Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Twiiiiiilight!

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:24

Daaamn.. We're using the hard words now, huh?! Well... In that case... I'll make sure, that you'll get eaten by Sego! :D
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Twiiiiiilight!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:28

he can try, bit he'll have problems with not throwing up... you see, there is that thing about to types of virus and only one body... it just isn't working very well xD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:32

Meh! Okay, okay then! He will just give you a hug! A biiiig spikey hug! Don't you just love a big hug, from a good friend? :P
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Twiiiiiilight!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:45

... and shortly after he will be castrated... with a butterknife...
oh yearh, and come to think of it... i'm sure that sego will be entertained when he read the topics XD
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Twiiiiiilight!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:46

Awww yeah! Så kommer der i hvert fald ikke flere familiemedlemmer.. Medmindre der skulle ske meget sære ting XD
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Twiiiiiilight!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 08:53

For helvede tøser dog... Jeg læser kun de to seneste posts og der er snak om kastrering og mig!!! xD

Så stopper festen. xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Twiiiiiilight!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Jul 2013, 06:26

Ahæm...

Nu har jeg så endelig fået taget mig sammen til at se den sidste twilight-film. Jeg havde det som arbejdsopgave at jeg skulle se den i den her weekend fordi jeg syntes det var pinligt at jeg stadig ikke havde set den sidste af filmene.

Nu sidder jeg og tænker "Hvor var der mange dumme fejl". Jeg sad direkte og talte alle de gange hvor der var sol på de fesne og de havde glemt glitter. Jeg tror ikke helt det var det der var meningen.

Der var også et par gange hvor jeg glemte at kigge på mit tv fordi jeg havde en kat der skulle komme og tvære sig ud i hovedet på mig. Af en eller anden grund fandt jeg rovdyret mere fantastisk end filmen. I'm still not a fan...sorry...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Twiiiiiilight!  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Twiiiiiilight!    Twiiiiiilight!  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Twiiiiiilight!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: