Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Twiiiiiilight!

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeFre 30 Nov 2012, 07:36

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/68329_457054557675787_1839127379_n.jpg

AAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHA!

For godt til at være gemt XD

Twilight fan or not! This is... Well, Idk! But I laughed! XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeFre 30 Nov 2012, 10:57

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!

OMFG...Cher for satan i helvede sguda også! Jeg kan jo ikke have det i mit hjerte, dit grimme barn XD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeFre 30 Nov 2012, 20:55

I'M SORRY!

Eller faktisk... I'm not! HAAAAAAHAAAAA! XD

Jeg kunne ikke gøre for det! :P XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeLør 01 Dec 2012, 19:29

heh ganske underholdende ^^

selv om jeg er overasket over at vi kalder Robert(Edward) Thinkerbell xD

men underholdende indeed ^^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeSøn 02 Dec 2012, 00:25

personligt kalder jeg dem glitterkaniner XD ved ikke om det er bedre? ;)
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeMan 03 Dec 2012, 08:32

Well.. Jeg kalder dem/det bare underholdende :P

I hvert fald for nu!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeMan 03 Dec 2012, 08:48

Well that was how I saw Twilight from the start to the end, no chance :3

Men er hellere fan af twilight har det så meget bedre med de gammel vampyr, det bare en skam at der ikke er nogle som der kender til dem nu om dage :/
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeMan 03 Dec 2012, 08:49

Herinde gør vi :p

Det er fordi vi er epic XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeMan 03 Dec 2012, 08:53

Indeed men det bare en skam næsten... Ingen kender Anne Rice eller Bram Stoker de bare forsvundet på grund af Twilight :/

Jeg tabt kun men respekt fordi at de failed groft på vampyrer og varulve, plus vampyrer han ikke få børn så i virkelighed bør Bella slet ikke kunne blive gravid, plus hørt at barn var lavet med en computer fordi at de var for doven til finde en baby :/

Død over tofu vampyrer og formskifter!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeMan 03 Dec 2012, 08:58

Formskiftere KAN være meget cool...jeg ved ikke med den sidste film for jeg har ikke set den...eller...DEM. Jeg har ikke set part one endnu heller.

Jeg kender AR både fra film og bøger, og den gamle Fanger også fra både film og bøger. MANGE film. Kæft der er mange forskellige fortolkninger af ham. Dog bryder jeg mig ikke om det der tåge-bras...hva faen er det for noget lort?

"Jeg er den store farlige vampyr...der bliver til tågen der lister ind af dit vindue...hvorefter jeg bliver til en ulv, og en ravn, og og og og og"

Stop doing stupid shit...please!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeMan 03 Dec 2012, 09:08

Det var jo sådan man så vampyrer den gang ^^''
Men true, jeg bryder mig nu ikke helt om det med tåge og bats and stuff, så skal de hellere være lidt mere oppe i styrke og sådan ting..

Det derfor jeg elsker Anne Rice, hun gjorde vampyrer til en kunst for de utrolig smukke men på samme tid har de kun simple evner som at kunne tankelæse og stuff like that.. En anden ting er os de brander hvis de kommer ud i solen og det skal vampyrer gøre!

Edward er det afkom som Dracula og klokkeblomst lavede sammen, han skulle have været som Dracula men der kom tylle støv i det bid som Dracula lavede xD
Eller det sådan mig og en ven ser Edward xD
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTirs 04 Dec 2012, 10:14

Åh cher, nu elsker jeg dig endnu højere... * dør lidt ned over sit tastatur* endelig stoppede det...
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 10:22

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/581463_4042018976379_1740312328_n.jpg

Ho-o-ly crap!!!!

Der er en af mine Amerikanske fan-veninder der har fået den her i julegave..I'm not shitting you! oO

Hun har ønsket sig den, så jeg ved hun bliver glad XD

Men nuuuui hvor ville jeg blive trist hvis jeg åbnede en gave og så den der XD ÆV! XD
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 10:48

Hvad helvede skal hun bruge den til? Leger hun twilight-barbie? I don't get it!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 13:11

Noooooooooo!
That doll! Kill it with fire!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 19:15

*shrughs*

I have no bloody idea. eller gemmer den i indpakning til den er 5000 værd eller sådan noget XD
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 22:40

*hulker af grin*
Sikke dog en hyldest til frøken steward xD havde det været mig havde jeg købt dem alle og lavet et stort bål i baghaven xD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 02:54

Jeg tror lige jeg har fundet din julegave til næste år, Pro! Og, hvis du er artig, Wil, kan det være, at du måske også er heldig :P
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:04

if you do that i promise to eat... no that simply to disgusting, i promise to get someone to eat and kill, sego, and afterwards set you up for it... then you can answer to pro and colt xD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:08

Hmm.. That's ok with me? XD

And while you're busy, planning your disgusting revenge, I'll go have fun and eat some babies! Aaaand a bird.. It's still christmas after all!.. Ish.. :D
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:11

uh, thanks dear, you can keep the babies, but i'll take the bird, if you don't mind xD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:16

Hell no! He's in MY apartment! Aka. He's my food now! You can get the babies. They're only tiny humans, so it's okay with me :P
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:19

I don't eat kids, you muffin! I leave that to uncivilised races like... well.. you xD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:20

Oooorh! You just did NOT say that! XD

Wait.. I'm a muffin? O__O
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:22

yes, and then i'll give you to pro, so that she can eat you and i can have the bird to myself xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Twiiiiiilight!  Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Twiiiiiilight!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: