| Regner på vej hjem.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 08:33 | |
| "Det er min lejlighed" sagde hun og havde jo egentlig ret. Det var hendes lejlighed de var i "Og jeg er ikke lille. Og jeg kan gøre hvad jeg vil" sagde hun og smilte over ham og betragtede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:01 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn "så smid mig ud" sagde han bestemt og viste at hun ikke ville kunne få ham ud |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:03 | |
| Rose så på ham og gik langsomt af ham og tog fat i hans ene arm og prøvede at hive ham op at sidde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:33 | |
| Morgan blev bare liggende og lag alt sin vægt ned i sengen, han hævede sit ene øjebryn og rystede på hovedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:34 | |
| "Morgaaaan!" peb hun halvt irriteret og prøvede at lægge alle sine kræfter i at bare få ham op fra sengen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:36 | |
| Morgan så bare op på hende og blev liggende "hvad ?" spurgte han om og så sig lidt omkring |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:37 | |
| Hun stoppede med at hive i ham og skød underlæben frem og så på ham "Hvorfor skal du altid være så besværlig" mumlede hun drillende og vendte ryggen til ham og spillede sur og lagde armene over kors. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:41 | |
| Morgan grinte lidt og lag sine hænder på sin mave og tænkte lidt over det "fordi du elsker mig for det" sagde han drillende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:48 | |
| "Er du nu oss sikker på det?" spurgte hun drillende og grinte lavmælt og blev ved med at sidde med ryggen til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:49 | |
| Morgan nikkede bestemt" jep jeg er" sagde han bare |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 09:50 | |
| "Og hvordan kan du så være sikker?" spurgte hun og blev ved med ikke at se på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 18 Mar 2010, 23:39 | |
| Morgan gav et lille grin fra sig "fordi du gerne vil kysse mig" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:12 | |
| "Ne-eeej!" løj hun og rystede på hovedet og opførte sig egentlig lidt barnligt. Hun drejede hovedet svagt så hun kun kunne se ham ud af øjenkrogene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:23 | |
| Morgan grinte lidt af hende og så bare hen på hende "jov du vil" sagde han og hævede det ene øjebryn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:24 | |
| Hun rystede på hovedet og så væk fra ham igen og mumlede et eller andet modsigende og smilte svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:26 | |
| Morgan grinte lidt af hende og lag sine arme over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:28 | |
| Rose rykkede sig langsomt væk fra ham og sad hurtigt på sengekanten og tog sin trøje på og begyndte at gå hen mod døren ud fra sit værelse og sendte ham et lidt drillende blik "Hvis du ikke vil smutte.. Må jeg vel hellere" sagde hun og smilte svagt og strøg nogle fingre gennem sit hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:47 | |
| Morgan så efter hende og nikkede "det bestemmer du selv" sagde han bare |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:48 | |
| Rose så over hendes skulder og blev egentlig lidt trist til mode da han ikke sagde noget til hende. Hun sukkede og stod lidt foran den lukkede dør og ville ikke lade ham vinde diskussionen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:51 | |
| Morgan begynde at smile og rejste sig op "jamen jeg skal nok gå hvis du så gerne vil havde det" sagde han og tog hurtigt sit tøj på og gik forbi hen, for at tage sine sko på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 08:53 | |
| Rose så på ham og løb hurtigt over og tog hans sko inden han kunne få fat i dem "Neej!" peb hun og holdt skoene ind til sig og så op på Morgan. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 09:07 | |
| Morgan så over på hende og lag sine arme over kors "Rose giv mig mine sko" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 09:10 | |
| Hun rystede stædigt på hovedet "Nej!" sagde hun bestemt og man kunne let se på hende at hun stod fast og holdt blot skoene tættere ind til sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 09:14 | |
| Morgan gav et suk fra sig "Rose giv mig så mine sko" sagde han og gik hen til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Fre 19 Mar 2010, 09:16 | |
| Hun rystede på hovedet igen og gik et skridt baglæns "Jeg giver dig dem ikke" sagde hun og lød stadig stædig og så op på hans ansigt. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. | |
| |
|
| |
| Regner på vej hjem.. | |
|