| hvad sker der dog | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 01:49 | |
| Hun nikkede bare. "Jeg vil altid være her Andy." Sagde hun. Hun tog hans hånd og smilede. Hun nussede den tilbage. "Ja det ved jeg godt. Og du er min bedste ven, og jeg elsker dig." Smilede hun til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 01:59 | |
| Andy smilte til hende og så bare på hende "det er godt.. jeg er virkelig glad for at jeg har dig, og kan snakke alt om med dig" hviskede han og lukkede sine øjne i og gabte en enkel gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 02:12 | |
| Hun smiltes til ham og a'ede ham på kinden. "Er du træt?" Spurgte hun så blidt. Hun flettede venskabligt fingre med ham. (Det ved jeg ikke om drenge gøre med piger xD, men piger gør med piger.. Så.. xD) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 02:16 | |
| Andy tænkte sig lidt om og træk på skulderne "lidt" hviskede han og åbnede sine øjne og så på deres hænder med et smil på læben
//i dont know x'D // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 02:31 | |
| "Du må gerne sove." Smilte hun og nussede hans hånd. Hun smilte og lænede sig tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 02:36 | |
| Andy åbnede sine øjne og så på hende og rystede på hovedet "jeg har ikke lyst til at sove" sagde han og smilte til hende og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 02:39 | |
| Hun lagde hovedet på skrå. "Hvorfor ikke?" Spurgte hun så stille og smilte kærligt. "Jeg skal nok blive her.." Lovede hun ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 02:48 | |
| Andy rystede på hovedet og så bedende på hende "jeg har ikke lyst til at sove" hviskede han og lag sin anden arm tæt omkring sine ben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 02:54 | |
| Hun skubbede blidt til ham, så han fik overbalance og fald om på siden. Hun fniste. "Hvorfor vil du ikke det?" Spurgte hun igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 03:00 | |
| Andy rystede på hovedet af hende og så over på hende "jeg kan ikke lide at sove mere" hviskede han og smilte svagt til hende og lukkede sine øjne stille i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 03:07 | |
| Hun smilede stille og a'ede ham på kinden inden hun lagde hovedet på skulder. "Hvorfor?" Spurgte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 03:29 | |
| Andy træk lidt på skulderne "det ved jeg ikke, kan bare lige lide det mere" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 03:57 | |
| Hun nikkede. "Okay.." Sagde hun og a'ede ham på låret, inden hun klappede det. Så strakte hun sig med den hånd han ikke havde fat i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 04:10 | |
| Andy smilte lidt af hende og nikkede "Cisse, du er min bedste veninde.. jeg elsker dig så meget" hviskede han og begynde at trække vejret lidt tungere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 04:37 | |
| Hun smilede og klemte blidt hans hånd og lagde sin pande mod hans. "Jeg elsker også dig Andy. Så helt utrolig meget. Jeg vil altid værre her. Og gøre hvad du beder mig om." Smilede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 04:47 | |
| Andy lag sine arme tæt omkring hende og smilte svagt "det lyder godt" hviskede han og kyssede hende på næsen, og træk vejret lidt dybere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 04:55 | |
| Hun satte sig på ham så hun kunne holde om ham. Hun knugede ham ind til sig, og fjernede en hårlok fra hans ansigt. "Det syntes jeg ogs." Mumlede hun tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 05:06 | |
| Andy nikkede og lukkede sine øjne lidt hårdere i, og fald lidt efter i søvn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 05:30 | |
| Hun lo stille af ham. Og kyssede hans pande og kind. "Sov godt søde.." hun blev siddende på ham, da hun ikke ville vække ham, mens hun mærkede hvordan hans greb blev lidt slappere. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 05:49 | |
| Andy nikkede og rykkede lidt på sig, og træk vejret lidt tungere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 05:53 | |
| Hun grinte lavt og a'ede hans kind. *Kan du høre mig?* Tænkte hun, da hun ikke ville tænke når han kunne høre det. Hun lænede sig op af ham med et lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 06:15 | |
| Andy nikkede et par gange og sov stille videre, han smilte lidt og åbnede sine øjne kort. men lukkede dem hurtigt i igen og sov videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 06:19 | |
| Hun sukkede irreteret. "Så tag dog at sov, så jeg ikke skal passe på hvad jeg tænker!" Sagde hun så drillende. Og satte sig så hun sad med ryggen mod hans bryst, hun knugede sig ind til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 06:31 | |
| Andy trykkede hende tæt ind til sig og træk på skulder "du vækker mig jo i dine tanker" sagde han og fald hurtigt i søvn igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 06:38 | |
| Hun smilede og lukkede øjnene. Og ikke længe efter sov hun også. Hendes drømme fyldte hendes tanker. De var abstrakte og mærkelige. De var nok til at vække en elefant. Men nogle af dem var også søde.. Handlede om den eneste ene, kys, kærlighed osv. Det tynede ud og blev abstrakte igen. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad sker der dog | |
| |
|
| |
| hvad sker der dog | |
|