Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 skulle nok være taget hjem

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 02:52

Dato: irl
Årstid: irl
Dag: irl
Vejr: køligt men vind stille
Tid: 23.30



mike sad ved et bord gemt godt væk i et mørkt hjørne så ingen rigtig kunne lægge mærke til ham, han havde et par øl flasker stået foran ham, han var ikke helt fuld måske lidt små snalret og hvis han havde været fuld ville han nok danse rundt som et lalle glad lille barn, han havde taget sin hætte trøje af så man kunne se hans band t- shirt, han stirrede lidt igennem den grønne flaske og betragtede folk danse, natten var jo stadig ung så der var ikke ret mange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:00

jared kæmpede sig vej gennem mængden af danseglade mennesker og betragtede dem på sin vej. de så direkte åndsvage ud og han havde bestemt ingen respekt for nogen der opførte sig sådan. jared havde efterhånden været i klubben et stykke tid da hans venner havde brandt ham af, og nu var han så helt alene, fordi de bare var gået hjem uden den lille engel. han gik op til baren, det tog ham lidt tid at få fat i bartenderen men omsider fik han bestilt en øl. nu hvor hans venner var taet hjem, kunne han jo ligesågodt drikke sig stiv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:06

mike fik øje på en der kæmpede sig igennem mngden er danse glade fjolser og han rettede sig hurtigt op, han fulgte ham med blikket og rejste sig stille op, hans hånd støtte ind i en af de tomme flasker så den faldt ned på gulvet og gik i tu, han stod og stirrede lidt fraværende på flasken før han rystede på hovedet og gik op mod baren, øllene havde fået påvirket ham lidt mere en han havde forventet så han gik og slingrede en lille smule, han kom op til baren og så lidt på drengen han havde set kæmpe sig igennem mængden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:14

"værsågod" sagde den lidt berusede bartender og satte øllen på disken, men den var ved at vælte så jared rakte hurtigt hånden ud for at tage den. derefter lagde han nogle penge på bordet så bartenderen kunne tage den men han var allerede over alle bjerge. englen vendte sig da han hørte en flaske blive smadret og scannede klubben. mennesker...mennesker...stadig mennesker...et menneske ved siden af ham...okay? han studerede den tydeligt berusede fyr der var kommet over til ham. jared smilede venligt til ham men vendte så blikket væk og drak lidt af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:29

mike så lidt på fyren og smilte mundrt "hej.." sagde han lidt højrystet og rækte sin hånd frem for at hilse, han synes selv ikke han var fuld, men det var vel bare endnu et tegn på han ikke helt styr over hvor fuld han nu var, han studerede fyrens bevægelser og træk og lage svagt hovedet på skrå, han rystede kort på hovedet da han var ved et falde lidt hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:35

jared sænkede flasken og betragtede mike og hans hånd. han smilte fjollet til ham og gav hans hånd et lille klem da han tog den som hilsen. "hey" sagde han smilene og lidt nysgerrigt "hvad laver du her?" spurgte han af interesse, og havde ikke tænkt sig at starte samtalen op med det sædvanlige 'hvad hedder du' for det var han ved at live lidt halvtræt af efterhånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:41

mike klemte stille igen for at gøre hilsenen fuldent "hvad jeg laver her?...jeg..hmm jeg gad ikke til at gå hjem" sgade han mundert og smilte skævt "og hvad laver du her?" spurgte han stille og satte sig på en af bar stolene, han tænkte slet ikke over han ikke kendte fyrens navn, for han mænglede bare lidt selvskab og snakke med en person som faktisk var der og ikke bare var han fulde fantasi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 03:53

han studerede mennesket og smilede svagt til ham, og drak lidt mere af sin øl "har du da langt hjem?" spurgte han og satte flasken tilbage på bordet. bartenderen havde stadig ikke taget pengene så jared så sig lidt om, og tog dem derefter tilbage med et lavmælt grin. "godt spørgsmål...mine venner er enten gået eller også er de derinde" sagde han og pejede mod mængden af dansene folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 04:04

mike rystede stille på hovedet "ikke rigtig jeg bord tæt på centeret jeg vil bare ikke hjem til mine forældre" sagde han mundert og lod sit fulde sin snakke for sig, det ville så også betyde han ikke lage låg på noget, han så lidt på pendene og grinte lavt, han vendte blikket mod danse gulvet "okay...hvorfor er du ikke sammen med dem?" spurgte han nysgerrigt og vendte blikket mod ham igen med et mundert smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 04:15

"er der da noget galt derhjemme?" spurgte han lidt bekymret og lagde pengen i lommen. han tænkte lidt på om han skulle stoppe mike med hans snakkeri, for hvad hvis han nu fortalte jared noget han senere hen ville fortryde? han bestemte sig for at stoppe ham hvis han gik for langt. han fulgte mike's blik mod dansegulvet og smilet forsvandt "tja...der ved jeg da ikke" sagde han og trak på skuldrene "har bare ikke lyst til det" endte han med at sige og drak endnu en slurk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 04:25

mike så lidt ned og tænkte så hodt han kunne, han grinte så lidt "mine forældre hader mig" sagde han med et kort grin og så op på ham igen, han vibbede lidt på bar stolen og smilte mundert, han så kort på dem der dansede og lage hovedet på skrå "kan du ikke lide at danse?" spurgte han og så nysgerrigt på ham igen, han så lidt på hans øl og overvejede selv at købe ind, han mærkede på sine lommer med den ene hånd, men kunne ikke mærke nogle penge *pokkers tabt dem igen* tænkte han små irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 04:33

han rynkede let panden da mike grinte og kunne ikke rigtig se det sjove i at ens forældre skulle hade en, men okay...han var jo fuld? "hvorfor tror du de hader dig?" spurgte han og tømte hurtigt øllen. "hmm...ja det kan jeg godt...men bare ikke blandt fulde fjolser" sagde han med et smil på læben og grinte lavmælt. han kaldte bartenderen hen til sig, og bestilte endnu en øl, eftersom bartenderen ikke havde opdaget de forsvundne penge. "hvad er der?" spurgte jared da ha så at mike ledte efter noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 04:40

mike så på ham og lage hovedet på skrå "tror?..jeg ved... de er ligeglade... med mig...louise er den eneste de tænker på...derfpr fpr jeg lov til at være ude se sent" forklarede han i starten lidt meer alvorlig, men blev mere og mere fjollet, han grinte stille for sig selv og smilte mundert imens "forståeligt.." sgade han kort men glad, han så på hans øl og lage hovedet svagt på skrå "hvad jeg leder efter...jeg har tabt mine penge igen" sagde han og så lidt ned på gulvet, men vendte så blikket hen på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 04:49

"det kan jo bare være at de er stressede?" forslog han og afgjorde med sig selv at han ikke ville spørge ind til denne louise, for det kunne jo være at mennesket kom til at sige for meget. da han vendte sig mod disken stod der en ny øl, og han søgte efter bartenderen med øjnene men kunne ikke umidelbart se ham så han trak bare på skuldrene og drak noget.
jared lagde hovedet på skrå og betragtede ham lede efter sine penge "har du tænkt dig at købe noget?" spurgte han og lavede et lille kast med hovedet i bartenderens retning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 04:56

mike grinte lidt og rystede på hovecdet "hvordan kan de være stresset når de bare render rundt og gør alt for en pige der alligevel bare sidder og glor?" spurgte han lidt højrystet og grinte lidt meer flask, han tog sig kort til hovedet og lukkede øjnene hårdt sammen, han åbnede igen øjnene og så videre rundt på gulvet "jep..det havde jeg tænkt mig" sagde han og vendte blikket på ham igen med et mundert smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 05:03

ud fra det han sagde kunne jared regne ud at louise på en eller anden måde var handicrappet, og det at han ikke ville hjem på grund af hende, betød jo at hun var mikes søster. han trak lidt på smilebåndet da mennesket grinede falsk for det lød nu ret morsomt efter jareds mening. "måske skulle du ikke drikke mere lige nu" sagde han stille da mike så ud til at have det lidt dårligt. det ville jo ikke være så godt hvis han nu begyndte at brække sig ud over det hele eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 05:33

mike så søgende på gulvet og hoppede så ned fra bar stolen "jo jo jo jo...så bliver jeg glad og jeg bliver ikke fuld af en øl vel" sagde han stille og satte sig ned på hug, han lede rundt på gulvet efter nogle penge, men fandt ingen, han bed sig hårdt i læben og satte sig ned på gulvet, han var ved at blive ædro igen og det passede ham rigtig dårligt da han ikke ville til at være ædru nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 05:43

han lyttede til hvad han sagde og så undrene på ham da han hoppede ned fra stolen og begyndte at lede efter noget på gulvet. han lo lavmælt og bællede den øl han havde. han bestilte hurtigt to øl mere og de kom lidt efter "her" sagde han med et svagt smil og rakte den ene øl til mike "lad os være stive sammen" sagde han med et grin og drak noget af sin. han begyndte at kunne mærke virkningen af alkoholen trænge ind på ham, men det var egentlig fint med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 05:51

mike så hurtigt op på ham og fik øje på øllen, et skævt smil tegnede sig på hans læber og han rejste sig stille om, han tog øllen og så taknemlig på ham "tak.." sagde ahn stille og tog en ordnlig slurk af øllen, han satte sig op på stolen igen "det er helt fint med mig" sagde han mundert og smilte skævt til ham, han drak endnu en stort tår af øllen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 06:31

han smilede igen og strøj en hånd gennem håret "så lidt" svarede han og betragtede ham drikke alkolen. så kom han i tanke om at han ikke vidste hvad han hed, og at det egentlig var ret mærkeligt at de som to fremmede personer var nået så langt, som om de var venner. "hvad hedder du egentlig?" spurgte han og så lidt på sin øl hvorefter han drak noget af den. alkoholen ulmede i kroppen og han begyndte at kunne mærke at han var beruset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 23:44

mike smilte mundert og så lidt på ham da han spurgte om hans navn "når ja navne..jeg hedder mike" sagde han glad og rækte sin hånd frem for at hilse "og du hedder?" spurgte han igen glad og tog en slurk af øllen med stor lyst, han sank og blev lidt mere rød i kinderne på grund af alkoholen, han fik et fjovet smil på læben og det var tydeligt at se han var blevet godt og grundigt fuld, han holde dog stadig hånden frem for at hilse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:41

han smilte venligt og tog hans hånd og gav den et lille klem. de havde jo givet hånd før men det tog jared sig ikke rigtig af, han var bare glad for at han var kommet her iaften. "hey mike..." sagde han muntert og synes egentlig at mike var et sødt navn der passede godt til dets ejermand "...og jeg hedder jared". jared lo lidt af mike da han så hvor meget han drak og kunne godt lide hans selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 05:57

mike smiler mundert og klemte stille hans hånd "hey jar..jared" sagde han med et grein da han havde svært ved at sige navnet da han var så beruset "jare..jara...jared...jeg fik den jared" øvede han sig med et fjovet smil, han bundede flasken og stilte den stille på bordet, han så på ham igen og smilte mundert "ved du hvad?" spurget han fjollet og vibbede lidt på stolen, han virkede utrolig glad og meget fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:36

han fik et mildt grineflip af mike, da han prøvede at sige hans navn, og bukkede sammen af grin. da han var over det smilede han stort til den berusede mike overfor ham og lo lidt endnu. "jamen hvor er du da dygtig" sagde han grinene og rystede kort på hovedet for at få gang i tankerne. "og nej, jeg ved ikke hvad" svarede han og så spørgende på ham men lo så igen lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 06:46

mike lyttede til han latter og grinte lystigt med "yey jeg er dygtig..dygtige lille mig!" griundte han mundert og smilte stort, han så på ham og tælnkte sig om "øhm...jo jeg vil have en øl mere...kan du give?" spurgte han mundert og vibbede videre på stolen, nogle gange lignede det stolen skulle til at vælte, men han fik reddet den hver gang den var tæt på det, han lage dog ikke slev mærke til det, han konventrede sig mere på denne jared der morede ham utrolig meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skulle nok være taget hjem Empty
IndlægEmne: Sv: skulle nok være taget hjem   skulle nok være taget hjem Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skulle nok være taget hjem
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie
» Jeg skulle måske bare være blevet hjemme.. Shit! - Lorcan
» Hjem kære hjem
» Taget
» Måske skulle jeg stoppe?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: