| hvad sker der dog | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 12:28 | |
| Hun sukkede da han kyssede hendes kind. Så lukkede hun øjnene og lagde sin pande mod hans. "Hvil du ikke nok fortælle mig det?" Hviskede hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 12:35 | |
| Andy så på hende og hævede det ene øjebryn "fortælle hvad ?" spurgte han om og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 12:39 | |
| Hun bed sig i læben samtidig med ham og deres underlæber snittede hinanden. Hun slap sin læbe omgående og grinede. Så blev hun alvorlig. "Hvorfor giver du op?" Spurgte hun igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 12:53 | |
| Andy grinte og slap stille læben og grinte lidt "fordi du er mærkelig" sagde han og kyssede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 12:58 | |
| "Hmh.." Sagde hun tænkende. "Det lyder som mig." mumlede hun så, og et kort smil kom frem på hendes læber, men det forsvandt så igen. Hun strøg en hårlok væk fra hans ansigt, men en blid hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 13:09 | |
| Andy så bare på hende og smilte "ja det er nemlig dig" hviskede han og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 13:13 | |
| Hun greb lynhurtigt hans tunge mellem sine fingre. "Hey du, er det ikke kun noget med den er til drenge?" Grinte hun. "Så vil jeg ikke se den, så føler jeg mig jo snydt." Sagde hun og grinte. Hun slap den og tørrede fingre i hans trøje. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 13:24 | |
| Andy tog sin tunge ind i munden og begynde at grine "er du må sikker på det ?" spurgte han om og begynde at grine højere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 13:27 | |
| Hun så helt forvirret ud. "Sikker?" Spurgte hun. "På hvad dog?" Hun gøs, underligt nok. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 13:36 | |
| Andy grinte lidt og hævedet det ene øjebryn "at den er til drenge" drillede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 13:38 | |
| Hun grinte. "Ja, hundrede procent." Smilede hun til han, og lagde sine arme strammere om ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 13:49 | |
| Andy tænkte lidt over det og grinte lidt, han nikkede langsomt og så bare på hende "ja du har nok ret" sagde han og kyssede hende hurtigt på næsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 22:16 | |
| Cisse begynde at grine. "Nemmerlig!" Sagde hun og prikkede ham op næsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 23:49 | |
| Andy grinte lidt og så bare på hende "ja" sagde han og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 23:59 | |
| Hun nev ham i læben. Så grinte hun helt vildt. "Man må ikke bide sig i læben når man hedder Andy." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 00:13 | |
| Andy slap hurtigt sin læbe og hævede det ene øjebryn "hvad må jeg så ?" spurgte han om og prikkede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 00:16 | |
| Hun grinte og så tænkende ud. "LAde mig drlle dig, ikke drille mig og.." Hun kiggede på ham. "nej, der var vist ikke mere." Grinte hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 00:51 | |
| Andy gav et suk fra sig "jamen så kan jeg jo ikke lave nået" sagde han og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 00:55 | |
| Hun smilte og kyssede hans øjenlåg. "Nej det må du ikke." Hviskede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 01:09 | |
| Andy hævede det ene øjebryn uden at åbne sine øjne "hvad ?" sagde han og forstod ikke hvad hun mente |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 01:15 | |
| "Ikke noget." Hviskede hun og rørte ved han kind med et suk. Hun bed sig i læben og så rundt, her var ret så hyggeligt, duften af Andy var overalt, dog også en anden. Det lugtede lidt som en engel.. Hun snusede ind ved Andy's hud, han havde den samme duft af engel. Var Dean ikke vampyr? Hun rynkede panden, men fniste så da hun også fik sin egen duft ned i lungerne.Den charmerende søde duft af kvindelig vampyr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 01:20 | |
| Andy åbnede sine øjne og så op på hende med et smil på læben "nået galt ?" spurgte han om og lukkede sine øjne i igen og fugtede kort sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 01:23 | |
| Hun rystede på hovedet. "Der kan ikke være noget galt når jeg er sammen med dig." Hviskede hun i hans øre og grinte så stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 01:47 | |
| Andy nikkede og grinte lidt af hende "så siger vi det" sagde han og lag sin arm tætter om hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Man 22 Feb 2010, 01:53 | |
| Hun lagde sine hænder på hans bryst og grinte. "Ja det gør vi." Smilede hun. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad sker der dog | |
| |
|
| |
| hvad sker der dog | |
|