|
| Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Tirs 23 Feb 2010, 08:12 | |
| Hun trak på skuldrene "Maybe" mumlede hun og så så fuldstændig overrasket ud "Kan man ikke? Det havde jeg da troet hele tiden!" sagde hun sarkastisk og smilte drillende til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 05:59 | |
| Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt af det hun sagde og trak lidt på den ene skulder, " hvem ved, måske finder de ud af en dag, hvordan man fjerner tattoveringer" sagde han med et skævt smil og kørte sin hånd gennem sit hår i en rolig bevægelse og lod den derefter falde ned langs siden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:01 | |
| Rose så på hans bevægende hånd og trak på skuldrene "Jaah! Uden at få ar bagefter det" sagde hun og nikkede og smilte muntert "Du kører din hånd gennem dit hår ret meget. Vane?" spurgte hun muntert og så op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:23 | |
| Marcus smilte skævt og nikkede så derefter lidt til hende, " jah, det kunne være meget dejligt, så hellere beholde tattoen end at få et kæmpe ar efter det" sagde han og nikkede lidt på hovedet igen. Marcus kunne dog ikke lade være med at grine over det hun spurgte om, og så kort ned på sin hånd, " ja, det er en syg vane jeg har fået, min hånd vil bare ikke lade mit hår være" sagde han med et skævt smil og tænkte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:25 | |
| Rose grinte lavmælt og nikkede "Kender det skam godt selv. Men du kunne da bare lime det fast til et eller andet" sagde hun lidt tænkende og så drillende og overvejene op på ham "Så skal den da nok holde sig væk fra dit hår" hun blev ved med at tænke "Eller oss kunne vi da bare smøre dit hår ind i lim. Så lære man da hurtigt at man skal holde sine hænder væk fra sit hår" hun nikkede over sig selv og grinte lavmælt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:31 | |
| Marcus løftede kort det ene øjenbryn, men kunne derefter ikke holde et grin tilbage, " ja det kunne se meget smart ud, men har nu ikke tænkt mig at bruge lim, det er en syg vane, ja.. men tror ikke at man bare sådan kan komme af med den, selvom man brugte din metode" Marcus knipsede med to fingre da han sagde "sådan" og smilte derefter skævt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:32 | |
| "Mine metoder hjælper da altid" mumlede hun med et lille grin og lagde derefter hovedet undrende på skrå da han havde knipset "Hvad er der?" spurgte hun nysgerrigt og smilte op til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:39 | |
| Marcus rynkede kort panden, fordi han undrede sig lidt over det hun spurgte om, men rystede så derefter bare lidt på hovedet og smilte let til hende, " der er ikke noget" sagde han med et skuldertræk og smilte igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:40 | |
| "Okay" mumlede hun og så op på ham "Hmm.. Du er ikke som de andre, Marcus. Altså.. De andre dæmoner. Jeg har snakket med dig i noget tid uden at have haft lyst til at slå dig.." sagde hun og syntes egentlig selv at det var ret godt xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:47 | |
| Marcus smilte venligt til hende og kørte igen sin hånd gennem håret, "Ja.. det hører jeg tit, eller gjorde jeg for at rette lidt mere på det.. men jeg har ikke noget imod engle, ikke fordi i ikke er særlig stærke, men fordi jeg ikke ser jer som en trussel" svarede han ærligt med et skuldertræk og smilte skævt til hende derefter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:49 | |
| "Oooi!" peb hun efter det han havde sagt "Vi kan da være farlige" sagde hun og hævede sit ene øjenbryn af ham og lavede et lille "Grrr.." inden at hun grinte varmt og strøg nogle fingre gennem sit hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 06:53 | |
| Marcus grinte lidt af det hun sagde og lagde så derefter hovedet på skrå og gav sig for sjov til at tænke over det, imens han provokerende lagde sin hånd på sin hage, imens han smilte fjollet, "hmm... nej" drillede han grinene og lagde hænderne ned i lommerne igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Ons 24 Feb 2010, 07:38 | |
| "huh?" sagde hun med store forvirrede øjne som om at hun ikke forstod det, men blev derefter helt matter-of-fact- agtig "Vi engle kan faaaktisk være ret så farlige" sagde hun og nikkede og rakte barnligt tunge af ham og lagde armene over kors. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Tors 25 Feb 2010, 03:28 | |
| Marcus grinte lidt, men trak så derefter lidt på den ene skulder og smilte skævt, "måske.. men ikke så farlige som i måske burde være, eller.." han stoppede kort for at tænke sig om, "eller også er det fordi jeres måde at være farlige på ikke er så skræmmende" sagde han og smilte stadig skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) Tors 25 Feb 2010, 05:08 | |
| Rose mumlede et eller andet om det han sagde og så så ned i jorden "Vi kan sagtens være farlige og skræmmende.. Vi vil bare ikke vise det" sagde hun og så efter lidt tid tilbage op på Marcus. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) | |
| |
| | | | Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|