Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny i parken

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 13:54

Han begyndte at gå over til hende med et smilende ansigt og stod så bare og kiggede på at hun skulle vågne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 13:56

Hun Åbnede sine øjne, hendes dybe grønne øje så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 13:58

Han smilede og havde taget hænderne i lommen men tog hurtigt den ene op og rakte hende den.
"Velkommen til min klanslægt" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:01

Hu så på ham, og tog hans hånd. "Øh tak, tror jeg" sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:04

Han smilte lidt ligegyldigt til hende imens han trak hende op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:07

Hun så på ham, og smilte lidt, hun kom hele tiden til at blotte sine tænder.


//Logger skal også op imorgen og på arbejdte-.-'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:10

"Ja var det ikke en dejlig velkomst" sagde han og kiggede bestemt på hende.
Han var ret forbløffed over at hans gift havde givet hende så meget vampyr gen i sig men han havde jo også fået fat i engle blod fra lille Kala pigen så hans vampyr gift havde nok påvirket hende så meget, på grund naf engle blodet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:16

Hun så på ham, og lidt ned af sig selv. "Tja du har ødelagdt mine jeans"sagde hun stille, og viste ham et hul der var kommet da han havde smidt med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:18

"Jeg har ikke rørt dem det mindste" sagde han og begyndte at gå ned af den mørke sti.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:20

Hun gik efter ham. "Hvor går du hen?"spurgte hun stille bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:25

Han skævede bare lidt til hende imens han gik, "leder efter noget mad til dig" sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:29

"Hey! Jeg er ik et lille barn... jeg ved godt hvordan jeg finder blod"sagde hun stille og Gik hen foran ham, og stoppede ham, "Og desuden er jeg ik sulten"sagde hun stille, og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:32

Han kiggede på hende," du er 5 minutter gammel som vampyr, du ville ikke kunne dufte noget ordenligt om så det var dig selv du duftede til, og hvis du går ind i en Dæmon eller duft skifter så du færdig" sagde han imens hans øjne begyndte at lyse op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:37

Hun så irreteret på ham, men sagde ham ik imod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:40

Han ventede på at hun flyttede sig fra den vej han skulle gå, imens havde han kiggede på en ældre vargabundt som lå og sov på en bænk længere henne af stien, "Jamen der er din mad jo" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:42

Hun flyttede sig, og så efter ham, imens hun surmulede lidt over det. "jeg er ik et lille pattebarn"mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:44

"HVorfor surmuler du så" hviskede han og gik om bag noget buske som var tæt ved bænken hvor den gamle sov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:48

Hun svarede ik, så bare på ham. *Naar jeg gider næsten ik at være sur*tænkte hun dovent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:52

"Skal du havde ham eller hvad" sagde han og kiggede på hende imens han stod bag busken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:55

"Jaja"sagde hun og luntede over til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 14:58

Han nikkede og sprang så lydløst over busken og hen til den gamle mand der sov, tog han og i blusen så han vågnede og smed han over med hende, "vær så god" sagde han og ville så hvordan hun bar sig ad, han smilede bare da hun havde stået og været så sej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 15:01

Hun så på manden, og grinte lidt ondt. Hun greb fat i hans hoved og skulder for at holde ham fast, og bed ham så i strupen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 15:04

Manden var ustårlig og begyndte at pjætte så det var svært at suge ordenligt.
Donnie kiggede lidt på manden og smilte så lidt samtidig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 15:09

Hun Bed hårder, og Sugede til så der kom mere blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 15:10

Han begyndte at blive slap og tilsidst var han død.

Donnie klappede anerkendene i hænderne og så på Fie, med et kynisk smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i parken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i parken   Ny i parken - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i parken
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Parken -.
» Parken.
» En tur i parken
» Always the same.. - Parken.
» En dag i parken ~ Ray

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: