for at være klar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:15

Han smilede og nikkede "Så gør jeg det" han smilede
Buller greb sneboldten og spiste den hurtigt og Buller var klar til og gribe den han kastede nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:37

Adam nikkede, han kastede hurtigt den bedste snebold og tog et stykke papirer op af lommen og en kuglepen. han begynde at skrive på det, han rakte papiret over mod Nathan og smilte
"her er min adresse, så ved du hvor du kan finde mig" sagde han
og smilte til ham, mens han lag kuglepennen tilbage i sin lomme og samlede nået mere sne op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:49

Nathan tog roligt imod papiret og nikkede "Okay" sagde han roligt og læste sedlen men
lagde den så jakke lommen og kiggede ud på Buller, "Bor du så alene, eller hvad" spugerte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:19

Adam nikkede langsomt
"jaer, men har et ekstra værelse. så hvis en ven har brug for et sted at sove, så har jeg altid plads" sagde han
og hentydet at der måske en gang imellem kunne være en der boet der med ham, han så ud på Buller og smilte inden han kastede en ny snebold
"men du er altid velkommen og Buller" sagde han
og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:39

Han smilede og kiggede lidt på Buller men så så på Adam,
"Et extsar værlese rart" han smilede og lyttede til hvad han sagde og smilede stort
"Takker" sagde han med et smil "Og det gør Bulle rogså" han kiggede lidt på buller
"Prøv og lig dig ned" sagde han til Adam
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sne så smukt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne så smukt   Sne så smukt - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sne så smukt
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: