Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 smuk natte himmel xD

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:14

Dato : 25/01
Årstid : Vinter
Dag : Lørdag
Vejr : lunt og masser af stjerner
Sted : Søen
Tid : 22.30
Omgivelser : Natur¨
Tøj: http://thecount.com/wp-content/uploads/kristen.jpg minus solbriller
Musik: https://www.youtube.com/watch?v=C4_PVv21ZRY

Hayley lå på ryggen lige ved floden hun kiggede op på de masser af stjerner og havde tårer ned af kinderne, Hayley's liv var ikke noget man kunne kalde nemt lige i øjeblikket, men det gik beder, hun tørerde blodet væk fra kinderne og lå nu bare og så op på stjernerne hun begyndte svagt og synge meget lavt for hun trorede hun var alene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:26

vallo gik på stien og var meget tæt ved søen, hans sorte tynde slips dansede savgt i en lille brise der ramte ham, han havde sit blik til at hvilde på stjerne himlen da han hørte nogen synge meget svagt, han så frem for sig og så solen og en ung kvinde ligge og se på himlen, han stoppede op og satte sig ned på stedet hvorefter han tog sin taske til sig, han tog en blok frem fra den og tog en blyant fra lommen, han vendte blikket tilbage på den unge kvinde og begyndte at tegne, strøgene var næsten helt lydløse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:34

Hayley sang lidt vide rog lå het stille hun kiggede roligt op på himlen og havde fåret færten af en dreng der kom, men hun gad ikke og gører noget hun lå bare helt stille og snag vider, hun kigge på en stor flot stjerne der var lige over hende, og månene lyste op, noget af måne lyset lyssede på hendes smukke ansigt så han kunne se hende, men hun havde ikke set ham, men hun kunne dufte ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:42

vallo sad bare også på hende imens han kørte blyanten over papiret uden at se på det, han sagde ikke en lyd, men betragtede hende bare som hun lå der, hans hånd stoppede kort de lyset endrede sig en lille smule, men tegnede så videre igen, han vendte på intet tidspunkt sit blik ned på papiret, men lod det blot hvilde på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 01:53

Hayley mærkede han kiggede på hend eog kunne fornemme at han lavede et eller andet og derfor valgt hun og blive liggene hun ville jo ikke ødelagge noget hun sang færdig og begyndte og synge en ny sang, https://www.youtube.com/watch?v=9CkKuA86Mis hun kiggede stadig på stjerne og ventede på der skete noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 02:03

vallo lyttede til hendes sang og betragtede han lidt, han stoppede så med at tegne og vendte så blikket ned på blokken, han smilte stille og rejste sig så op, han gik hen til den unge kvinde og stoppede lige ved siden af hende, han satte sig ned på hug og vendte blokken for at visse hende hans tegning, det lignede hende og omkivelserne på en prik og det så nærmest levende ud, tegningen var meget præcis med skygger og lys. vallo så ventende på hende og det var tydeligt at se han ville vide hvad hun synes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 02:09

Hayley stoppede med og synge da hun så drengen og da han satte sig på hug ved hende bed hun sig svagt i læben men slap så læben og kiggede på ham, hun kiggede så på blokken og satte sig hurtigt op "Woow" hun var helt mundlam den var jo syg flot, "Wauw, du tegner skide godt" hun smilede til ham, "Hayley" sagde hun roligt med et smil ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 02:22

vallo så ventende på hende og satte sig helt ned, han begyndte at smile over hendes reaktion og lage hovedet svagt på skrå "tak...den blev altså kun god fordi der var noget godt at tegne" sagde han venligt og smilte "vallo.." sagde han stille og smilte venligt, han så lidt på blokken og bed sig lidt i læben, han vendte dig blikket hen på hayley igen og lage blokken ned ved siden af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 20:27

"Hmm..jeg er sikker på du godt kan tegne selvom der ikke var noget og tegne" hun smilede roligt til ham, og kigede ne sidste gang på tengningen inde han lagde den ned ved siden af ham, hun satte sig lidt til rette og kiggede roligt på ham, hun kølede let sin kind og sagde "Vallo" hviskede hun for at huske ham, "hvorfor synes du jeg er noget godt og tegne" spugerte hun med et lille smil hun kunne godt lide at han havde tegnet hende ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 04:13

vallo lage hovedet på skrå og smilte venligt "tja..jeg er nu van till at blive indspireret af noget" sagde han med et skulder træk og så kort på tegningen, han så lidt på vandet det kopirede himlen og det gav ham virkelig lyst til at tegne himlen, men han lod hver "hvorfor?...fordi du har en naturlig skønhed.." forklarede han og smilte mundert til hende, han så lidt på blokken igen og overvejede igen at tegne hende igen bare fra en ny vinkel "du kunne være en meget god model" hviskede han mest for sig selv og lage hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 20:05

Hayley smilede lidt stolt over det han han sagde og over det han hviskede til sig selv, "Øhm...tak" sagde hun til at han synes hun var en skønhed, hun kørte en hånd igemmen håret og kiggede på ham med et roligt smil "Model" hun tænkte lidt over ordert og bed sig lidt i læben, "Vis du mangler en vil jeg da gerne være din model" hviskede hun og kiggede på ham med et roligt og venligt smil, Hayley synes han var skide god til og tegne og at han skulle vise sine tegninger men selvfølig skulle han have noget og tegne så det ville hun gerne, "Vis jeg altså er køn nok" hun kiggede lidt ned af sig selv men så så op på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 00:45

vallo nikkede kort og beragtede hende med et meget undersøgende blik, han smilte stadig mundert og havde stadig hovedet på skrå "virkelig?...jeg vil gerne have dig til min model hvis det er det du vil" sagde han glad og rettede sig lidt op, han havde aldrig haft en model som sådan, han havde altid bare set en person som hans synes var passende at tegne og tegnede så bare personen, men han havde kun tegnet dem den ene gang, så at få en model som hende vil gøre det nemmere for ham at lave en samling " du er absolut køn nok...hmm jeg er bare bange for at jeg ikke kan tegne dig godt nok.." sagde han og træk kort på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeTors 28 Jan 2010, 01:14

"Det vil jeg gerne" hun lyttede til det han sagde sagde og kiggede alvorligt til ham men stadig venligt, "Du er den eneste jeg kender der kan tegne mig så godt" hun smilede til ham, "Du skal bare tro på dig selv, men jeg vil heller end gerne værer din model, hun tog sin mobil op af lommen, vil du have mit nummer" hun smilede venligt til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:05

vallo så lidt på hende og smilte skævt, han nikkede kort, men slog blikket mod jorden "selvtillid har jeg skam massere af...jeg har bare ikke prøvet at have en model som sådan..." sagde han og vendte blikket på havet, han lage hovedetlidt på skrå og så rom ud i blikket "ja det vil jeg da gerne" sagde han roligt og tog sin mobil frem for at række hende den, det så ud til at han var faldet i staver og ikke længere var ved sin bevisthed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 07:19

"Men så jeg din første model fedt" hun smiede stort til ham og lagde godt mærke til at han faldt i staver, "Hmm" hun tog mobilen og skrev roligt nummert ind, hun kiggede på ham men kiggede så på mobilen, "Her" sagde hun med et roligt smil og rakte mobilen frem imod ham, hun var glad for han gad og ha hende som model, for hun troede aldrig hun kunne blive til noget i model bracien ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 14:36

valloe vågnede først op fra hans 'trance' da hun rakte ham mobilen og han togimod den "tak...øh sådan nogen som lån?..hvad vil du have i betaling?" spurgte han og så på hende, han puttede mobelen tilbage i lommen og så igen ud på vandet, men denne gang faldt han dog ikke i staver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:32

"Løn" hun så tænkene på ham, "Det går jeg ikke vildt meget op i, det må du selv bestemme" sagde hun roligt med et smil, Hayley havde jo et job hvor hun fik rigtig mange penge det var derfor at hun boede i det dyrer hus sammen med Marcus og ders datter safir, men Marcus tjente jo også gode penge, hayley smilede til ham, "Jeg laver også tattoo's så der får jeg pænt mange penge" hvisked ehun roligt og kiggede på vandet ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:50

vallo så på hende og lage hovedet på skrå "okay..." sgade han stille og så på vandet igen, han lyttede til hvad hun sagde og så på hende igen "tatovør?...fedt sådan noget giver gode penge...så må du jo også være god til at tegne" sagde han og så på hende igen med en mundert smil, han ville gerne betale hende, men hvis allerade tjente mange penge havde han nok lidt mere brug for pengene en hun havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 23:55

"Jeg har ikke brug for din løn, det kunne bare værer fedt at have noget og lave i sin fritid" hun smilede til ham og nikkede "Ja jeg er god til og tenge" sagde hun roligt, Hayley var skide god til og tegne , men hun gik mere op i og tengne på ander folk, og lave piercinger, "Ja det giver skide gode penge" hun smilede ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:18

vallo så på hende og nikkede stille "hmm du skal have en eller anden form for løn..men det finder vi ud af" sagde han med et venligt msil, han betragtede hende lidt og kom på en masse idéer til at tegne hende i forskellige omgivelser "jeg vil gerne se noget af det du har lavet en dag..." sagde han venligt og betargtede hende forsat "okay...så skal din løn ikke være penge.." sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:34

Hun smilede til ham og trak på skulderne, hun glældet sig til og se hvordan han vil tegne hende, men hun havde dog en grænse vis han ville tenge hende nøgen var det et nej, men undertøj ville lige kunne gå. " vi finder bare n dag du kan se hvad jeg har lavet" hun smilede sort til ham, "Det bestemmer du" hun smilede stort ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:43

vallo så på hende og så ud til at studere alle hendes vinkler og former grundigt "okay det er helt fint med mig" sgade han rolig og så lidt på vandet, han havde på ingen måde tænkt sig at tegne hende nøgen da det ville gå over hans grænser og sikkert også hendes så han tænkte slet ikke i de baner, han betragtede vandet lidt og kløede sig lidt i nakken "okay...jeg finder ud af noget så" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 00:51

Hun smilede lidt og nikkede "Okay, lyder fedt" sagde hun med et smil, hun kørte en hånd igennem håre tog så tænkene på ham, "Men helst med tøj" hun kiggede roligt på ham og bed sig lidt i læben, men men slap den med et roligt smil, hun havde ikke tænkt sig og værer nogen, men da han heller ikke havde nogle planer om det skulle det nok gå godt ....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 00:19

vallo smilte lidt og betragtede hende "jep..fedt" sagde han og griunte lidt af ordet fedt, han rejste sig op og strækte sig lidt, han så ned på hende og rystede lidt på hovedet med et skævt smil "med tøj fint nok...du sætter selv dine grænser og jeg vil lytte til dem...men jeg regnede dog heller ikke med jeg skulle tegne dig nøgen" sagde han rolig og lage hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 00:39

Hayley smilede til ham og kiggede op på ham da han rejste sig, hun kørte en hånd ignnem håret. Hun kiggede tænkene ned i græsset og smilede stort, hun rejste sig op´og lagde hænderne i lommerne i sine bukser og kiggede på ham, "Godt" hun var glad for hun selv måtte bestemme, "Men har du nogæe ide om hvornår du vil" spugerte hun ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





smuk natte himmel xD Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
smuk natte himmel xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Den flotte natte himmel//Sam.
» Smuk er natten (Artemis)
» Månen er så.. smuk
» Solnedgangen er smuk (Ray)
» En natte tur?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: