| Regner på vej hjem.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 12 Mar 2010, 11:55 | |
| Morgan grinte bare lidt af hende og træk på skulderne "så siger vi det" sagde han bare og blev bare liggende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 12 Mar 2010, 12:00 | |
| Hun grinte lavmælt og prikkede ham på brystkassen "Hold mund" mumlede hun og rakte tunge af ham og så ret barnlig ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 12 Mar 2010, 12:03 | |
| Morgan grinte lidt videre af hende "jamen så få mig til at holde mund" sagde han og hævede det ene øjebryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Lør 13 Mar 2010, 01:08 | |
| Hun smilte skævt til ham og nikkede svagt "Fint" sagde hun og kyssede ham dybt på munden og pressede sin krop blidt ned mod hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Søn 14 Mar 2010, 11:55 | |
| Morgan smilte og kyssede hende tilbage "jeg kan stadig snakke" mumlede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Søn 14 Mar 2010, 13:50 | |
| Hun smilte tænkende til ham "Hvad skal du have for at holde mund?" spurgte hun og strøg sine læber hen over hans og trak derefter sit ansigt nogle få milimeter væk fra hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Man 15 Mar 2010, 06:25 | |
| Morgan så bare på hende og grinte lidt "det ved jeg faktisk ikke" drillede han og lag en hånd på hendes kind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Man 15 Mar 2010, 10:27 | |
| Hun lændte sin kind mod hans hånd og så på ham og grinte lavmælt "Du ved det ikke? Jamen så bliver det da lidt svært" sagde hun og så ham ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tirs 16 Mar 2010, 21:23 | |
| Morgan begynde at nusse hendes kind og gav et grin fra sig "ja det bliver det nemlig" drillede han og kyssede hende en enkel gang på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 05:09 | |
| Hun sukkede muntert og nød at han nussede hende og lukkede øjnene på klem "Du er svær at arbejde med, Morgan" mumlede hun og sendte ham et sødt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 05:19 | |
| Morgan nikkede og kyssede hende hurtigt vådt på munden og nussede hende videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 05:21 | |
| Hun smilte mod kysset og lagde sin ene hånd mod hans brystkasse og nussede ham blidt der og holdt kysset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 05:22 | |
| Morgan smilte og blev ved med at kysse hende og træk hende tætter ned til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 05:26 | |
| Hun pressede blidt sin krop mod hans og lod sin ene hånd langsomt gå ned af hans krop og lod sin tunge splitte deres læber ad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 05:54 | |
| Morgan smilte stort og blev ved med at kysse hende, han lod hende hende gøre hvad hun ville og blev bare stille liggende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 08:37 | |
| Rose lod sin tunge møde hans og lagde sine hænder ved hans hofter og nød at være så tæt på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 08:45 | |
| Morgan lod sin tunge begynde at lege med hendes, han lag sin ene hånd i hendes hår og nød meget at havde hende tæt på sig. og smilte svagt af det hele |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 08:46 | |
| Hun lagde sine hænder ved hans kinder så hun havde hans ansigt i sine hænder. Hun sukkede muntert og smilte mod kysset og nød det hans nærvær i fulde drag. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 08:48 | |
| Morgan kunne ikke lade være med at smile, han legede videre med hendes tunge og nussede blidt i hendes hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 08:50 | |
| Hun lod sine hænder gå ned af hans krop endnu engang og lagde dem ind under hans trøje. Det var rart den møde hendes varme hænder var mod hans kolde hud. En balanceret temperatur. Hun holdt kysset og lukkede øjnene helt i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 17 Mar 2010, 09:05 | |
| Morgan kunne ikke lade være med at smile og legede videre med hendes tunge, han nussede videre i hendes hår og smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 08:20 | |
| Hun trak langsomt sine læber væk fra hans og lod sine læber gå ned og begyndte at kysse hans hals. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 08:27 | |
| Morgan smilte og strakte sin hals så hun bedre kunne komme til "jamen så skal jeg jo sige nået så du ser at du ikke får mig til at være stille" sagde han og viste ikke hvad han endelig skulle sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 08:30 | |
| Rose tænkte lidt over det han sagde og trak sig lidt væk fra ham "Hvis du ikke holder mund, Morgan.. Så, smider jeg dig ud" truede hun og mente det egentlig ikke, men ville vidst bare drille ham lidt. Hun lod sin ene pegefinger stryge ham blidt over hans kindben og ned til hagen og hun blev ved med at se på ham med et lille ventende smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 08:31 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn "hør her lille engel,, du kan ikek bare få mig smidt ud" sagde han og lag sine arme bestemt over kors |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. | |
| |
|
| |
| Regner på vej hjem.. | |
|