Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Månen er så.. smuk

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 08:58

han vendte sig om så hun kunne skifte og kiggede ud i luften. *hmm, gad vide hvad hun tænker om mig.* han satte sig på knæ og pillede ved græsset. da hun var færdig sad han stadig bare og pillede ved græsset. han rejste sig. *skiftet t-shirt eller ej, jeg må gøre det.* han vendte sig om mod og holdt hende tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:03

Hun havde kun lige fået sin t-shirt af, da han vente sig om og holdt om hende. Hun blev ret overrasket og lo lidt. Nød varmen fra hans krop. Det var sjældent at hun ikke frøs bare en lille smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:24

"undskyld, men du fryser jo nok." han gav ikke slip, tvært imod, han holdt hende tættere ind til sig, "det er jo koldt." hans varme var intens, og varmede hende hurtigt op. "sig endelig til hvis jeg skal give slip." sagde han med en lettere klodset stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:26

"Nej nej, jeg kan godt lide det" Sagde hun og rødmede lidt. Så ned, hvilket var hans overkrop. Rødmede så endnu mere. "Jeg er ikke vant til varme, så det er behageligt" Sagde hun stille og smilede lidt. Lagde forsigtigt så sine arme om ham for at få mere varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:35

"det gæder mig." sagde han og holdt hende fast ind til sig. *hmm, hvad mon hendes tanker er lige nu?* han tog hende lidt væk fra sig så han kunne se hendes ansigt. uden varsel eller videre mén kyssede han hende. hendes læber føltes bløde mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:38

Hun nåede at smile inden han kyssede hende. Blev ret så overrasket, men det føltes... Godt. Eller var det forkert? Hun vidste ikke helt hvad hendes tro mente om det, men på en måde var hun også ret ligeglad. Sukkede lydløst og gengældte kysset. Hans læber føltes overraskende bløde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:48

det var et langt kys, og da han endelig ville fjerne sig igen, faldt han og trak hende med ned. hun landede på ham, og nu lå de der på jorden sammen, og selvom hun ikke havde nogen t-shirt på, frøs hun nok ikke da monzaemon var så varm som han var. han lagde armene om på hendes ryg for at sprede varmen i hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:50

Hun slap kysset og grinede lidt. Lagde sig ind til ham og nyd varmen. "Må jeg spørge dig om noget?" Spurgte hun stille. Bed sig svagt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:53

"spørg løs, jeg er fri til at snakke." han lo lidt ved sig selv og holdt hende ind til sig. han aede hendes vinger og lod hans hænder glide ind langs mod hendes ryg. "hvad vil du da spørge om?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 09:55

Det føltes rart, da han rørte hendes vinger. Hun smilede lidt. "Øhm. Hvor gammel er du?" Spurgte hun så tøvende. Så op på ham. "Jeg prøvede at finde ud af det før, men kunne ikke helt se det på dig" Mumlede hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:06

"sytten, jeg er sytten." han smilede, lukkede øjnene og sukkede. så åbnede han øjnene igen og så op på himlen. "hvad med dig? hvor gammel er du da?" han aede igen hendes vinger og kyssede så hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:08

"Jeg er sytten" Svarede hun og smilede lidt. Ret fedt de havde samme alder. "Og det kommer jeg til at være altid" Mumlede hun mest til sig selv. Lukkede øjnene og nød det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:22

"kan en engel da ikke opgive sin udødelighed?" han så undrende på hende. han løftede hende en smule op på sin krop så hun lå med ansigtet over sit eget. *hmm, hun er virkelig smuk, hun er også rigtig sød.* han fortsat aede hende på vingerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:25

"Så vidt jeg ved; nej" Sagde hun og så ham ind i øjnene. "Men jeg ved at vi er utrolig lette at dræbe og kan dø af de samme ting, som mennesker pga. af vores skræbelige knogler" Fortalte hun. Knoglerne var nok det hun hadede mest efter vingerne. Det var lige før at vinden ville kunne knække dem, så skrøbelige var de nærmest.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:31

"i så fald, vil jeg beskytte dig." sagde han stille. han kyssede hende igen, denne gang meget lidenskabeligt. han hold om hende, pressede sine læber mod hendes, kærtegnede hendes vinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:35

Hun smilede og kyssede ham lidenskabenligt tilbage. Lagde sin ene arm ved hans nakke. Kærtegnede ham forsigtgt ved nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:40

det var et kys der varede i lang tid. han holdt hende tæt ind til sig, hans bare overkrop var nu presset af hendes bare mave og hendes bryst. han tg den ene hånd om bag hendes nakke og holdt hende tættere ind til sig end før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:42

Hun pressede sig lidt tættere på ham. Hun var sikkert hundrede gange svagere end ham, men det var ret lige meget. Hans varme krop var bare utrolig dejlig og han var så sød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:57

han afbrød kysset, kiggede hende dybt i øjnene og kyssede hende så igen. han holdt hende tæt ind til sig. så afbrød han atter kysset. "du er virkelig sød." sagde han. *men det her forhold bliver svært for jer!* råbte en del af ham i tankerne. han fortsat kærtegnede hendes vinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:59

Hun smilede og kyssede ham kort. Så ham dybt i øjnene. "Du er sødere" Sagde hun og holdt ham endnu tættere ind til sig. Kærtegnede forsigtigt hans ryg og nakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:10

han smilede til hende, og lagde sin ene hånd på hendes lænd, mens den anden langsomt lagde sig på hendes ene vinge. han kyssede hende blidt igen og den arm han havde på hendes lænd røg nu rundt om livet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:13

Hun smilede kort til ham og kyssede ham blidt. Lagde begge arme rundt om hans nakke og holdt ham så tæt ind til sig, som hunn kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:22

lidenskaben flød i stride strømme og han måtte næsten kæmpe med sig selv for at han ikke var for hård ved hende, hun var jo skrøbelig. han kyssede hende igenog igen og han gav sig til at udforske hendes halsmed sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:25

Det var irriterende at være så skrøbelig, når man ville være tæt på en der var mange gange stærkere end en selv. Nød det. Bed sig forsigtigt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:32

han kunne snart ikke mere. han blev nød til at komme af med alt det han havde i sig. han slap det løs i ét langt og lidenskabeligt kys. hendes læber udformede sig efter hans og det var virkelig en dejlig følelse i hele kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Månen er så.. smuk - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Månen er så.. smuk   Månen er så.. smuk - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Månen er så.. smuk
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Solnedgangen er smuk (Ray)
» Månen's lys
» Månen lyser..
» smuk natte himmel xD
» Smuk er natten (Artemis)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: