| hvad sker der dog | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 02:08 | |
| Andy grinte lidt og rakte tunge af hende "dumme tøs" drillede han og åbnede sine øjne og prikkede hende på næsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 02:22 | |
| Hun grinte lidt og nev så hans bryst. "Du må ikke drille mig!!" Sagde hun og fniste. Hun så ham ind i øjnene og kyssede ham under øjet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 03:09 | |
| Andy så på hende "av" sagde han og grinte lidt af det, han prøvede så godt han kunne med at puffe hende ned af sofa'en |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 03:37 | |
| Hun grinte og strittede imod, og inden han nåede at blinke lå han på gulvet. Hun sad grinende i sofa'en og så uskyldig ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 03:50 | |
| Andy blev bare liggende på gulvet og hævede det ene øjebryn "det var dig der skulle ned på gulvet" sagde han og rystede på hovedet af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 04:16 | |
| Hun smilte og satte sig ned på ham og lagde en pude under hans hovedet. "Så er det jo godt jeg er her nede." Smilede hun glad til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 04:56 | |
| Andy rystede på hovedet af hende "dumme tøs" sagde han og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 05:06 | |
| Hun fik fat i hans tunge, med fingrende. "Nu igen." Sagde hun og så alvorligt på ham. "Hvad er det du prøver at fortælle mig." Sagde hun og smilte. Hun prikkede ham på panden med den fri hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 05:17 | |
| Andy smilte stort og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 05:20 | |
| Hun smilte stort, og vred den blidt. Det ville måske gøre lidt ondt, men ikke meget. "Nå, hvad bliver det til?" Smilte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 05:28 | |
| Andy mumlede et eller andet, og prikkede hende på næsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 05:42 | |
| Hun grinte og slap hans tunge. "Af hvad for noget?" Spurgte hun og grinede. Hun greb hans hånd og den finger han havde prikket hende på næsen med og kyssede den en enkelt gan inden hun slap den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 05:47 | |
| Andy træk sin tunge ind i munden og så på hende "dumme unge" drillede han og prikkede hende på næsen igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 06:21 | |
| "Hvad siger du!?" Grinte hun og begyndte kilde ham i siden. Hun sad på ham, så han ikke kunne komme væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 06:43 | |
| Andy rystede på hovedet og prøvede at trykke sig væk "nej nej stop" grinte han og tog fat i hendes håndled |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 06:53 | |
| Hun grinte. "Tving mig." Hviskede hun og blinkede til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 06:56 | |
| Andy så op på hende og tænkte lidt over det "jeg spiser dig hvis du ikke stopper" sagde han og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 07:04 | |
| "Prøv." Drillede hun ham og slikkede ham fra hagen og op til panden inden hun begyndte at grine. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 07:14 | |
| "ad" udbrød han drillende og tørrede hurtigt sit ansigt af og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 07:23 | |
| Hun grinte. "Jaa, er der noget klammere?" Spurgte hun og grinede inden hun holdte hans hænder og gjorde det igen i hele ansigtet på ham, kinderne, næsen, munden, ørene og panden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 07:27 | |
| Andy begynde at rykkede sit hoved fra side til side "stop stop" grinte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 07:31 | |
| Hun grinte. "Må jeg så høre hvordan den skrækinjagende dæmon ville æde en lille vampyr som mig?" grinte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 07:39 | |
| Andy så op på hende og træk på skulderne "det ved jeg ikke endnu" sagde han og prøvede at se surt op på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 07:54 | |
| Hun begyndte at grine og kyssede ham derefter i hele ansigtet, alle steder, undtagen hans mund. Hun grinte. "Det går ikke så godt for dig-" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 07:57 | |
| Andy rykkede sit hoved fra side til side "stop.. Cisse stop" grinte han og prøvede at komme fri af hende |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad sker der dog | |
| |
|
| |
| hvad sker der dog | |
|