Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

hvad sker der dog

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:16

¤Dato :: 21Feb.
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Søndag
¤Vejr :: Regn
¤Sted :: Benjamin Centre
¤Tid :: 18:00
¤Omgivelser :: Masser af mennesker
¤Tøj :: http://www.autostraddle.com/wp-content/uploads/2009/12/adam_lambert_6.jpg
Andy kom gående ud af Benjamin centret, han så sig omkring med et par trætte øjne. han så over på Mike's hus inden han gik den anden vej for at komme hjem, hans fødder gik elegant igennem gaden og gav næsten ingen lyde fra sig. han rystede lidt i hele kroppen og gik med mange tænker i hovedet, han så sig omkring og bed sig i læben. han træk sine hænder længere ned i sine lommer og røg videre på sin smøg, han vende sit blik ned mod vejen og gav et suk fra sig
*hvad skal jeg dog gøre* tænkte han
og stoppede op ved vejen ned til den vej hvor hans lejlighed lå på, han så ned mod den og gav et suk fra sig. da han ikke viste om han skulle gå der ned eller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:45

Cisse snuppede lydløst hans smøg.
"Det er utrolig usundt for dig min Andy." hviskede hun i hans øre.
Hun stod lige bag ham, hun kunne se der var noget galt.
Men hun lod ham selv få en chance for at sige noget,
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 09:48

Andy så sig hurtigt tilbage og fik øje på Cisse
"hej, nej jeg klare mig" sagde han
og tog hurtigt sin smøg tilbage og tog den i munden og smilte svagt til hende, han lag sin hånd ned i lommen igen
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:15

Hun tog hånden ned i lommen på ham og fiskede hans hånd op.
"Det er længe siden min Andy." Sagde hun så og tog hans hånd.
"Og jeg er ked af at møde dig hver gang du er ked af det eller der er noget der går dig på," Så hun så og smilte til ham.
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:22

Andy så ned efter hendes hånd og hev hurtigt sin hånd til sig, for at skjule sit lange sår på armen. han lag den hurtigt ned i lommen igen og træk på skulderne
"ved ikke hvis jeg kan blive her mere" hviskede han
og begynde at gå ned af sin vej, han tog en dyb indånding for at se hvis Mike eller Eolith var oppe i hans lejlighed. men ingen af deres dufte var der, han fumlede lidt med at finde sin nøgle frem
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:35

Cisse stirrrede efter ham.
Han havde sluppet hendes hånd, afvist hendes venlighed.
Hendes venskablige kærlighed..
Afvist af sin bedste ven.
Hun stirrede på ham, det var umuligt at forstå.
Så umuligt at alt andet blev lukket ude, hun hørte ikke engang hvad han sagde.
Hendes vejrtrækning stoppede brat.
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:39

Andy så efter hende og stoppede op, han tog stille sin anden hånd op af lommen og rakte denn ud til hende
"kommer du ?" spurgte han om
og smilte svagt til hende og bed sig i læben
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:46

Hun rørte sig ikke ud af stedet.
Huun stirrede bare på ham.
"Det der gør du aldrig mere." Hviskede hun til ham, næsten halvkvalt.
"Aldrig." gentog hun,
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 10:55

Andy gik stille hen til hende og tog hendes hånd i sin
"undskyld, jeg har bare lidt ondt i den anden arm" sagde han
og begynde at gå hen mod sin lejlighed og så på hende og smilte svagt
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:02

Hun tog hans hånd og fulgte efter.
Så smilede hun.
"Skal du have sygeplejesken til at se på det?" Sagde hun og begyndte at grine ved mindet.
Hun klemte hans hånd blidt.
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:19

Andy rystede på hovedet
"det tror jeg ikke uden at hun bliver sur" sagde han
og smilte svagt til hende og åbnede døren til opgangen og kastede hurtigt sin smøg væk, han begynde at gå op af trapperne og stoppede udenforan en dør. han tog sine nøgler og låste den stille op og gik derefter ind, han slap stille hendes hånd og tog sine sko af
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:24

"Og hvordan det?" Spurgte hun så med et bekymret blik.
"Hvad har du lavet Andy?" Cisse smed sine ballerinasko og stod og ventede på ham.
Og ventede på svar.
Hun så på ham med et blik der fortalte hun ville overfalde ham og tvinge ham til at spytte ud hvis hun ikke fortalte sandheden.
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 11:39

Andy lukkede døren efter dem og gav et suk fra sig
"du er jo min bedste veninde så kan lige så godt sige det" sagde han
og træk stille sit ærme op, så et langt og rødt sår kom frem på hans arm
"Dean og jeg blev lidt uvenner igår" hviskede han
og træk lidt på skulderne og gav et til suk fra sig og så sig omkring, for at være sikker på at der ikke var nogen i lejligheden.
"vil du havde nået at drikke ?" spurgte han om
og gik ud i køkkenet og smed sin pung, nøgler og smøger på køkkenbordet og gik hen til køleskabet. han tog stille en dåse cola ud og ventede på hendes svar
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 21:14

Hun så på ham med store øjne, hun var totalt i chok.
"JEg drikker ikke noget." Mindede hun ham om.
Også styrtede hun ud til ham.
"HVAD!?" Skreg hun så da det gik op for hende hvad hun havde sagt.
"ER HAN SINDSYG!?" Skreg hun og trampede i jorden, det rystede i hele lejligheden.
Og nogle enkelte ting væltede ned fra væggen.
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:27

Andy nikkede og lukkede køleskabet efter sig, han vende sit hurtigt om og så over på hende
"du ved jo ikke hvad der er sket endnu,, det har jeg ikke nået at fortælle" sagde han
og åbnede sin dåse og begynde at drikke den, han satte den der efter ned på køkkenbordet. han så over på hende og gav et lille suk fra sig
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:33

"FORTÆLLE HVAD DER ER SKET!?" Skreg hun videre. "DU HAR ET GIGANTISK SÅR EFTER EN SINDSYG GALNING!" SKreg hun og rev hans arm frem.
"DET VAR ALDRIG SKET MED MIKE!" Skreg hun, vidste egentligt ikke hvorfor hun sagde det, men hun var helt ude af den.
Og dte var ogs tydeligt at se på hende.
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:41

Andy så bare på hende med store øjne, han vende sit blik ned mod sin arm og rystede på hovedet
"det kunne også havde sket med Mike, da det var mig selv der gjorde det" hviskede han
og lukkede sine øjne i og lag stille sine arme om hende, han kyssede hende en enkel gang i håret og tænkte lidt over det
"han har kysset sammen med min eks kæreste og en jeg troede var min bedste veninde,, men det var hun vist ikke når hun viste hvordan jeg havde det med Dean, hun er den person der så mig når jeg var svag og havde mest lyst til at dø da Dean ikke ville havde mig tilbage.. også kysser hun med ham" fortalte han
og lukkede sine øjne hårdt i og lag sine arme tætter om hende
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:50

Hun stivnede.
"Hvad?" Hviskede hun fuldstændig paf.
Hun lagde sine arme om ham, og pressede ham helt ind til hende.
"Hvordan..?" Hun bed sig i læben og a'ede ham i nakken.
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 00:57

Andy lag sine arme tæt om hende og var glad for at han havde hende
"hvordan hvad ?" hviskede han
og lukkede sine øjne i og nød meget at havde hende tæt på sig, og at hun forstår ham mere end nogen anden
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 01:06

"Hvordan kunne han?" hviskede hun og a'ede ham bare fortsat.
Hun kyssede ham på kinden og lagde så hovedet ved hans skulder.
Hun lod ham bare presse hende ind til ham, da hun vidste at han var helt knust..
"Og hvordan kunne hun?" Spurgte hun .
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 01:18

Andy træk på skulderne og lag sit hoved på hendes skulder
"det ved jeg ikke, det må du spørge dem om.. men jeg elsker ham så meget, prøver at tilgive ham så godt jeg nu kan, men hende vil jeg aldrig kunne tilgive" hviskede han
han kyssede hende blidt i håret og var virkelig glad for han havde Cisse, han trykkede hende tætter på sig og lag sit hoved mod hendes
"men mit sår kommer fra at Dean gjorde skade på sig selv, så gør jeg også skade på mig" hviskede han
og åbnede sine øjne lidt og så sig omkring, da duften af Dean stadig sad i luften
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 01:30

Hun bed sig i læben kyssede ham på næsen.
"Hør, du bliver nød til at tænke på at det er anden gang." Sagde hun og a'ede ham over håret. "Og du må ikke gøre skade på dig selv Andy." hviskede hun så.
"Jeg kan ikke klare det.."
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 01:37

Andy rystede på hovedet af hende
"Dean har kun gjort det en gang, og man kan sige at han kun kysset hende, jeg kneppede med Angel .. han lovede at han ikke ville kysse hende på nogen måde før jeg er kommet over det og har tilgivet ham" sagde han
han træk sig væk fra hende og tog sin cola og gik ind i stuen og satte sig i sofa'en
"jeg gør skade på mig selv når han gør det, jeg gjorde det kun fordi han lovede at han ikke ville det" hviskede han
og træk sine ben hen til sig og lag sine arme om og drak lidt af sin cola
"undskyld" hviskede han
til sidste og bed sig i læben
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 01:42

Hun skar ansigt da han sagde kneppede XD.
Hun fulgte efter og satte sig ved siden af ham.
"Min Andy, du skal ikke sige undskyld til mig." hun a'ede ham over kinden.
"Hmh.. Det lyder som, om i har nogle problemer, men jeg ved du nok skal få det ordnet det Andy." Sagde hun og klappede ham på knæet.
Gæst
Gæst

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitimeSøn 21 Feb 2010, 01:47

Andy så på hende og nikkede og smilte svagt
"det håber jeg,, jeg vil ikke kunne klare det igen.. når han fortalte det så var det næsten lige så slemt inde i mig som den gang han ikke ville havde mig tilbage,, men jeg er glad for at han selv fortæller det og ikke Fie" sagde han
han rakte stille sin hånd ud og tog hendes og nussede den lidt, og kunne ikke lade være med at smile svagt
"du er min bedste veninde,, jeg elsker dig meget det ved du godt ikke ?" sagde han
og lukkede sine øjne kort i
Sponsoreret inhold

hvad sker der dog Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der dog   hvad sker der dog Icon_minitime

hvad sker der dog
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Ja det sker vel? (Evie)
» hvad sker der her //Mathias//
» Hvorfor sker det her altid for mig?...
» Lad se hvad der sker ((Jefferey))
» Hvad sker der? - Nicholas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: