| hvad sker der dog | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 28 Feb 2010, 19:31 | |
| Hun så på ham og studerede hans tøj. "Dammit!" Ubrød hun så opgivende og sukkede dybt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 01 Mar 2010, 01:57 | |
| Andy så på hende og prøvede at rykke sig væk fra hende "og det skal forblive på" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 01 Mar 2010, 03:27 | |
| Hun stirrede længe på ham inden det gik op for hende, hvad han mente. Så stod hun i den anden side af rummet og skralgrinede. "Troede du!" Grinte hun bøjede sig en anelse forover. "At JEG ville i seng med DIG!?" Grinte hun fuldstændig flad af grin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Tirs 02 Mar 2010, 00:37 | |
| Andy hævede det ene øjebryn "øøh.. nej ?" sagde han og begynde at grine af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Tirs 02 Mar 2010, 04:31 | |
| Hun blev bare ved med at grine helt vildt. "Jo du gjorde!" Hulkede hun nærmest af grin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Tirs 02 Mar 2010, 06:53 | |
| Andy rystede på hovedet og hævede det ene øjebryn "nej jeg gjorde da ikke" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Tirs 02 Mar 2010, 07:03 | |
| Hun kiggede på ham med et hævet øjenbryn. SÅ lidt spion agtig ud. Så trak hun på skuldrende og gik over og satte sig ved siden af ham. "Nejnej, okay så." Smilede hun så bare. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Tirs 02 Mar 2010, 07:14 | |
| Andy nikkede og så stift på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Ons 03 Mar 2010, 07:16 | |
| Hun smilte til ham og kiggede så ud af vinduet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Ons 03 Mar 2010, 23:53 | |
| Andy så på hende med store øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Tors 04 Mar 2010, 04:38 | |
| Hun sukkede dybt inden hun kiggede på ham med et løftet øjenbryn. "Hold op med at stirre!" Sagde hun og kiggede mærkeligt på ham. "Hvad er der!? Det er faktisk lidt skræmmende." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Fre 05 Mar 2010, 02:03 | |
| Andy grinte lidt af hende og lukkede sine øjne i "bedre ?" spurgte han om og blev bare siddende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Lør 06 Mar 2010, 03:48 | |
| Hun grinte og gav ham pludseligt et stort kram. "Du er min bedste ven Andy.. DU må aldrig forlade mig." Hviskede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 00:21 | |
| Andy fik et chok og slog ud med sine arme, han slappede lidt efter af "du er også min bedste veninde" hviskede han og kyssede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 01:22 | |
| Hun smilte et kæmpe smil og knugede sig ind til ham. Han betød så utrolig meget for hende.. Hun smilte lidt efter og trak sig væk med et glimt i øjet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 01:26 | |
| Andy krammede hende bare tilbage og grinte lidt af hende "så så Cisse" grinte han og åbnede sine øjne og så kært på hende og nussede hende blidt i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 01:34 | |
| Hun smilte lidt. "JEg har kysset med en varulv." Smilede hun kæmpestort. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 01:43 | |
| Andy så stift på hende og rykkede sig væk fra hende "hvad ?" udbrød han og så ned af sig selv og tog en dyb indånding hvis han havde kommet til at lugte af våd hund |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 01:50 | |
| Hun lagde hovedet på skrå. "Jeg har kysset med Wolfgang?" Gentog hun og forstod ham ikke. SKulle han ikke være glad på hendes vejne? Hun bed sig hårdt i læben og trak sig væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 02:05 | |
| Andy hævede det ene øjebryn "en våd hund" sagde han og rystede på hovedet af hende, da han ikke kunne lide varulve |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 02:11 | |
| Hun slog blikket ned. For skuffet til at kunne se ham i øjnene. Hun rejste sig langsomt. Helt utrolig ked af dte. Hun gik hen tog sit tøj på. *Jeg er forelsket i en våd hund.* Tænkte hun sukkende, til sig selv. Hun stod længe og så på døren indne hun åbnede den og gik ud. Hun Stak hænderne i lommen og gik ned fa trapperne og ud på gaden. Hun så en enkel gang op og gik så hen til den lille karusel der var ude foran. Hun var for ked af det til at gå hjem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 02:42 | |
| Andy så efter hende og tog hurtigt sine sko på, han løb hurtigt hen til et vindue og åbnede det. han hoppede hurtigt ud af det og landede elegant på jorden, selv om det gjorde lidt ondt i det ene fod. han gik hen og stod ikke så langt fra hende og lag sine hænder ned i lommerne "Cisse det var ikke sådan ment, jeg kan bare ikke lide varulver" sagde han og bed sine tænder sammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 03:32 | |
| Hun lagde sine hænder om sinde knæ, men kiggede ikke på ham. Hun svarede ham heller ikke. Hun var for sur til at tænke sig om, og såret. *Som om.* Tænkte hun bare irreteret til sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 03:44 | |
| Andy gav et suk fra sig "hvis du elsker ham så er det jo sådan det er, undskyld men jeg kan bare ikke være tæt på ham" sagde han og vende sig om og begynde at gå hen mod sin lejlighed igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 08 Mar 2010, 03:49 | |
| "Jeg elsker ham ikke." Sagde hun og vendte sig om. "Jeg er blot forelsket." |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad sker der dog | |
| |
|
| |