| hvad sker der dog | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 07:01 | |
| Andy sov bare videre, lidt efter strakte han sin ene arm. han gnubede sine øjne og gabte en gang, han vende stille blikket mod hende og smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 07:28 | |
| hun lagde sit hovede så hun havde det på hans skulder. hun så utrolig smuk ud når hun sov, utrolig fredfyldt.. Hendes øjne var lukkede og hendes læber var halvt adskilt og hun trak vejret roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 07:31 | |
| Andy så bare på hende og nussede hende stille på kinden med sin tommelfinger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 07:58 | |
| hans berøring vækkede hende med et sæt. "guud.." mumlede hun og gned sine øjne. "Jeg faldt vidst i søvn." Sagde hun og smilede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 08:05 | |
| Andy så på hende og smilte "vækkede jeg dig ?" spurgte han om og bed sig i læben da han ikke kunne lide at vække hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 08:17 | |
| Hun smilede op til ham. "Tja.." Sagde hun og smilte lidt. Hun blinkede et par gange. "Hvorfor?" Smilede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 08:30 | |
| Andy træk på skulderne og smilte til hende "det ved jeg da ikke" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 08:37 | |
| Hun smilte til ham. "Nå okay." hviskede hun tilbage og smilede. Så gabte hun let. "Nå, har du så sovet godt?" Spurgte hun så en anelse søvningt og grinte lidt. Hun lagde sig bedre til rettede på hans skulder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 08:39 | |
| Andy så på hende og nikkede "meget godt, men kun fordi du var her" sagde han og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 08:48 | |
| "OG hvad mener du så med det." Spurgte hun med et drillende udtryk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 09:02 | |
| Andy så på hende og smilte "jeg føler mig tryk" sagde han og lag sig ned igen og så bare på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 09:08 | |
| Hun rynkede brynet. "TRyg?" Spurgte hun og fulgte med ham ned og ligge. Hun lå og så på ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 10:04 | |
| Andy grinte lidt og nikkede "jeg er stadig væk" sagde han og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 10:16 | |
| Hun rynkede et bryn. "Hvor er du da henne?" Spurgte hun lidt mærkeligt og støttede sig på sin albue. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 10:29 | |
| Andy grinte lidt af hende og trykkede hende på næsen "i drømmelandet" sagde han og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 10:38 | |
| "Er jeg en drøm?" Sagde hun og smilte stort. "Er der hyggeligt i drømmeland?" Spurgte hun og kiggede grindende på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 10:40 | |
| Andy rystede på hovedet af hende "du forstår intet" grinte han og rakte tunge af hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 10:52 | |
| Hun smilede stille. "Hvordan skal jeg forstå det?" Spurgte hun så og smilede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 11:08 | |
| Andy rystede på hovedet og gav et suk fra sig "jeg giver op" sagde han og gemte sit hoved ned mod sofaen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 11:32 | |
| Hun sukkede og a'ede ham over håret. "Hvad er der Andy?" Spurgte hun stille. Hun bed sig i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 11:37 | |
| Andy rystede på hovedet "intet" mumlede han og lag sin ene arm over hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 11:55 | |
| Hun a'ede ham over håret. "Nej virkelig.." Sagde hun stille. "Min Ada.. Andy." Hun var ikke vant til at kalde ham Andy.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 12:08 | |
| Andy så op på hende og smilte til hende "hvorfor stoppe dig selv i at kalde mig nået ? jeg bliver alligevel kaldt mine andre navne" sagde han og grinte lidt over det hele |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 12:20 | |
| Hun smilte. "Du snakker udenom Adam." Hviskede hun og lagde sig ind til ham. Hun bed sig i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad sker der dog Søn 21 Feb 2010, 12:26 | |
| Andy træk på skulderne og grinte lidt af hende "ja det gør jeg måske" sagde han og lag sin arm lidt tætter på hende og kyssede hende på kinden |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad sker der dog | |
| |
|
| |
| hvad sker der dog | |
|